April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dames ik heb weer ... een kind wat steeds de hik heeft, volgens mij heeft Harley in haar onderschrift staan dat ze ook een hikmonstertje heeft. :)

sandra ben je dan suikerpatient dat je zo'n apparaatje hebt, let maar goed op met jezelf! en ik woon ook in het nu wel inmiddels ook zonnige zuiden. :D

Zorra helaas danmoet je iemand anders vinden om je meisje te brengen, en idd de baby bepaald en 5 weken is misschien nog wel lang maar je doet er niks aan, (ik geloof niet zo in de ananas en sex :) )

2. Niet meer actief

Kijk gelijk ook antwoord op mijn vraag ;)

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Oja mn vriend kreeg van een collega de volgende tip, zou ook de bevalling op moeten wekken:
    de kuiltjes bij je hiel masseren? Blijkt een acupunctuurpunt te zijn waardoor de bevalling ook op gang zou komen? Ik weet niet precies waar dat dan zou moeten zitten (ik denk achter die knobbel), misschien een van jullie? Loeki, kan je je acupuncturist daar wat naalden in laten zetten :)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb het avondeten op, nou ja de eerste gang, wat ik eet in kleine porties, dus denk dat ik over een uur nogmaals ga eten. Ik had maaltijdsoep gemaakt, gewoon met soepgroenten, aardappels en gehakt, niets bijzonders, maar met zo'n pijnlijke keel goed te eten en ook nog best voedzaam zonder dat ik gelijk weer maagzuuur krijg.

@ Sandra, heb jij diabetes?

@ Cilia wees blij, ik ben ook niet misselijk geweest, twee keer overgegeven tot n toe, maar was beide keren na een enorme hoestbui waarbij alles weer naar boven kwam.

Maxima is idd nog niet bevallen, dus ik denk dat het geen zondag wordt. Volgende week is het 1 april en de week daarna is het eerste paasdag, dus die dagen zullen eth denk ik niet worden, dus óf het wordt een andere dag óf het wordt 15 april.

5. Niet meer actief

Komen jullie dan nog ontspannen aan jullie voeten, ik kom er wel aan maar ontspannen is wat anders hoor :) :) dus wie gaat mij dan daar masseren, mijn man :(: ik denk het even niet, arme man is al de hele middag klussen aan het doen in en rondom het huis. en morgen weer werken och arme ik moet hem denk ik maar eens gaan masseren :)

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja als je zo'n apparaatje voor handen hebt kan je idd makkelijk dat testen. Maar heeft de VK je niet laten testen op zw. schapsdiabetes? Ik weet dat, volgens mij Harley, zo'n speciale bloedtest heeft gehad.

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ja hier is geen wolk aan de lucht te zien, en ik zit lekker binnen :evil: kan alleen maar naar dat mooie weer kijken :D

Nee Loeki, ik ben geen diabeet maar hou zelf wel eens de suikerspiegel in de gaten. En nu viel het me op dat ie hoger is als normaal.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zorra, ik heb vanmiddag uitgelegd waarom ik nog graag even wacht met bevallen, ik vind het nog helemaal niet erg om door te strompelen. De griep is erger, maar daar veranderd de zwangerschap niets aan, griep krijg ik toch wel. Natuurlijk wil ik mijn kleine meid graag vast houden, maar ik denk dat later bevallen ook voordelen heeft.

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb geen speciale bloedtest laten doen, ik heb alleen een hele dag telkens na het eten geprikt. En toen vond ze die 7.0 aan de hoge kant, dus dan zal ze dit wel helemaal te hoog vinden.

10. Niet meer actief

iK ga mijn husband eens uit de tuin halen en hem vervelen, krijg last van het op deze stoel zitten. allemaal een fijne : ziekvrije/pijnvrije/hoestvrije/huilvrije/ruzievrije avond en nacht en tot snel :D

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijne avond Missy.

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ga je hem vervelen missy? Ik dacht masseren ;)

Tot later

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy, ja hoor ik kom nog met gemak bij mn voeten, maar mn vriend noemt me ook altijd een slangenmens, die staat nog steeds versteld hoe ik me in allerlei bochten kan wringen. Zal wel met de hypermobiliteit te maken hebben. Aan mn vriend hoef ik t trouwens niet te vragen, die heeft iets tegen voeten, zelfs die van mij :(

Loeki, van soep krijg ik juist maagzuur, maar ja waarvan niet, wij gaan zo macaroni eten, ook zo'n lekkere maagzuur veroorzaker :) Ik heb wel teruggelezen maar ben vergeten waarom je nog liever wacht, van mij mag het iig zo snel mogelijk komen, nog 5 weken op de bank en in bed doorbrengen zie ik niet zo zitten.

Sandra, maar even aan de VK voorleggen dan, misschien kan ze alsnog die test laten doen. Is wel belangrijk om te weten of je diabetes hebt.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Fijne avond Dizzy!
    Mijn eten is klaar dus ik ga er even van tussen!

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ga ik ook doen morgen Zorra, ze kan me beter zo'n test laten doen dan dat we dalijk voor verrassingen komen te staan.

Ik kom ook niet meer goed aan mijn voeten. Dat vind ik echt vervelend, want ik zie mijn vriend echt niet mijn teennagels knippen ofzo. Net als scheren daar beneden, dat wil hij niet doen omdat hij bang is me te snijden.

Wij gaan dalijk ook soep eten, vanmiddag een broodje gezond gehad en vanavond lekker een grote kom groentesoep.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pfff, al weer half 7 geweest, merk wel dat ik nog meot wennen aan de zomertijd hoor. Mijn katers straks weer van slag, krijgen iedere dag om 19.30 uur te eten, dus weer helemaal uit hun ritme :p

Zien jullie ook zo op tegen de nachten, ik begin er een hekel aan te krijgen, merk dat ik maar zo lang mogelijk wakker blijf, hoe korter ik in bed lig, hoe beter.

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Loeki, ik zie er ook altijd tegenop om naar bed te gaan. Hoewel ik gisteren ontzettend moe was en me had voorgenomen om uit te slapen, was ik er al vroeg weer uit.

Liggen doet gewoon zeer en ik weet me geen houding te vinden. Ook komt het zuur dan weer en de kortademigheid. Kon ik maar rechtop slapen....

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    nee zorra hij ligt nog niet vast.

eetsmakelijk iedereen!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zorra, ik vier liever verjaardagen eind april dan eind maart :p lekker egoïstisch hè.

Ik kan ook nog met gemak bij m'n voeten.

Macaroni krijg ik niet weg, al de hele zwangerschap niet, word al misselijk van de lucht, mijn man heeft vanavond wel macaroni gegeten, maar die lust geen soep, dus dat kwam mooi uit.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Sandra, dat heb ik ook, lig echt een uur te draaien voor ik kan slapen, onrustige benen, benauwdheid (door de griep), maagzuur, snurken (snurk mezelf om de haverklap wakker), enz.

Deel Deze Pagina