Dientje wat fijn dat hij naar huis mag. Tascha wat duurt 10 april nog lang.... Ik heb vannacht jawel, 3 uur geslapen. Lekker veel he. Niet dat ik heb liggen piekeren, maar meer over praktische zaken. We moeten om 9.30 bij de gyn zijn. We hebben vanochtend ook nog even mijn manueel en fysio gebeld en een stuitbevalling is in mijn geval geen optie.
Nee Janne, zou ik ook niet doen. Mijn fysio blijft ook nog wel problemen zien bij mijn bevalling. Ze kan alleen maar hópen dat ik géén hypertonie in mijn bekkenbodem heb. kun je je voorstellen wat dat zou betekenen, als je je bb niet kunt ontspannen ik wíl er niet eens over nadenken. Totale ruptuur schiet er dan alleen wel door mijn hoofd Je hebt duidelijk je keuze gemaakt, laat je door niets en niemand op andere gedachten brengen hoor.
Het wordt idd een ks. Ik ben er zeker van. Ik ga nu snel, want ik moet weg. Doei, als ze nu gelijk een bed hebben dan kan ik daar nog even wat slapen ( hihi)
We zijn nu met de tandarts aan de telefoon. Hebben echt de hele wereld afgebeld voor een tandarts. MIjn eigen tandarts kan vanmiddag pas, duis we zijn nu met de nachtarts aan het kijken of ik eerder kan, want ik hou het niet nog tot 4 uur vol zo. Zit ook op mijn tax pcm, want ik moest van het ziekenhuis meer innemen. Ik moet om 10.45 uur naar de tandarts, jippie.
dientje - wat fijn dat je kleine man naar huis mag! Gefeliciteerd! Hebben jullie hem eindelijk voor jullie zelf! Ga er maar lekker van genieten! Tascha - fijn dat straks al terecht kan bij de tandarts. Wachten op 10 april tot de uitslag van de onderzoeken van je vader binnen zijn duurt wel heeeeeeeeeel lang! Bosi - wow jij heb ECHT een hele mooi buik! Loeki - hoe is het nu met je verkoudheid en hoesten? beetje kunnen slapen vanacht? Janne - veel suc6 bij de guyn, en geef duidelijk aan wat je wil he!
Ik heb een uur liggen hoesten voor ik in slaap viel en na 2 uur was ik weer wakker en weer een halfuur liggen hoesten, daarna lekker tot 7.30 uur doorgeslapen, dus het is een beetje een wisselende nacht geweest. Hoe voel je je vandaag Meliske? Tascha, ik hoop dat de tandarts iets voor je kan doen. Verdoven en trekken? of is dat geen optie?
@Dientje, joepie wat goed! Heerlijk je ventje mee naar huis! Wat moet dat super zijn zeg! @Tascha,wat balen zeg,je hebt een rotnacht achter de rug. Gelukkig mag je zo naar de tandarts,hopelijk kan hij je verlossen! En 10 april duurt idd nog wel lang zeg! @Janne,succes bij de gyn! @Bosi,wat een mooi toetertje heb je Ik ben zelf ook klein en dan lijkt je buik al gauw groot heh Zal binnenkort ook weer een foto maken. @Loeki,Ik weet het niet zeker,omdat ik niet elke aflevering heb gezien,aangezien mijn man er niet zo fan van is...maar heeft het niet iets met ene Monique te maken? Was dat niet de moeder van de zoon van Mike? Hij had toch een zoon? Anyway je zag laatst toch dat dat die Hodge en Bree een lijk gingen identificeren en toen zei hij blablabla Monique?
Haha, Pientje, het is juist mijn MAN die DHW is gaan kijken en mij er in meegesleept heeft het is ONS avondje. Zei gisteravond al, hoe lang kunnen we nog ongestoord kijken. Het heeft iets te maken met Mike's gevangenisverleden, maar wat weet ik niet. Monique was toch al gevonden? In die speelgoedkist? Ja er is nog een onbekend lijk, maar geen idee wie dat is, niet de vrouw van Orson iig.
nee maar hij zei wel iets van Monique,toch?toen iedereen weg was. Ja mijn man zei gister nog wat is dit een stomme film Schat het is een serie ow nog erger...
Ik hoop dat ie die kies eruit haalt. Het kan in ieder geval, zwangerschap met verdoving, dus dat scheelt.
Ja ik heb ook een verdoving gehad in december, het kan idd heel goed, geen probleem. Pientje ik ga eens googelen.
loeki - tot nu toe heb ik vandaag wer een goeie dag. Dus denk dat dat ook wel blijft, slechts dagen beginnen meestal meteen als ik uit bed stap. Pientje - heb je je man gister nog zo ver gekregen voor sex? hihi!