Maar zo'n sinaspril is zeker erg vies? denk dat ze dat dan weer uitspuugt of uberhaubt niet eens inneemt. Die zetpil onder de hete kraan doe je denk ik met het plastic omhulseltje er nog omheen?
Sinaspril smaakt naar pepermunt, mn dochter vind het iig niet vies. De zetpil haal ik eigenlijk wel uit de omhulsel, het gaat er ook meer om dat het puntje van de zetpil wat zachter word, deze is vaak erg hard en dat is niet zo'n lekker gevoel. Het hoeft er ook niet lang onder, meestal is een paar seconden al voldoende.
Ja Zorra scherp gezien! Helaas nog niet bevallen. Wel weer weeen gehad vannacht dus vanochtend ff lekker blijven liggen daarna uitgebreid gedouched en lekker mn velletje ingesmeerd. heb zelfs in het zonnetje mn agels zitten lakken. Hihi ff afleiding. Heb heel de tijd een zeurende pijn onder in mn buik en rug maar nog geen tekenen dat het door zet. Ik hoop echt dat het vannacht gebveurd is hoor. Wel lief dat jullie zo aan me denken, jullie zijn schatten! Dientje wat super dat Thyron naar huis mag! Pientje way to go girl! Tascha was ### dat je nog niet geholpen bent nu. Janne hoe was het bij de gyn? Oh heb ik zo mn best gedaan om alles te proberen te onthouden maar nu ben ik volgens mij toch nog de helft vergeten sorry hoor!
He daar is ze dan Jammer dat het nog niet doorgezet heeft, ik heb ook veel last van die voorweeen en rugweeen, maar ben bang dat het nog wel even kan duren. Vooral omdat Mo en jij er ook al lange tijd last van hebben, en je ook valse starts heb gehad. Ik dacht toch echt altijd dat als weeen begonnen het gewoon doorzette, maar dat het na een tijdje ook weer kan stoppen
Hee Harley, jij ook al niet! Kom op he, al onze hoop is nu op jou gevestigd! ! ! Ja Zorra, ik dacht dat ook altijd. Maar aangezien mijn bmm zelfs niet verstreken is, hoop ik nergens meer op! Ja op Harley, dat ze snel bevalt!
Ja het valt zeker tegen, ik had er eigenlijk nog nooit iets over gehoord, in mn omgeving allemaal ook van die snelle en makkelijke bevallingen gehad, ik hoop dat ik dat ook mee mag maken. Maar jij hebt iig al 2 cm ontsluiting, misschien inmiddels al wel meer En als het straks doorzet dan schiet je 'em eruit
Nou Mo jij verdient het ook om snel te bevallen hoor! Dus ik ga gewoon heel hard duimen dat jullie snel de baby in je armen vast mag houden.
Haha ik zie het al voor me! Nou er is iig genoeg getraind dus dan moet het wel soepel gaan zou je denken [-o< Ik zei al tegen anton vannacht, als het zo doorgaat ben ik gewoon een week bezig met proberen te bevallen zucht.
Iets zegt mij trouwens dat er morgen 1 of meerdere baby's van de april mama's geboren gaan worden, ben benieuwd of mn voorgevoel klopt, zou wel leuk zijn Elke keer als ik inlog is het weer spannend of er een kleintje is geboren!
Maar misschien valt de daadwerkelijke bevalling dan wel weer mee Harley, juist omdat je al zolang voorwerk hebt gedaan. Laten we het hopen.....