goedemorgen meiden, ik ben er ook weer hoor. Heb wel goed geslapen, maar heb nu alweer enorme pijn in mijn tanden en wordt er gek van. Ga zo nog maar even spoelen met kamille thee en dan mag ik om half 2 de volgende lading paracetamol. Hopelijk slaat dat aan. Ga zo even eten, ben benieuwd of dat gaat. We krijgen ook de uitslag van mijn vader vandaag, ben echt op van de zenuwen en heb het gevoel dat de uitslag niet goed is. Ik hoop dat mijn voorgevoel niet klopt. maanetje is gewoon werken, dusik ben alleen thuis als ik gebeld wordt. Hoe is het verder met iedereen?
goedemorgen allemaal Ik heb niet erg veel te melden, alles gaat wel goed. Ik begin wel wat down te worden. Ik denk dat dit de hormonen zijn. Zelfs een beetje chagrijnig. Ik ga dus straks maar even leuke dingen doen. Zorra en loeki: ja zelf gemaakte kaartjes hebben zeker een extra dimentie, Bambino: succes bij de ctg Meliske: begrijpelijk dat je er alles voor over hebt.
Harley en Mo: jammer dat het niet gelukt is vannacht, bij mij ook weer niet Wel weer de hele nacht wakker geweest en continu harde buiken, voorweeen, hoe je het ook maar wilt noemen. En er zijn ineens ook allemaal stukken slijm uitgekomen getver Dat het nu eindelijk eens doorzet of rustig wordt. Dit is echt om gek van te worden. Ben kapot. Maar gelukkig hoef ik niet zoals jullie naar de gyn. Annabel fijn om te horen dat het mannetje snel naar huis is gekomen en dat je nog naar het zkh kon voor een beetje geruststelling. en de mama's: heerlijk om te horen dat het zo goed met jullie en de kleintjes gaat!
Meliske, ik kan me het heel goed voorstellen dat je dat wil, hoe voel je je vandaag? Gaat het een beetje?
AAAAARRRGGGHHHH, word hier gek van de MUGGEN, al 3 doodgeslagen vandaag, dat is toch niet normaar in maart. @ EM, lijkt me idd vermoeiend, ik heb het alleen benauwd 's nachts en dat vind ik al vervelend. @ Bosi, ik ben ook emo vandaag, geen idee waarvan, maar zullen welde hormoontjes zijn. @ Tascha, sterkte vandaag, ja naar een volgende dosis pcm toeleven ken ik heb het nu gelukkig niet meer zo hard nodig. Ik hoop dat de uitslag van je vader goed is, ik duim voor je.
tascha: heel veel sterkte vandaag met het wachten op de uitslag. Ik kan me er niks bij voorstellen hoe zenuwslopend dat wellicht is. En dan die rot pijn erbij, Ik heb zelf in het begin last van mijn tanden gehad, maar dat is gelukkig over gegaan. Loeki: nu al muggen? Taschke: het lijkt me moeilijk om er een patroon in de krijgen. Ik zie ook eerder op tegen de dagen na de geboorte dan de bevalling zelf. Lukt het allemaal wel, krijgt de baby genoeg en optijd drinken enz....
Nou, als ik niet hoogzwanger was zou ik me vandaag te buiten gegaan zijn in een tuincentrum en lekker nieuwe planten in de tuin gezet hebben.
Meliske kan me heel goed voorstellen dat je er alles voor over hebt, en ik duim ook heel hard dat het snel weer raak bij je mag zijn. Em, ja die harde buiken en voorweeen kan je goed gek van worden he, elke keer denk ik; oke gaat het nu dan echt beginnen? En het zet gewoon niet door. Ik verlies ook steeds meer slijm, maar helaas zegt dat niks over wanneer het komt. Bosi, emotioneel ben ik ook, word het steeds meer, blijkt ook normaal te zijn dat je op het einde steeds emotioneler word en prikkelbaarder, maar of we daar nou blij mee moeten zijn? Tascha, sterkte vandaag. Kan er niet een goede vriendin of iemand anders bij je komen als je het nieuws te horen krijgt? Taschke, mijn dochter kon ook niet uit de borst drinken, ik heb 2 maanden afgekolft maar dat heeft me toen enorm gesloopt (flesje was ook al te zwaar voor haar en deed ze erg lang over), achteraf gezien had ik beter eerder kunnen stoppen.
nee zorra, helaas heb ik niet heel veel mensen om mij heen en de mensen die iets kunnen betekenen zijn aan het werk.
Loeki, ik zou ook graag lekker in mn tuin aan de slag gaan, is ook hard nodig. Gelukkig vind mn buurvrouw het erg leuk om in mn tuin te rommelen dus die wilde binnenkort al even langs komen om wat onkruid te wieden en even wat planten te verzetten. Maar mn handen jeuken wel om het zelf te doen hoor, helemaal met dit weer.
even een vraagje. Mag je de tijd tussen een dosis paracetamol wat inkorten. Ik heb op dit moment zo'n pijn dat het eten zelfs zeer doet.
Tascha als ik in de buurt zou wonen en nog auto kon rijden was ik wel naar je toegekomen. Volgens mij mag je de pcm tijd niet in korten, omdat je dan teveel pcm binnenkrijgt.
Dankjewel zorra, je bent een schat. Ik ga zo maar even douchen, misschien helpt dat te ontspannen en dan heb ik misschien ook wat minder last. Spanning helpt ook nooit tegen pijntjes en zo, daar wordt het meestal erger van.
Ja dat is waar, spanning verergert de pijn idd. Ga maar lekker douchen, hopelijk knap je er wat van op. En we gaan hier met zn allen gewoon duimen dat je vanmiddag goed nieuws krijgt!
Tascha, ik had 5 uur tussen de dosis in en dan een langere tijd 's nachts er tussen. Het gaat er om dat je niet meer dan 4 gr pcm per dag slikt, dus 5-5-5-9