Ik heb het zo aangepast alleen de kleuren bij cilia niet, iemand anders straks misschien. en ik weet toch hoe je het allemaal bedoeld, ik vind het juist sneu dat jullie nu niet zo fit als ik nu ben zijn. Ik maak wat kromme zinnen en typefouten maar dat komt door de zwangerschap (leuk om die de schuld te geven)
Harley snoezel ze, echt slapen zal wel niet lukken denk ik, ik heb de was draaien dus flits ik even naar het kruidvat en kijk of vriendin thuis is, tot strakjes.
dank je. ben niet zo handig met computers ik voel harde buiken eigenlijk niet. met lopen wel, dan staat mijn buik helemaal strak, ik kan alleen heeeel langzaam waggelen, haha. ik heb meer ongi krampen in mijn onderbuik. nu al de hele dag misschien gaat het wel doorzetten en bevallen er idd meer tegelijk morgen, ik zou t niet erg vinden
Ja type fouten en spelfouten lijken wel te horen bij de zw. schap he, iig een goed excuus Harley, ga maar even lekker liggen, die buik van mij gaat ook steeds meer in de weg zitten dus ik denk dat ik straks languit even op de bank tv ga kijken. Vanmiddag weer ATWT, gisteren een spannend einde dat Emily Jennifer over haar baby wil vertellen, nou vandaag word ze dus tegengehouden door Paul grrrr, duurt altijd zo lang zulke dingen
Ja ik heb door een vakantie eens een maand geen ATWT gezien, binnen 2 afleveringen wist ik het weer precies, er was bijna niets gebeurd. Had wel via internet mee gelezen dat wel, hoezo soapfan
Nou meiden! Kunnen jullie me een resume geven? Ik heb niet veel puf om terug te lezen. Hier in het kort mijn verhaal: De gyn was juist erg voor een ks. Dus 6 april is DE DAG. Om 6.30 moet ik in het zh zijn en om 8 uur wordt ons kleintje geboren. Raar hoor. Wat duren die 9 dagen nog laaaaaaang.
jaaa zeg,lijkt me heel apart om te weten wanneer je baby geboren wordt... Maar je kan nu wel gaan aftellen. Wij zitten nog in het ongewisse van wanneer zal het gebeuren...spannend hoor!
Nou hier nog zo een hoor, soms kijk ik het lange tijd niet en dan taal ik er ook niet naar en dan opeens heb je 1 aflevering gezien en voordat je het weet zit je elke aflevering weer te kijken Ik heb ook gekeken op de site van amerika van atwt, dan weet je meteen wie met wie uiteindelijk gaat trouwen etc etc, maar daardoor word ik wel ongeduldiger met het kijken hier, want ik weet wat er met bepaalde personages gaat gebeuren en daar zit je dan echt op te wachten
OHH Janne wat raar en spannend, wel heel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, wel nog lang he 9 dagen. wel een mooie dag is nl goede vrijdag kan dus niet slecht gaan. update, tascha moet naat ZH naar kaakchir. harley nog veel last van voorweeen, is even gaanliggen, Loeki is naar acu cilia wil morgen wel bevallen Zorra is lekker veel online Peintje haar dochter is ziekjes rest even vergeten maar dat was het volgens mij wel en ik fladder van buiten naar pc en voel me goed vandaag, doe net alsof ik niet zwanger ben en vakantie heb.
Ik ga nu vande pc af, baby protesteert en nu kan ik de harde buik niet meer negeren oef pijnlijk zeg. pufpuf hier. tot later.
Janne: fijn dat je nu duidelijkheid hebt en ik kan me voorstellen dat 9 dagen heeeeeel lang duren dan. Zorra en Harley: bij mij precies hetzelfde. Twee verschillende "soorten" pijn. Onderin m'n buik uitstralend naar m'n rug en harde buiken die bovenin het meest pijn doen. Ook loop ik continu met een keiharde voetbal rond. Volgens mij durf ik straks pas te geloven dat het echt doorzet als ik persweeen krijg ofzo.
He Janne, door mn vele getyp je berichtje helemaal niet gezien Dus toch volgende week Bizar he om te weten wanneer het gaat gebeuren, maar past ook wel weer bij jou als regelmiep Mooie dag iig goede vrijdag! Spannend hoor....
Pientje, wat word je daar ongeduldig van he als je weet wat er gaat gebeuren Dizzy, tot snel weer, ga maar even lekker liggen! Em, ja die keiharde voetbal heb ik ook, mn vriend krijgt er soms de rillingen van als hij het voelt, het lijkt 'em erg pijnlijk en hij is dan erg blij om man te zijn Ik durf denk ik ook pas te geloven dat het doorzet als ik persweeen heb, ik vind het nu wel moeilijker om te bepalen wanneer ik nou het zkh. moet bellen. Ik moest bellen als ik een half uur om de 5 minuten heb, maar die keer dat het loos alarm was had ik de hele nacht om de 2 minuten en heb ik voor niks op die verloskamers gelegen.
Dank je voor het resumeetje. Tascha sterkte bij de tandarts. Meiden ik ben helemaal hyper! Je zou niet zeggen dat ik maar 3 uur geslapen heb. hihi Nou ik ga mijn tas maar eens opnieuw inpakken, want een oud shirt vind ik niets om visite in te ontvangen. Dus maar even normale pyjama's ed. Doei doei
ja tenzij de vliezen eerder breken of de bevalling spontaan eerder begint,dan is de datum nog een verrassing...
O janne, 6 April! Spannend hoor! Ben blij voor je dat je het nu weet! Scheelt weer een boel onduidelijkheid! Ben je wat gerustgesteld daar? O ja zorra, mijn harde buiken en weeen, precies als hierboven... En Em, ik heb dat dus ook... Ik had vannacht ook weer weeen... Maar ja moet na een half uur al zh bellen, das toch niet te doen? Heb ik ook niet gedaan dus en t ging vanzelf weer over... Ik ga weer de tuin in hoor!