April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Daar durf ik haast niet op te hopen, dat is de goden verzoeken he.

Ik vind het ook spannend worden hoor Zorra, het is bijna april dus de kansen worden steeds groter he!

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Net de Wij jonge Ouders binnen, straks even lekker op de bank lezen (alsof ik nog niet genoeg op die bank heb gezeten :oops: :) )

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Misschien bevallen er straks wel een aantal tegelijk :)

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja haha ik voel me soms gewoon schuldig als ik weer een dag weinig heb uitgevoerd hihi. Ik hoop dat de postbode hier ook snel komt, ik vind dat altijd zo'n leuk blad om te lezen!

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Daar hadden Janne en ik het ook al over gehad.
    Lijkt me lachen als straks achteraf blijkt dat je samen hebt liggen persen en je weet het niet eens.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    We hebben nu een goed excuus om weinig te doen he, maar ik had graag toch wat mobieler geweest, vooral met dit weer is het zo lekker om er op uit te gaan, maar het loopje naar de brievenbus is al ver :) Ach nog even en dan kunnen we lekker met de baby aan de wandel, heb er al helemaal zin in om weer achter die kinderwagen te lopen :D

7. Niet meer actief

o leuk! Ga ik zo ook even lekker lezen!

Ja lijkt mij ook wel leuk als er een paar tegelijk bevallen!
    de bovenste 2 van het lijstje ofzo...

haha wordt hier melig van zeg...

Ik ga even het zonnetje in.Heb net een dikke vette hamburger klaar gemaakt, misschien wordt de baby dan wel wat zwaarder...

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een link die ik vond in Wij jonge Ouders:
    vitababytv.nl

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ooooo Mo je maakt me gek, ik krijg opeens zo'n trek in een hamburger....

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik moet zo ook maar eens even wat gaan eten, zelfs eten klaarmaken is me al teveel, vanmorgen een bord brinta pap op (ben ik weer verslaafd aan) en vanmiddag een appel, niet echt veel dus :oops:

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja hamburgers hmm. Echt sterk want ik zat net op het toilet te bedenken dat ik vanavond maar lekker hamburgers ga bakken :confused:

Grappige link trouwens Zorra.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja die associatie zie ik ook echt, op de wc zitten en hamburgers bakken :) :) :)

Ik heb nog niet echt gekeken wat die vitababytv is maar leek me wel grappig.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Net 2 broodjes kaas in de oven gedaan, haalt het niet bij een hamburger maar is toch ook wel lekker, vooral met ketchup erbij, mjammie!

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi ja ik zat daar toch en dan heb je de tijd om over dat soort dingen na te denken he :)

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik ga het gewoon jammer vinden dat ik al gegeten heb. Nu krijg ik ook zin in broodjes kaas uit de oven :)

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wat let je? Als je nog trek hebt gewoon lekker een broodje nemen! Smaakt me goed hoor :D

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou dan moet ik eerst weer helemaal naar boven lopen om brood uit de vriezer te halen en daar heb ik dan weer geen zin in. Lui he :oops:

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Als jij harde buiken hebt he, waar doet het bij jou dan het meeste zeer? Ik heb harde buiken die aan de bovenkant pijnlijk zijn, maar ook met van die menstruatiekrampen aan de onderkant doorstralend naar mn rug.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ken t, was al blij dat we beneden nog wat brood hadden liggen, anders was ik er misschien niet eens aan begonnen, ondanks de trek :oops:

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Harde buiken voel ik wel in heel mn buik maar ze doen me ook het meest pijn bovenin omdat de baby daar heel veel ruimte opeist. Ik heb ook als ik geen harde buik heb last daar.
    Die uitstralende pijn heb ik ook, onder in mn buik en rug idd. Die pijn is op het moment vrij constant dus niks aan de hand maar vannacht kwam en ging het meer, toen ik weeen had bedoel ik.
    De ene keer heb ik het ene en dan weer het andere. En af en toe ook tegelijk, da's echt niet fijn.

Deel Deze Pagina