Jawel Mo dat mag je zeggen, uiteindelijk ligt iedereen in ht ZH ook naar ons prive te kijken dus een blik op het uiterlijk om je heen vind ik geen bezwaar Pientje maat 34 nee dat was geloof ik toen ik 14 jaar was ofzo nu weet ik het niet meer voor zwangerschap 42/40 en nu? heb niet het idee dat ik zoveel zwaarder ben maar de weegschaal heeft toch een spurtje genomen! Jopie is bij jou er al veel vanaf ben even benieuwd of dat snel gaat, en borstvoeding gaat daarbijhelpen zeggen ze.... Dientje hoe gaat je kleine jongen vandaag? (en zit jij al weer fijn in je velletje) Evon mocht je weer mee lezen ben erg benieuwd naar foto's van je meisje! Taschke hoe gaat het bij jullie? Je merkt dat de prille moeders ander zaken aan hun hoofd hebben dan die "gevallen "hier waaronder ikzelf
Thanks Mo en als het dan toch moet dan maar een gyn die een beetje prettig is om aan te zien hoor! Loeki ik zou ook rekening houden met een coorectie, kan het alleen maar meevallen achteraf.
Ja ik zal wel een correctie krijgen, hoop alleen maar dat ze daar op tijd achter komen en dat ik niet in juli ineens van alle maanden in een keer gekort wordt, want dan gaat het om heel erg veel euries in een keer.
Ladies ik ga zo offline oa eten bij me ouders, en vanmiddag het hoognodige doen, heb vandaag veel energie dus even profiteren. Wilt net een collega op bezoek komen ben ik normaal altijd thuis maar vanmiddag even net niet ach ja nu kunnen ze ook wel even wachten tot na de geboorte die week of 1-2 maakt het ook niet meer.
Ja dat is vandaag, dacht vanmorgen al tjee als je een kleine hebt heb je gelijk weer nieuwe zorgjes en zorgen erbij. Mijn moeder zegt altijd kleine kindjes kleine zorgen grote kinderen grote zorgen, maar in dit geval vind ik dit al groot genoeg voor hun.
Kreeg net het geboortekaartje van mijn vriendin, die heeft er opgezet dat ze graag kraamvisite wil hebben in de eerste 10 dagen. Dat kun je natuurlijk ook doen, iemand dat al overwogen. Ik heb met haar afgesproken dat ik na mijn bevalling wel eens met de kleine haar kant op kom, want dat zie ik nu echt niet zitten, helemaal naar Leiden.
Fijne dag missy! En idd, Op bezoek komen ze nu heeeeel snel weer! Harley, erg dat je daar op let he, die vorige was echt zo'n beest. hahaha je makt wat mee.. Loeki, kan je anders niet even bellen? Of hoop je dat je het mag houden? Ik zit nu brood, donuts met aardbeivulling en salmiakdropjes te eten en ik word niet ziek. Hoe bedoel je zwanger?
ik spreek jullie later vanmiddag dankan iemand mij misschien even uitleggen hoe dat zogenaamde spectaculaire einde van craig in ATWT nu is verlopen want ik heb het niet gezien.
Ik hoop idd dat we wat van dientje horen. En dan goed nieuws idd. Loeki, ja ik heb t ook al een paar keer gezien, maar wij willen juist de eerste week geen visite... Ik mag de eerste 6 dagen mn bed niet uit van de fysio ivm de b.i. en mn man moet gewoon werken tot de kraamzorg weg is...
Nou eet smakelijk Mo. Bellen met OCSW? Nou tegen de tijd dat ik daar de juiste persoon aan de lijn heb ben ik al bevallen denk ik. Hoezo bureaucratie, nee dat heb ik de afgelopen jaren wel afgeleerd. Ik wil het helemaal neit houden als ik er geen recht op heb, maar bellen is een zinloze excersitie. Hoogstwaarschijnlijk wachten ze ook op bericht van het UWV.
Ja loeki, dan weet ik t niet, gewoon wegzetten en als je over een half jaar nog niks hebt gehoord lekker houden... Zo makkelijk ben ik dan weer wel... Ze wilden van mij mn onregelmatigheid inhouden, maar blijk ik daar volgens de uwv wel recht op te hebben. Een hele opluchting, want dat scheelt me 600 per maand...
Ha Mo ik heb anders ook niet veel zin in king kong aan mn bed hoor! Mijn gyn was vroeger fotomodel, naar hoor! Ach het belangrijkste is dat 'ie heel aardig en meelevend is, toch? En Missy, idd niks gemist nee.