April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Kan ik me voorstellen Loeki.

Ik ga me klaar maken voor mn bezoekje aan de gyn.
    Zie jullie vanmiddag wel weer.
    Ik hoop niet dat het weer 1.5 uur uitloopt.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes, sterkte, veel plezier ;) Tot later Harley.

Gisteravond, na de verjaardag van mijn vader, die we bij mijn zusje in huis gevierd hebben zei mijn man ineens iets opmerkelijks

"Het is toch wel heel erg handig om familie zo dicht bij te hebben :D " en dat van iemand die weken lang heeft lopen klagen dat z'n schoonzusje in de straat kwam wonen, ik denk dat hij alleen nog maar meer voordelen zal ontdekken, maar ik vond het zooooo lief dat hij het zei. Mijn zusje zelf loopt al een ruim 2 weken te roepen hoe blij ze met het huis is.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Opeens heb je het: ik ga zo lekker een cake bakken en dan glazuur er over heen doen :p heb zoooooo'n zin in iets zoets en heb al veel te veel chocolade gegeten de afgelopen weken.

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Taschke lekker dat het allemaal goed gaat, en ja die voedingen dat is vaak aan het begin even kijken hoe of wat. Geef je BV of FV? BV mag je geven wanneer ze willen, maar FV kan je beter op schema doen.

Mo, ik denk dat je liever niet wilde dat die wereld voor je open ging? Of je moet het lekker vinden :) Hoe is jouw nacht geweest? Harley heeft zich niet aan de afspraak gehouden, maar misschien jij wel?

Harley [-X Valt me nou van je tegen hoor, niet eens wezen puffen vannacht ;) Door de valse starts die ik heb gehad ben ik ook ongeduldiger geworden, ik had me eerst nl. op 42 weken ingesteld kan het altijd meevallen als het eerder wordt, maar als je eenmaal hebt gedacht dat de bevalling is begonnen en het blijkt dan niet zo te zijn, dan krijg je echt een drang er naar. Succes straks bij de gyn!

Loeki, een bezoekje van een vriendin vind ik al erg vermoeiend, dus ik kan me voorstellen dat je na gisteren gesloopt was. Lief dat je man nu toch ook de voordelen gaat zien van het dichtbij wonen van je zus.

Sandra, ik ben benieuwd hoe je suikerspiegel zal zijn en of je een bloedtest moet laten doen.

Janne hoe gaat het vandaag met jou?

Dizzy, ook een rotnacht achter de rug, hier nog een. Veel harde buiken en mn neus zat potdicht dus ik moest door mn mond ademen maar daar had ik elke keer slijm achter in mn keel, dus lekker benauwd. Hopelijk hebben we vannacht een betere nacht.

5. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Help ik loop 10 pagina's achter?
    Kan iemand mij een update van het laatste nieuws geven?
    Nog iemand bevallen?

Verder hier alles goed, beetje druk en ohja nog wat...
    Ik had mijn wieg uitgeleend aan een vriendin met een niet zo schoon huis en nu komt ie...
    Ik ging de wieg nakijken en klaarmaken, lagen er muizenkeutels in! :confused: AAAAHHHHHHHHH
    De wieg was goor en kapot en hij had alleen op hun slaapkamer gestaan.
    Die gaan we dus niet meer gebruiken..... :cry:
    Nu een alternatief zoeken... :(

Groetjes Messie

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lekker cake, maar voor mij graag een stukje zonder glazuur :p
    Ik lig nog steeds in mn bed :oops: Wel handig van zo'n laptop. Mn vriend heeft vanmorgen onze dochter naar school gebracht en tussen de middag haalt hij haar weer op en gaat thuis werken, dus ik kon lekker lang in mn bed blijven liggen vandaag, zo maar eens even gaan douchen en ontbijten.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi Messie, geen nieuwe bevallingen tot nu toe, of er moet iemand vannacht hebben liggen puffen ;)

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik lees net in de lounge dat je live mee kan kijken naar olifant Indra die een kalfje verwacht (dierenpark a'foort) Moest wel even lachen toen ik las dat de bevalling er misschien snel aan zou kunnen komen vanwege de tekenen: haar drollen worden kleiner (heb ik ook :) ), ze staat moeilijk op (heb ik ook :) ) en haar borsten zijn gevoelig (heb ik ook :) ) Kan dus niet lang meer bij me duren :) Ik voel me net een olifant dus misschien dat ik me daarom zo goed met haar kan identificeren :)

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen!

hier een goede nacht gehad. De kleine heeft een goed dag/nacht ritme :)
    Merk alleen dat het draaien steeds moeilijker gaat en aangezien ik dat nogal veel doe..... Maar mag niet klagen..

zo meteen met schoonzus naar ctg

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Zorra, vervelend dat je een rot nacht gehad hebt, wel lekker dat je nu kan blijven liggen, ja ik heb ook een laptop en daar ga ik na de bevalling ook wel lekker misbruik van maken. :p

Als je me even je adres stuurt zal ik een stukje cake, zonder galzuur, op de post doen voor je.

Messie, wat vervelend van die wieg. Nee, als hij zo vies is en ook nog kapot zou ik hem ook niet meer gebruiken.

Ik heb de proefdruk binnen :D, ziet er echt super mooi uit. Staat nog geen tekst in, da's wel jammer, maar de schildering is echt heel mooi. Ben er wel trots op al zeg ik het zelf. Gek hè, heb nu ook al helemaal in mijn hoofd hoe ik het kaartje voor onze tweede zou willen doen. De tweede wordt er een met een vliegtuigje voor mijn man. :oops: loop nu iets te hard van stapel denk ik. :)

Ik ben nu de luieremmer aan het 'versieren' met manen en sterren. Daarna maar eens cake bakken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Veel succes bij de CTG Bambino, het zal heus wel goed zijn.

12. Niet meer actief

Mogge dames!

Harley, helaas, ik heb me ook niet aan de afspraak gehouden. Wel weer veel pijn gehad, maar ja... Dat zegt bij mij dus helemaal niks!

Taschke, ik ben van mening dat je moet doen wat je hart je ingeeft. Dus 's nachts door laten slapen tot ze wakker is en gewoon die 6 flessen ipv 7...
    Niemand leeft precies zoals in de boekjes staat...
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Loeki, fijn dat t wat beter gaat!

Messie, balen van de wieg zeg. Succes met het zoeken van een nieuwe.

En zorra, indra? Die is zelf nog hartstikke jong? Krijgt dat arme beest nu al een kalf? Die is echt pas een jaar of 5... (ik ken de olifanten in amersfoort persoonlijk hahaha)

Meiden, ik ga nu naar het zh, tot zo!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja en ze is al 22 maanden zwanger, dus dan zou ze op haar 3e gedekt zijn :( en wij maarklagen dat we 9 maanden lang vinden.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bambino succes strakjes bij het CTG!
    Loeki, nu al aan een tweede denken :) De eerste moet er nog uit hoor :) Maar kan me voorstellen dat je trots bent op het kaartje, is ook erg leuk en persoonlijk om zelf een kaartje te maken. Die van ons heb ik uiteindelijk ook zelf gemaakt, met heel veel bloed, zweet en tranen. Voorkant en rechterbinnenkant is gedrukt, nu nog de tekst maar dat kan pas als de kleine er is.
    Mo, succes in het ziekenhuis. Gaan ze misschien weer lekker wroeten :)

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik moet ook echt niet aan 22 maanden zw. schap denken hoor, dan was ik misschien nooit voor deze zw. schap gegaan :oops:

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, vind zelfgemaakte kaartjes toch wel iets extra's hebben.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ga me zo even verzetten om onder de douche te gaan, het is hartstikke mooi weer buiten en ik lig hier maar :oops: Niet dat ik er op uit kan trekken, maar de hele dag in bed blijven is ook niet goed. Tot strakjes!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat een rust hier, iedereen naar de VK, ZH of aan het bevallen? Of genieten jullie van het stralend mooie weer?

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou er alles voor over hebben :oops:

20. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Zorra:Ik geef flesvoeding.Ik heb borstvoeding geprobeerd maar Elena kon nog niet goed drinken.Als ze dronk(of toch probeerde)stopte ze met ademen en werden haar lipjes blauw :(
    Ze heeft ook 2 dagen bij prematuren gelegen en ik ben dan overgeschakeld naar flesvoeding.

Mama Mo:inderdaad,en als ik ze vroeger wakker maak wilt ze toch niet drinken dus laat ik haar liever vanzelf wakker worden dan drinkt ze tenminste goed!

Deel Deze Pagina