loeki; ja wij zijn ook fan van zelfgemaakte kaartjes. Wij hebben hem inmiddels wel af met tekst alleen de naam staat nog niet gedrukt.. Je kunt er helemaal verliefd op zijn he Harley; gefeliciteerd met je 2 cm! En 3 cijfers voor de komma........ Mijn collega is ook bijna 100 kilo en bij hun in het dorp is het beleid dat je dan beneden moet bevallen. Ambulance personeel wil niet bij nood de trap op en af met een zwaar iemand Hoe is dat bij jullie? Tascha; dikke knuf voor vandaag. spannend zeg..... Taschke; volg je gevoel zou ik zeggen Lekker die kleine laten slapen.... Dientje; hoop dat alles goed was. Laat het ons nog even weten Evon; zucht......., wat een poepie! Meliske; dikke knuf. Hopelijk mag je snel goed nieuws brengen!
Nou dames die het zat zijn, dat word dan flink wroeten van binnen Loeki, het zou maar zo kunnen dat je al ontsluiting hebt, hoef je geen voorweeen voor gehad te hebben. Er zijn er bij die heel veel last hebben van voorweeen en nog niks hebben. Pientje, ben blij dat er nog iemand is die wel een lekkere zw. schap heeft, het had hier ook wel het kneuzenforum genoemd kunnen worden Geniet er nog maar lekker van! Bambino, mooi dat je er zelf nog een goed gevoel bij hebt, en dat de kleine het goed doet. Leuk dat je schoonzus VK is, altijd handig om in de buurt te hebben voor vragen.
Mo rustig blijven (makkelijker gezegd dan gedaan weet ik) stress is nu helemaal niet goed dat zouden die doktoren toch ook moeten weten, vind het totaal onverantwoord dat ze je zo laten bungelen. Heb je niet even iemand die je kunt bellen om meer informatie? Misschien je VK, kan zij je niet een beetje gerust stellen, ik weet dat je nu onder de controle van de gyn staat, maar misschien kan je oude VK je toch een beetje gerust stellen.
Zorra, nu heb ik per ongeluk toch glazuur over de HELE cake gedaan had ook zin om er roze muisjes over te strooien, maar dat vond ik nog een beetje overdreven.
mo meid, probeer inderdaad een beetje rustig te worden. Weet dat het moeilijk is, maar stress is ook niet goed. Ben het eens met Loeki, is er niet iemand die je om info en tipos kan vragen.
Ik vind echt dat jullie maar eens met de vuist op tafel moeten slaan ( zeg ik nu heel stoer ) Schrijf al jullie vragen op en vraag maar eens om duidelijkheid! En laat iets van een beleid vastleggen, zodat je iedere nieuwe daar aan kan houden. Het gaat wel om jullie en het belangrijkste jullie KIND. En als jij zo in spanning zit en emo bent kan dat ook niet goed zijn voor die kleine. Of draaf ik door? Wat zegt je man hier eigenlijk van?
Ja, ben er super trots op. Dan komt toch de creabea weer in mij boven hoor. Zou ik meer moeten doen denk ik na afloop, maar dat gebeurt dan vaak toch niet.
Mo, misschien is het toch het beste als je vandaag nog naar de gyn. belt dat je evt. morgen op gesprek kan komen. Zo gestressed nog door moeten gaan tot donderdag. En dan calculeren ze vaak ook alleen maar het onderzoek in en voor een echt gesprek moet je dan weer een afspraak maken. Ik werd ook gek in het zkh. van de verschillende gyn's, elke dag stond er weer een ander en elke keer kreeg ik weer wat anders te horen wat mn klachten nou zouden kunnen zijn. Probeer maar even wat te rusten. Loeki, wat heb je nou gedaan, mn stukje cake verpest Nee hoor, eet maar lekker zelf op, ik ben inmiddels weer misselijk dus in cake niet echt veel trek Mn buurvrouw komt strakjes mn tuin wat op orde maken Van t weekend mn vriend nog even het gras laten maaien en dan kan ik weer zonder frustraties buiten zitten
Harley, joepie het begin is er. Mo, op je passen gaan staan en je niet meer weg laten sturen. Ik ga de tuin weer in. Doei
Lekker Zorra, hoorde dat er een klein dipje in het weer zou komen, maar dat we volgende week weer zulk weer krijgen.
Ik heb ze vanochtend gepast. Maar mijn buik is gewoon te dik met als gevolg dat de rits niet meer dichtgaat. Dus ik hoop niet dat ik tot 3 mei loop, want tot die tijd ebben we nog weleens warme dagen en ik ga echt voor die paar dagen geen nieuwe kleding aanschaffen.
ik heb nu in ieder geval teen slippers aan en ik dnek dat ik die ook aantek als ik nog naar buiten ga. Mijn schoenen passedn eigenlijk nier meer en het is nu lekker genoeg voor teen slippers.
Ja wat dan... Stel dat het heel warm wordt, dan heb ik geen kleren. Ach dan kan ik in de tuin altijd een boxershort aandoen en als ik weg moet dan maar wel een winterbroek zeg maar.
Ik baal hoor! wil ik naar mijn vriendin gaan die is jarig en ook 7 maanden zwanger, is me autoruit stuk dwz hij gaat niet meer naar boven, hup naar garage zit nog garantie op maar moet nu 2 uur wachten en dan is hij nog maar zozo gerepareert, volgende week pas de echte reparatie nu niet zo handig, maar ja met een openruit rijden is ook niet lekker vooral sávonds niet en hij staat altijd buiten. Ik ga maar buiten viooltjes zetten die ik vlak vooraf nog had gekocht.