Pientje daar smelt je toch voor zo lief van je man Knap dat je je begeeft aan het behangen van een lampenkap zo bij mij al een verloren zaak zijn vooraf Harley uitgebreid douchen kan idd ook heel lekker zijn, ik heb geenbad dus ik moet het er mee doen
@ Harley, mijn darmen werken perfect op koffie, kon ook heel goed merken dat mijn darmen er problemen mee hadden toen ik in het begin van de zw-schap geen koffie kon verdragen. Laxo helpt bij mij nu wel heel goed. @ Pientje, wat een lieve opmerking. Mijn man wordt ook steeds ... ja hoe zal ik het zeggen ... verliefder op het kleine wurm. @ Missy, ik zou het liefst gelijk na de bevalling eens heel serieus gaan shoppen voor nieuwe kleren, ben deze outfits ook wel zat moet ik zeggen.
ik zou ook wel weer eens wat anders aan willen dan steeds dezelfde positiekleding. Ik zat al te denken om alvast wat leuks te kopen voor na de bevalling maar ik durf het nog niet, stel dat ik het straks niet pas!
Ja, ik ga eerst mijn spijkerbroeken maar weer eens passen na de bevalling, zou super zijn als ik daar weer in zou passen, maar ik denk dat ik toch wat bredere heupen gekregen heb
Ik ben er ook bang voor dat ik een hele nieuwe garderobe aan moet schaffen O Ik kreeg net telefoon van een vriendin, zij heeft MS en heeft het weekend in het zh gelegen voor een kuur (soort chemo maar dan anders) en ze is echt onwijs beroerd ervan. Helemaal opgezwollen en naar. Dan ga je toch weer anders tegen je eigen kwaaltjes aankijken. Die rare darmen van mij zijn dan ineens niet zo belangrijk meer.
Ja Harley, dan moet je weer even relativeren hè. Moeilijk vind ik dat hoor, maar dat neemt niet weg dat je je best even vervelend mag voelen hoor. Rottige darmen ook.
Hihi heb het gevoel alsof mijn ribben onder mn schouderbladen zitten door al dat geduw en geschop ertegenaan maar ik klaag niet hoor!
mo jammer dat het niet gelukt is maar wie weet gaat het toch nog vlugger of je verwacht en elke dag terug naar het zk zo blijf je op de hoogte en ben je gerust. harley jammer ook voor u meid, dan denk je bij uzelf é... kga nu beetje eten en dan eerst met mijn ma op bezoek bij tante die in ziekenhuis ligt. Tot vanavond nog eens, Annabel
oooow ik heb ook zin in nieuwe kleren joh! Ben bang dat ik een hoop niet meer pas,laatst had ik een maat 34 rokje uit de kast gepakt en geprobeerd aan te trekken maareh dat ging niet meer zo soepel...ben ook echt breder geworden. Ben de positiekleren wel een beetje zat! Zit ook niet zo lekker.
Fijne middag Annabel, niets ernstigs met je tante hoop ik, of heb ik iets gemist/vergeten? Hé, als je toch in het ZH bent, laat dan gelijk even een CTG maken, ben je ook weer gerust.
Harley, wat een toestand zeg... Zat vanmorgen nog te denken of jij je wel aan de afspraak had hehouden, maar helaas. Al heb jij wel meer je best gedaan! Nu maar hopen dat t snel doorzet meis! Ik hoop t voor je! Loeki, wat vervelend dat je nog zo ziek bent. Pientje, wat lief van je mannetje zeg! enne mt 34 ik ben blij als ik de 46 weer in kan... Annabel, fijn dat jullie gepraat hebben. t komt wel goed hoor! Je bent er bijna van af... Missy, ik heb ontzettende zin in nieuwe kleren! Heb ook alles van voor de zwangerschap weggegooid, dus ik heb nog wat in het verschiet! Bosi, heel veel succes bij de huisarts! Zo mn man is naar zn werk. Pff, die durft me ook bijna niet meer alleen te laten, ik word echt steeds labieler. Gelukkig heeft de omgeving het goed in de gaten, dat scheelt. het stukje dat ik schreef, dat ik gelukkig iedere dag naar het zh mag, was sarcastisch bedoeld... Had mn laatste weken iets rooskleuriger ingevuld als iedere dag met een vreemde kerel die in mn doos te zitten vroeten. Al moet ik zeggen dat de gyn. van vandaag er een stuk aangenamer uitzag dan die van vorige week. (of mag je dat niet zeggen?)
hè, even een vraagje, ik kreeg net mijn loostrookje van maart en daar staat ook nog 85 euro reiskostenvergoeding op, klopt dat wel, of moet ik er rekening mee houden dat ik een correctie krijg en dat weer terug moet gaan betalen na mijn verlof?