Ja dat weet ik wel en hij ook wel,maar weet jij wanneer de kleine er klaar voor is ? En daarbij begon het bij ons de vorige keer ook na de sex
Zorg eerst maar dat je de 37 weken gepasseerd bent, nog niet iedereen is uit de 'gevarenzone'. Ik heb vannacht voor het eerst met een zeiltje onder mijn molton geslapen, maar wat is dat een gezweet zeg, echt niet lekker gewoon.
Van mij moet de kleine nog even blijven zitten jah,ben nog niet klaar Je kan trouwens bij de hema van die anti-lek moltons ofzo kopen,misschien is dat wat? Ik ga vrijdag kijken of dat wat is,heb er weleens over gelezen op dit forum. Heb ff wat stukjes gekeken van DH en phoe het wordt wel spannend! Ik ga ff ontbijten,straks naar de vk,ben zo benieuwd of de beeb is ingedaald.
Nou dan horen we wel hoe ver je beeb is als je terug komt, Ja bij DHW zitten meesters in het opbouwen van de spanning, gewoon briljant hoe ze sommige verhalen aan elkaar knopen, we wachten het af. Hoe is het met de rest? PDRM, ben je al bevallen, het is zo stil. Annabel, hoe gaat het vandaag? Zorra, alles goed? Bosi, bij jouw nog nieuws?
Bosi: mooie foto's, ja ik zet als de wieg er is (zaterdag) zeker even een paar nieuwe foto's in mijn album! Tascha: sterkte wat een ellende he die tanden, ik had een gebroken kies -> kroon behandeling in december VRESELIJK maar verdoven schijnt gelukkig geen kwaad te kunnen phew... Pientje: Fijn dat Thyron mee naar huis mag! Genietze! Ik ben helaas bang dat mijn beeb weer is terug gedraaid naar dwars of stuit... De afgelopen dagen voelde ik steeds de hik ter hoogte van mijn schaambeen en gisteravond zat de hik rechts onder mijn ribben en mijn buik voelde hard aan. Ik twijfel nu of ik mijn afspraak met de VK morgen om 18:00 niet moet vervroegen ivm eventueel draaiponging al ben ik er nog niet eens over uit of ik dat nu wel zou willen. Vervelend die onzekerheid....
Ach Messie, jij ook al weer een stuit, is het besmettelijk of zo? Ja je voelt het zelf het beste. Je kunt natuurlijk altijd bellen om een afspraak te verzetten, bij mijn VK is dat nooit echt een probleem. Oh het is Dientje die een zoontje heeft niet Pientje
Goedemorgen allemaal, Nee eigenlijk weinig te melden. Het enige is dat ik me maar moeilijk kan ontspannen. Er is altijd wel wat, dan hier weer heen en dan weer daar. Vanaf morgen doe ik echt alleen maar wat ik wil en waar ik zin in heb. Tascha: succes bij de tandarts. Nee een verdoving is helemaal niet erg meer tegenwoordig. Messie: ik hoop dat je vermoedens over terugdraaien niet waarheid is, Pientje: ik hoop dat je baby idd vast is ingedaald. Ik weet het ook nog niet zeker of hij/zij echt al goed ligt en vast. Vorige keer wel, maar je weet maar nooit, kijk maar naar frummel van Janne. Harley, Mo, en PRMD: al bevallen? Dizzy, almira, annabel en zorra: hoe gaat het met jullie? Loeki: grappig dat je man DHW ook leuk vindt. Mijn vriend vindt er niks aan, helaas. Maar dat betekent nog wel dat ik het gewoon kan zien. We hebben sinds een paar weken een nieuwe PC en daarop zit een mediacentrum, dus we kunnen daar tv op kijken enz.... gewoon lekker samen op de bank naar twee tv's kijken, Meliske: wanneer kun je ongeveer testen? Ik moet zo weer naar de HA, voor een kleine ingreep. Ik ben nerveus ervoor, en dat terwijl straks de bevalling waarschijnlijk veel erger en pijnlijker is. Ik krijg ook een verdoving en het duurt nog geen 5 minuten waarschijnlijk. Stom he,
Tascha suc6 bij de tandarts! Dientje: wat heerlijk dat Thyron naar huis mag zeg. Messie: ik hoop dat het een hik is met het hele lijfje en dat de kleine niet is teruggedraaid.. Pientje: way to go Loeki: matrasbeschermers die niet zweten kun je ook bij Ikea halen trouwens (weet niet of er een dicht bij je in de buurt is) Vannacht weer slecht geslapen. Heb naast de voorweeen ook echt continu een pijnlijke harde buik. Ondanks dat schopt de kleine alle kanten op, dus waarschijnlijk is het alleen een rotgevoel voor mij Het mannetje is trouwens vandaag de hele dag naar Duitsland (3,5 uur rijden hiervandaan) voor z'n werk. Vind het maar niks eigenlijk. Hij vond het zelf toch ook wel eng. Vooral omdat ik al zo lang voorweeen heb. Ben bang dat ik niet op tijd voel/geloof dat het wel echt doorzet en dat ie dan te laat terug is.
Nou sterkte dan maar Bosi komt wel goed hoor. Wij hebben ook al ruim een jaar een Mediacentrum, ideaal, maar samen kunnen kijken is nog leuker. Ik denk ook dat mijn man een van de weinigen is die er zo aan verslaafd is Mo moest om 9.30 uur in het ZH zijn, dus die verwacht ik nog niet, maar Harley is wel laat hè. Lekker weer hè 8)
Ik denk dat Ayyildizf ook bevallen is, of eventueel een ban heeft gehad. Zij is ook al vanaf 14 maart niet meer online geweest. Em: Is het je eerste kindje? Een bevalling zal toch niet binnen 3 uren klaar zijn? Maar ik snap dat je bezorgd bent.
Hoi dames hier ook ales zijn gangetje, lekker SLECHT geslapen en tegen de ochtend kapot moe en dus blijven liggen. Nu voel ik me beter. Bosi alle kwaaltjes en ingrepen zijn shit hoor hoe klein ze ook zijn en idd als je alles gaat afwegen tegen een bevalling dan zal het weinig voorstellen maar op het moment dat je het moet onder gaanis het niet leuk, sterkte zo meteen. Em ik had het ook pas dat mijn man zo ver weg zat en gek genoeg hielden de pijntjes zich in tot hij terug was, heb hem gekscherend nog gevraagd nog even weg te blijven want ik voelde me beter zal wel iets psychisch zijn dat je wacht op je partner ofzo. Meliske fijn dat je dag goed begonnen is, ben benieuwd, zeg maar nieuwsgierig naar je test vrijdag Janne meid ik las het hele verhaal van gisteren, hou vast aan je eigen beslissing en sterkte met dit alles. Messie jij ook al evt. een gedraaid kindje hehe, ook voor jouw dan veel sterkte. Harley bevallen of uitslapen ? Tascha ben blij dat er wat aan je tand gedaan wordt, dat beinvloed je hele dag zo. Ayyildizf is idd al lang niet meer geweest, maar ik dnek eerder eenban dan bevallen ze postte nl op alg forum best veel en nu niks.
messie - ik zou even de vk bellen als je graag zekerheid wil of de kleine gedraaid is. bosi - suc6 bij de ha! Ik kan zaterdag testen, brrr spannend! em - ik denk dat je het wel voelt als de bevalling echt op gang is gekomen. dat kan wel hoor, bij mij was het ook zo gepiept, 5 voor 4 weeen en kwart voor 7 geboren... heb nog aan de gyn gevraagd of het zo snel is gegaan ivm de weeen opwekkers, maar daar had het niks mee te maken, ook niet omdat het een levenloos, klein kindje is, dat was het enige geluk bij mij, dat alles snel ging, dus em! wie weet! Ik hoop het voor je! en voor jullie allemaal natuurlijk!
Ik kan alleen maar hopen dat het bij mij ook zo snel gaat. Ben zo bang voor een langdurige bevalling. De pijn vind ik nog niet het ergste, maar het uitgeput raken na uren van weeën, las in 'zwanger' ook dat iemand al 36 uur weeën had, daar word je dan toch helemaal gek van.
wel op het forum algemeen toch? hey missy das het voordeel van zw-verlof, als je slechte nachten heb kan je lekker smorgens nog uitslapen
ja kan me voorstellen dat je dan door de grond gaat, pfff! Maar ja moet altijud maar zo denken... ook al duurt het zo lang, je krijgt er iets heeels moois voor terug
Ja al heb ik natuurlijk al vrij sinds laatst augustus, ik ben bang dat ik het werken verleerd ben na ruim 10 maanden thuis te zijn geweest. maar mijn kindje is belangrijker dan het werk, vanaf half juni start ik weer op en vanaf augustus weer 80% werken.