April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja ik heb idd een KS gehad, en viel echt mee hoor. Gewoon met een ruggeprik (voelde ik nauwelijks iets van), mn vriend mocht er gewoon bij, en na een paar minuten word je kleintje al geboren. Daarna gaan ze de kleine in een apart kamertje even controleren net als bij een natuurlijke bevalling, de papa mag hier evt. bij zijn en de navelstreng doorknippen. Moeder word dan dicht gemaakt. Vader kan dan evt. met de kleine al naar de kamer en moeder volgt dan later. Je krijgt een morfinepompje voor de evt. pijn die je zal kan doseren. Het herstel is alleen langer dan natuurlijke bevalling, je mag 6 weken geen zware dingen tillen enzo, maar ik had na een paar dagen nog maar weinig pijn. Het litteken blijft wel een tijdje gevoelig.

2. Niet meer actief

Ik heb eigenlijk mijn keuze al gemaakt.

Ik wil een ks, 100% zeker. Wel raar dan heb ik volgende week een kindje.

Zorra je had dus gelijk dan.

Of mss deze week al wel. Juist omdat ik al ver ben moest er wel haast bij zijn.

De vk zei al een paar weken terug: het is een donder. Nou dat blijkt ook wel.
    Dat wordt leuk in de pubertijd.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne heb vertrouwen.

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Maar heeft VK het eigenlijk gezien op een echo of dmv voelen? Want bij mij konden ze in het zkh. het nl. erg slecht voelen hoe de kleine lag en dachten sommige ook dat de kleine in een stuit lag. Dus misschien heeft ze het niet goed gevoeld?

5. Niet meer actief

Mag je dan ook 6 weken de kleine niet in bad doen?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou een troost janne, aan leven bij die kleine geen gebrek.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sorry daar heb ik helaas geen antwoord op.

8. Niet meer actief

De vk voelde het en heeft daarna nog eens met de echo gekeken, dus hij is echt 100% zeker gedraaid.

Nee idd Loeki, zou hij net als zijn moeder hypermobiel zijn?

Weet je ik heb niet eens gevoeld dat hij gedraaid is.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kleine in bad doen mag wel hoor Janne, het gaat meer om zwaar huishoudelijk werk zoals stofzuigen, dweilen, boodschappen tillen. En daarnaast raden ze het af om de eerste tijd ook niet auto te rijden ivm de wond (door plotseling remmen of iets dergelijks kan je een pijnscheut krijgen en daardoor misschien een ongeluk krijgen)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou hij dan al langer stuitliggen? Dat ze het gewoon de eerdere keren verkeerd gevoelt heeft?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn hemel, ik kan niet 6 weken zonder auto :(

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een klein slangenmensje heb je in je buik Janne.
    Wel apart he dat je straks dan de datum weet wanneer je je baby in je armen vast gaat houden, bij mij was de keizersnee acuut dus ik wist het een uur vantevoren maar het lijkt me helemaal bizar zoals bij Evon en straks bij jou dat je weet; dan word hij/zij geboren. Maar als ze een KS doen dan zal het misschien deze week nog worden, donderdag of vrijdag.

13. Niet meer actief

Ja dat vraag ik me dus ook af Loeki.

Hoewel ik van de week zei dat de hik nu wel erg hoog zat.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik denk dat ze het wel heel snel zullen plannen, want doen ze een KS niet meestal met 38 weken om een spontane bevalling voor te zijn?

15. Niet meer actief

Ik weet het niet Zorra.

Als ik dus niet kies voor de draaipoging zal de ks iig wel sneller komen, anders moeten we ook nog voor de poging een afspraak maken.

Echt heel erg raar. ( maar ja aan de andere kant voor deze regelmuts wel lekker)

Ik mag dus ook absoluut geen weeen krijgen nu. ( en mijn rugweeen dan nu al?) Want dan zou de kleine al kunnen komen.

Dus ik wil nog geen weeen en zal ook maandag maar niet naar de volle maan gaan kijken.

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ah nee Janne wat rot dat frummel weer terug gedraaid is. Wel goed dat je dan voor een ks gaat, ik zou in dit stadium ook niet voor een draaipoging gaan hoor. Je hebt groot gelijk.
    Hele dikke knuffel lieverd!

Tascha heftig nieuws van je vader. Houdt moed meid, het is moeilijk maar het kan nog goedkomen. Ook voor jou een hele dikke knuffel.

Jopie mooie foto's zeg! Wat is het toch een heerlijk kereltje!

Meliske goed om te horen dat je je goed voelt vandaag en ik duim ook voor je hoor! [-o<

Em ik vind ook dat je cm's hebt verdiend hoor!

Mo meis laat je niet op de kop zitten hoor donderdag. Je zit dan ook al zo dicht op de uitgerekende datum. Ze moeten gewoon spijkers met koppen slaan en je niet zo aan het lijntje houden.

Ik heb nog lekker in bed gelegen, nog ff een uurtje geslapen. Dat had ik echt nodig. Het lijkt erop dat een inwendig onderzoek idd heel wat teweeg brengt. Heb wat oud bloed verloren (is normaal dus niet erg) en ik heb al de hele middag krampen en rugpijn.
    Ik hop dat ik vannacht ff lekker kan slapen dan kan ik er weer tegenaan.

17. Niet meer actief

Ja shit, das donderdag. Kan niet hoor dan moet ik naar de kapper.
    En die kan morgen niet ( had toevallig gebeld of het eerder kon)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne, ik denk dat je de volle maan zult zien met je kleine in je armen hoor :D

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) :) :) :)

Nou we weten nu wel waar Janne haar prioriteiten liggen.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het kaartje staat ondertussen in m'n album

Janne, voorziet je VK problemen met een ks?

Loeki, een geplande ks is volgens mij idd bij 38 weken. Tenminste dat was bij m'n schoonzusje wel zo.

Harley, ik hoop met je mee, dat je lekker kan slapen vanacht! (of gaat bevallen :p)

Deel Deze Pagina