April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dizzy, die auto kan toch niet met een kapotte ruit buiten blijven staan. dalijk is je auto weg?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik loop ook op slippers hoor Tascha, of sandalen, heb geen last van vocht, maar loop als het even kan altijd op sandalen, heerlijk zonder sokken.

3. Niet meer actief

Ik heb via via 2 driekwart broeken geleend hartstikke handig nu en goed voor elk weertype in april

4. Niet meer actief

Ja die hangen nu dus bij mij in de kast, maar pas ze niet meer.

5. Niet meer actief

Meiden ik ga nu echt, moet zo nog boodschappen halen.

Doei

6. Niet meer actief

Ja daarom gaan ze hem nu proffesorisch maken maar ik ben hem dus nu wel uren kwijt terwijl ik eigenlijk afgesproken had, na volgende week is hij weer echt gemaakt, maar nu voor de veiligheid.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Missy, ga lekker de bloemetjes buiten zetten joh.

8. Niet meer actief

Dag Janne tot later :D

9. Niet meer actief

Doe ik ook letterlijk :) , ach de wereld vergaat niet maar ik merk dat ik nu weinig kan hebben.

Oja een paranormale vrouw die denkt dat ik 7-4-07 ga bevallen, zou wel apart zijn omdat ik ook in het vliegtuig in aug. er achter kwam dat ik zwanger was. :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn moeder voorspelde ook dat ik op 7 april zou gaan bevallen. :D Hoe kwam je er achter dan?

11. Niet meer actief

Nou ik was de hele vakantie al niet fit, in de ochtend weinig eten, misselijk maar niet aan evt. zwangerschap gedacht. Toen we op de luchthaven zaten in Havanna viel me op dat ik niets van parfum kon verdragen en ik me steeds zieker ging voelen, slap misselijk hoofdpijn enz. Even terugrekenen en wat bleek al 2 weken ruim overtijd, ik was gewoon daar niet ongesteld geworden en niet echt geschakeld dat dat door een zwangerschap kon komen, maar ik dacht meer aan tijdsverschil, misrekening etc, soms sowieso een dagje of wat later. En in vliegtuig kwamen we daar dus achter, toen duurde de vlucht van 15 uur best lang naar huis om de def. test te doen. Het was best onwezelijk daar boven in de lucht om je dat te realiseren.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de rits gaat nog wel dicht, maar echt mooi zit het niet, is denk ik wel een fijne broek voor na de bevalling.

Haha, mooi verhaal Missy, maar toen begon dus ook gelijk je misselijkheid, da's wel vervelend.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Apart he, dat je het op vakantie gewoon los kan laten en dat je hier waarschijnlijk allang een test had gedaan.

14. Niet meer actief

Ja Tascah ik denk dat ik hier direct na een dag of 2 een test had gehaald. maar onze test na ruim 2 weken was overduidelijk na 1 sec. was die al zwaar positief. :D

Ik heb weinig positiekleren dus ik hoop dat ik direct na de bevalling weer in mijn eigen kleren pas die aan de ruime kant waren. daarom heb ik ze ook lang doorgedragen in de zwangerschap.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je al bericht Tascha, of hoe laat verwacht je iets te horen?

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hij moest om half 3 in het ziekenhuis zijn en hij zou me gelijk bellen als ie wat wist. Zijn broer is met hem mee, anders was ik mee gegaan. Als de uitslag niet goed is ga ik er gelijk heen en dan komt mijn man ook naar huis toe.

17. Niet meer actief

Dat is wel fijn dan ben je niet alleen, eng hoor zo wachten :(

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pffff, dan zul je zo wel iets horen, ik duim voor je meid.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet helaas hoe je je voelt Tascha, maar wij kregen positief nieuws en ik twijfelde daar toen ook niet aan, maar het blijft spannend en zenuwslopend.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben echt op van de zenuwen, niet grappig meer.

Deel Deze Pagina