April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    600 in de maand :confused: ja dat hakt er idd wel in ja.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De gyn die ik had kon mijn opa zijn. :(

Ik eet lekker een kopje soep en dan moet ik naar de fysio.

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Eet smakelijk!

4. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    zo hehe, weer bijgelezen. tussendoor kwam mijn ouders nog even de boodschappen brengen, de lieverds :) Woensdag komt mn moeder het huis weer schoonmaken, vooral de keukenkastjes gaan we door... het zijn echt scheten :oops:

Nou nu zal ik even op iedere proberen te reageren (heb echt met een lijstje naast de comp gezeten :) )

Annabel: meid wat kunnen die hormonen toch met je doen he :cry: Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben als je een ctg hebt gemaakt :oops: , maak me een beetje zorgen om je :(

Tascha; Welke dierentuin was dat? Geen rolstoelen :confused: Wel fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. Hoe is het nu met je kiespijn??

Loeki: Gefeliciteerd met je vader!! Balen van die hoest zeg. Hoop dat de HA je morgen kan helpen ;)
    Ik was ook zo helder om mijn wachtwoord te vergeten van DigiD :oops: Vond manlief ook niet zo leuk :evil: Maar gelukkig hadden we nog tijd genoeg om een nieuwe aan te vragen. Redden jullie het nog?

Lijkt me erg vervelend om steeds een vieze smaak in de mond te hebben :( Enne die hik. Die van mij heeft het ook regelmatig en ik maak hem niet eens aan het schrikken :)

Em; duim voor je dat die kleine meid snel komt!

Mo; Balen zeg :evil: Maar het kan dus nu elke dag ingeleid worden? Lijkt me erg lastig voor je man. De mijne kan me nu al bijna niet alleen laten :oops: Dit moet voor hem heel spannend zijn...
    En het is volgens mij heeel logisch dat je in zo'n intieme situatie je prettiger voelt bij een aardige/leuk uit ziende gyn! ;) Ik heb inmiddels ook wel een voorkeur hoor ;)

missy; volgens mij zijn wij een vande weinige die lekker hebben geslapen :oops:
    Veel plezier met je neefje!

Bo; Hoe was het bij de HA???? En maak je niet te druk over wanneer je gaat bevallen. hij/zij komt wanneer het komt.........

Nou volgens mij heb ik nu wel iedereen gehad :D , mocht ik iemand vergeten zijn sorry..

Ik kan me nu ook al verheugen op het shoppen na de bevalling. Ben begonnen met 42/44 en denk dat dat straks ook wel weer kan. Ben niet echt veel dikker geworden. En die positie kleren komen inmiddels mn .... uit :oops:

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    klinkt inderdaad als zwanger :) :) :)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bambino, hij heeft als een gek wachtwoorden geprobeert en heeft het uiteindelijk gevonden, dus het is nu verzonden, ook weer klaar.

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    mijn gyn is rustig en erg aardig. En heb nu 3 vk gehad waarvan er 1 NIET leuk is. Maar de mannelijke heeft mijn voorkeur. Die heeft gewoon humor en dat stelt mij al snel op mn gemak :)

8. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Loeki da's ook een manier ja! :)

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Mo; ben blij dat die ort er bij mij ook gewoon bij blijft horen, want dat scheelt inderdaad een heleboel ;)

Loeki; fijn dat het voor elkaar is, kan maar beter geregeld zijn toch?

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb jij een mannelijk VK, dat lijkt me heel uitzonderlijk. :p

Ja, de smaak in mijn mond is vervelend, heb ook gegoogeld wat het kan zijn, maar dan kom je vaak op onstekingen en zo en dat heb ik niet, ook gaatjes lijken me sterk daar ik nog geen 3 maanden geleden bij de tandarts geweest ben en ook nergens last van heb. Wat WEL zou kunnen is een tekort aan vocht, dus meer drinken zou dan moeten helpen. Wat ook kan is dat het uit de bijholtes komt, verkoudheid kan dus ook een nare smaak veroorzaken, dus dat is denk ik de meest voor de hand liggende optie.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Meiden ik ben ff weg. Ga lekker met de pootjes omhoog met een boekie op de bank hangen. Ff mn buik rust gunnen.
    Ik kom later wel weer kijken.

See you later alligator!

12. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden, hoe is het hier?

Alle meiden die bevallen zijn gefeliciteerd \:D/ heel veel geluk met jullie kindjes.

kletskousen, het is nu echt niet meer bij te houden hoor als je even twee dagen wat anders te doen hebt moet je gelijk weet niet hoeveel bladzijdes bijlezen.

nou ik loop nog steeds, was ook nog niet van plan te bevallen nog een weekje wachten ik heb ook nog niet veel last, af en toe een beetje een ongi gevoel maar dat valt wel mee ik merk wel dat als ik een nacht goed geslapen heb dat ik er beter tegen kan allemaal, ik denk dat ik 1 mei ga bevallen dat heb ik al vanaf het begin gezegd gaan mijn schoonouders 29 april op vakantie beetje lullig voor mijn man als het dus 1 mei komt dus nu hoop ik dat ik het fout heb maar meestal is mijn gevoel wel goed.

wat een weertje weer vandaag heerlijk ik ga ff ramen lappen, ik heb lekker robbie williams op staan heel hard dus ben aan het mee gillen :D :D

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijne middag Harley. Ik zie in je banner dat jij ook zo'n lekker hikmonstertje hebt. Hier dus nog een, echt niet alleen als ik hoest hoor, gaat de hele dag door, ze lijkt nu al op haar vader :p

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Loesje, gewoon om een samenvatting vragen hoor meisje.

Ja voor je man wel lullig als de kleine komt terwijl je schoonouders op vakantie zijn, maar ook niet zo handig geplant van ze.

15. Niet meer actief

Fijne middag meiden!

Loesje, t gaat idd hard he!
    En ramen lappen, hmmm daar is het idd weer voor!

Ja, bambino, dat scheelt enorm! Ode aan de ort!

Loeki, idd hou het maar op t laatste! Dat klinkt logisch!

Ik ga ook maar even achter dat ding weg, ff lekker t zonnetje in!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben naar de fysio, tot laters.

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    meiden geniet van dit weer. Ik zit met de laptob buiten ;) Voordeel van zo'n ding!

Loeki; ja een mannelijk VK is wel een uitzondering geloof ik. De gyn zijn bij ons allemaal man behalve 1 ( totaal 5) Maar ik teken ervoor hem bij de bevalling te hebben. Het klink gewoon goed, beter als met de vrouwelijke VK ( die ene dan)

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou meiden, Ik ben weer uit bed, maar voel me nog niet veel beter. Heb nog steeds pijn en dat is puur van de verstandskies. Verder ben ik nog steeds niet heel vrolijk, maar we proberene r het beste van te maken. Mijn man en ik zijn vandaag trouwens 7 jaar bij elkaar, ben benieuwd of hij er aan denkt.

19. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    nou het ramen lappen is klaar dat ene raam dan die anderen had ik al een andere keer gedaan mijn moeder was het er niet mee eens die woont aan de overkant en heeft me gezien :( dus mopper mopper hihi ik zeg mam hou op ik heb last van nesteldrang :)

tacha vervelend dat je zoveel last hebt van je verstandskiezen had ik ook altijd ik spoelde dan altijd met bocasan ik weet alleen niet of dit ook in de zw-schap mag. ze hebben ze er bij mij uit gehaald. gefeliciteerd met jullie jubileum =D>

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Bocasan mag tijdens de zwangerschap, volgens de gebruiksaanwijzing. Maar dat helpt allemaal niet. MOet het even een paar dagen uitzingen en dan houdt het vanzelf op. Ik heb het wel vaker. Mag om de 6 uur 2 paracetamol, dus dat doe ik en dan kan ik weer vooruit.

Lekker hoor dat je ramen gezeemd zijn, zou hier ook weer moeten gebeuren.

Deel Deze Pagina