April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Mijn man doet dat altijd bij ons. Zal dit van de week weer eens doen zei hij......

Tascha gefeliciteerd! Weet je al wat je gaat doen? ( of had je dat al geschreven :oops: )

2. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    oh ik weet precies wat je voelt ik vond dat altijd een enorme rotpijn het gaat helemaal door je hoofd ik hoop voor je dat het snel weer over is.

3. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    bambino ik heb speciale spullen om de ramen te zemen dus ben zo klaar paar minuutjes :)

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ik wil het wel ff doen ;)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Bambino, ik weet nog niet of we wat gaan doen. We zijn gisteren ook de hele dag weg geweest,dus ik weet niet of er voor vandaag wat op de planning staat, daar hebben we het helemaal niet over gehad

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    is goed Loesje, graag.

7. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    duurt dan wel ff voor ik de ben van enschede naar rotterdam is nog wel een eindje :) heb je veel last gehad van de holland supporters? mijn man was er ook :)

8. Gefeliciteerd Tascha, ook toevallig, wij kennen elkaar vandaag 12 jaar. Zou een mooi kadootje zijn als die kleine van ons vandaag zou komen, maar dan moet ze nu toch op gaan schieten.

Harley: ga je in Gorinchem naar de gyn? Daar is er wel duidelijk 1 de knapperd ja (ik werk daar in het zkh, vandaar dat ik het weet)
    Balen dat het niet doorzette trouwens, heb ik ook al 3x gehad nu (maar dan wel zonder CTG etc)

Dizzy en Loeki: voeten komen bij mij ook regelmatig uit m'n rechterzij gestoken. Ik zou wel eens willen zien waar alle normale organen gebleven zijn op een scan ofzo, want ik heb echt werkelijk waar geen idee!

Weet iemand van jullie hoe je een filmpje kan plaatsen? Heb een filmpje van de golvende buik gemaakt. Echt geinig :confused:

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nee daar heb ik helemaal geen last van. Ik ga op zulke avonden nooit naar het centrum toe, maar voor de rest merk ik helemaal niks en ik zit zelf ook voor de buis, dus dat scheelt.

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Jij ook gefeliciteerd Em

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Em, volgens mij even op youtube zetten en dan kan je hier de link plaatsen, dat heb ik ook al eens gedaan.

Mijn fysio was er niet, haar zoontje moest naar de KNO-arts, zijn amandelen moeten deze week geknipt worden, maar had wel een redelijk goede vervangster.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Em en Tascha: gefeliciteerd met jullie jubileum, :p

Ik ben alweer terug van de HA. Ik zit nog maar net bij haar, dus ik ken haar nog niet erg goed. Ik vind haar erg leuk tot nu toe. Toevallig heeft ze 2 jaar bij een gyn stage gelopen vroeger, dus ik kon haar gelijk wat dingen vragen, zoals over vocht etc....

Ik had een wratje ergens zitten, :oops: en die moet er nog even worden weggehaald. Die zit "daar" al jaren, maar dan erg klein. Omdat ik een moeilijke huid heb, met wel meer vreemde plekjes, :) dacht ik er niet zoveel van. Maar nu werd de wrat ineens groter en moest ik er toch even naar laten kijken. Het was gelukkig niet de wrat die ik dacht ( die van de soa, dat kon ook helemaal niet) maar gewoon een normale net als mensen die op de armen of benen hebben. Woensdag wordt het weggebrand.
    Het is namelijk voor de baby niet goed om met een wrat in aanraking te komen. Dat had ik al gelezen op internet, en de HA beaamde dat.

Nou leuk verhaal weer, :)

13. Niet meer actief

Nou Bosi dat is dan ook weer binnenkort opgelost he, en alles zet op tijdens de zwangerschap mijn man vond mijn schaamlippen ook ineens forser geworden. :( gelukkig komt het allemaal weer goed.

Tascha misschien kun je spoelen met kamille thee dat verzachtte bijmij wat en ik had zelfs het idee dat het de duur heeft verkort tov vorige keer.
    proficiat met je jubileum,

Jij ook EM en ik weet helaas niets van plaatsen van filmpjes op de PC. 12 jaar is al een hele tijd, wij hadden afgelopen januari ons 12,5 jaar jub. maar kennen ons al langer dat wel. :)
    Ik ga nu echt even de ramen zemen.

Oja mijlpaal vandaag bij de supermarkt hebben ze me de boodschappen in de auto gezet omdat ik er zo zwanger uitzag :) :) :) toch even leuk om mee te maken na bijna 39 weken :)

14. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Nou dat werd ook wel een keer tijd he ;)

Bo; klinkt niet prettig. Maar gelukkig ben je er snel vanaf!

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dankjewel voor de tip van de kamille thee, ga het zeker proberen.

16. Missy, wat een mijlpaal zeg! :D Je boodschappen zomaar in de auto gezet. Toch erg leuk dat je dat nog mee mag maken.

Las vandaag in tijdschrift reclame van brandnetelthee van Zonnatura met toegevoegde dingen voor de smaak: 3 verschillende citroengras, braamblad en kaneel. Ga eens kijken of ze iets hiervan hebben in de supermarkt. Even een aangepast smaakje.
    M'n vocht is echt helemaal weg sinds ik twee potten per dag drink van dat spul! :D :D

Ik ga eens even kijken of ik ergens kan reserveren om te eten vanavond. Lijkt me wel een aardige verrassing. Maar er is altijd veel dicht op maandag.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    werkt ie brandnetel thee echt, want ik gebruik het nu ook, maar het slaat nog niet echt aan en ik heb echt olifanten voeten. Hoeveel moet je er van drinken dan?

18. Niet meer actief

He dat is een goede, ik drink de brandneetel thee ook en ik moet zeggen erg vies vind ik hem niet meer, maar met citroen dat lijkt me ook wel wat zeg!

Jammer idd op maandag is veel dicht qua restaurantjes hier ook.

Tascha suc6 ermee zeker proberen waard kamille.

Bambino ja ik was er zelf erg verbaasd over dat ik ineens vanalle kanten nu hulp krijg nog eveneen weekje profiteren dan maar.

Zo alle ramen aan de voor en zij zijde schoon, nu lekker even relaxen. en dadelijk koken.
    :)

19. Niet meer actief

Tascha jij had al heel lang last van het vocht ik denk dat jij dat ook niet meer gaat wegkrijgen, ik had maar een beetje, zo van de ringen niet meer lekker om en als ik sokken aan had zag je een rand in de benen, dat is nu sterk verminderd terwijl ik maar 2 grote mokken per dag ervan drink.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja maar het vocht is redelijk weg, het is alleen in mijn voeten weer terug gekomen en nu in de variant dat ik eigenlijk mijn schoenen niet meer aan krijg. voor de rest heb ik geen last meer van vocht.

Deel Deze Pagina