Hay hay, Ik kom ook weer even langs, helaas niet alles kunnen teruglezen, maar wel de laatste blz. Dientje wat fijn dat de scan in orde was, nu aftellen totdat ie naar huis mag. Tascha ik las dat je je verstandskies hebt laten trekken.. auw auw..gelukkig gaat het nu wel wat beter. Almira, zoo jij bent flink bezig geweest. Moest jij niet rustig aan doen? Bosi.. ik ben dus niet de enige die denkt: HOE GA IK DE KILO'S ERAF KRIJGEN. Ik zit er ook wel mee... voel me echt een opblaaspop haha, houd ook nog veel vocht vast.. ik ben in ieder geval erg benieuwd hoeveel er over blijft. Maar ik ben nog noooit zo gemotiveerd geweest om er eens flink voor te gaan.. en dan bedoel ik niet om extreem te gaan lijnen/dieëten, maar wel aan de sport zodra het weer mogelijk is en veeeeel wandelen/skeeleren met de kleine in de kinderwagen. In dat geval hebben we geluk, we hebben de zomer nog in het vooruitzicht. Verder geen nieuwe bevallingen? Ten minste voor zover ik gelezen heb niet he. Het wordt echt heel spannend nu... zondag zijn de 1e al uitgerekend. Ikzelf maandag. Ik dacht heeeel even dat het afgelopen maandag begonnen was. Ik was met mijn man naar Zandvoort, echt veel gewandeld en lekker in het zonnetje gezeten. Kreeg opeens last van harde buiken en wilde ook niet weggaan, dus ik rustig even gaan zitten, VK gebeld die adviseerde hetzelfde, alleen als het aan zou houden moest ik terug bellen. Nou op een gegeven moment lukte het wel weer om te lopen... maar echt bejaardentempo nummero 1. Eenmaal in de auto kreeg ik last van een wee...achteraf bleek een oefenwee, maar dacht toch wel even dat t begonnen was haha! Ik dacht dit gevoel heb ik nog niet eerder gevoeld. Nou dat ging ook weer weg na 5/10 minuten, en daarna geen last meer gehad. De VK zei de volgende dag dat het oefenweeën waren. Verder was bij de VK ook alles weer fijn in orde. Ze ging een schatting maken van het gewicht van de baby, en ze schatte ongeveer 3500 gram... Ik zei tegen mijn man.. nou hoe meer hoe beter, ben ik die grammetjes kwijt haha! Ik heb trouwens echt zin in nieuwe kleding met dat mooie weer... maar ja, daar zal ik even mee moeten wachten he.. Eén zwangere van mijn zwangerschapscursus is een week geleden bevallen en heeft foto's gestuurd, echt zoooo lief! Ik wil ook!
Ooh heeft Janne een datum, dat wist ik niet. Dan gaat ze ingeleid worden of krijgt ze dan een keizersnee? Harley succes met puffen he Loeki zooo dat is een dure BH! Moet zelf ook nog kijken voor voedingsbh's, maar wil het pas na de bevalling doen. Hahaha nee, nou komt je meisje helemaal niet... hallooo dan gaat broertje maar later op vakantie hoor.
Hallo dames, Zou iemand misschien een samenvatting kunnen/willen geven van de belangrijkste dingen? Ik zie dat ik al minstens 32 pagina's achterloop, en mijn concentratie is niet optimaal waardoor ik na een pagina te lezen al niet meer weet wat ik gelezen heb... Gisteren zijn we de hele dag weggeweest, maar het was toch een stuk kouder daar in die Ardennen als hier! En ik had geen jas bij me, dus een groot deel van de ochtend en middag heb ik in de caravan gezeten. De dag was voor mij zo vermoeiend, dat ik afgelopen nacht lekker heb doorgeslapen en niet eens ben opgestaan om te plassen Vanmiddag weer op controle geweest bij de vroedvrouw, en alles is prima in orde. De kleine heeft nog meer dan voldoende plaats om te draaien enzo, dus hij ligt nog helemaal niet vast. Over 2 weken hoef ik pas weer terug. Ik zal even snel kijken of ik het lijstje kan vinden zodat ik de gegevens kan aanvullen.
Hoi Sandra, heb je ondanks de kou wel een leuke dag gehad? Fijn dat alles goed is met de kleine. update, Janne krijgt 6 april een KS Tascha moet naar ZH naar kaakchir. daar is haar verstandkies getrokken Harley nog veel last van voorweeen, is even gaanliggen, Cilia wil morgen wel bevallen Zorra is lekker veel online geweest Pientje haar dochter is ziekjes Mo voelt de kleine erg weinig en moet vandaag turfen (hoe ver ben je Mo) Thyron mag zondag naar huis, de scan was in orde
zwanger 01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +13,5 kg (39+2) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling 2cm ontsluiting! 02.Mama mo(27)S01 april1e kindjeBM 2/3 NX(39+1)gew+9kg(39+1)hfdlig. ingedaald vastbijz=ZH bevalling,kindje klein,amper vruchtwater 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +18 kg hoofd lig. bijz= zh bevalling 05 Cilia (24) 03 april 1* 1e kindje BM 40cm gew +24 hfdligging, ingedaald, vast bijz= thuis bevallen 06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 36 cm( 38 +2)gew 4 (38+5) inged. bijz= 07.Em77 (29)M 07 april 1e kindje BM 37 (38+2) gew +7,3kg(38+2) CVIBI bijz= thuisbevalling 08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz= 09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +7,0 kg (37) hoofdlig. bijz= ingedaald 10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 3/4 NX ( 37+5) gew +17,5 kg ( 37+5) hfd bijz= 6 april ks 11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig bijz= 13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 3/4 NX (36+5) gew +13,2 kg (37+4) volledig ingedaald ? bijz=thuisbevalling 13.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 14.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 15.Natanya26 (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (35+3) gew +12,7 kg (35+3) hoofdlig bijz= Hoofdje zit erg laag, kleine baby. 16.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 17.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg (30+1) ?lig. hoofdlig bijz= 1cm opening 18.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 32cm (35+2) gew 17 kg (35) ingedaald, nog niet vast bijz= thuis bevallen 19.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 32cm (36+1) gew +9 kg (36+1) hoofdlig.ingedaald/niet vast bijz= thuis bevallen 20.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (35+1) gew +8 kg (35+1) hfd bijz= thuis bevallen 21.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3/4NXgew +9,0 kg hoofdligging! bijz= thuisbevallen 22.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= weer weeen loos 23.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 3/4nxgew +20,8 kg Hoofdligging bijz= Thuis bevallen Bevallen 01. Meliske (22) Danischa* 19-01-2007 815 gr 33 cm 02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 2000 gr 44 cm bijz= 7 weken te vroeg 03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm bijz= te vroeg 04. Evon (26) Merle 22-03-2007 bijz= KS bij stuitligging 05. Jopie (28 ) Dylan 22-03-2007 2950 gr 49 cm bijz= 3,5 weken te vroeg
voila net uit bad en heeft enorm deugd gedaan, kleine heeft 1 maal goed bewogen dus zijn we weer gerust. zorra wij hebben 2 honden een golden retriever van 1jaar een echte speelhond en niet kalm te krijgen nogthans is ie gecastreerd sedert januari. en een maltezer van 2 jaar die liever zwart dan wit rondloopt maar wel een lieve hoor. hesp dat is denk ik bij jullie ham, grote sneetjes roze vlees..ken je het nu, ja sorry ik soms met mijn belgische woordjes janne ks op 6april amaai nog 9 daagjes maar dat is dan wel maar 6 daagjes tevroeg dus het kan geen kwaad meer. Nog eentje die weet wanneer ze mama word oempie zeg wel vanaf zondag is het april en zal het voor velen beginnen en wie weet mss zelf jij.. ben wel benieuwd wie de volgende word.... harley hopelijk helpt de bitterlemon en anders ne keer goe sexen nog deze avond.... alle kga jullie laten nog veel babbel genot maar ook niet teveel é slaapwel en tot morgen, Annabel
Janne: 6 april moet ik onthouden! Spannend he, nu je weet wanneer je je frummeltje vast kan houden! Tascha: Hebben ze toch je kies eruit gehaald? Nou is misschien wel beter hoor, dan heb je er tenminste geen last meer van. En hoe is het nu? Nu zal het toch wel pijn doen of niet? Dientje: Wat fijn om te horen dat de scan in orde was! Nog eventjes volhouden, en dan kun je thuis lekker van je ventje gaan genieten! Hoe gaat het zo met hem? Mo: Wat vervelend, dat je je kleintje niet vaak voelt! Hoevaak heb je al wat gevoeld vandaag? Pientje: Arm dochtertje, ziek zijn is niet fijn. Wat heeft ze, een griepje of wat? Cilia: Ik zou ook morgen al willen bevallen, maar ik stel het toch nog maar eventjes uit Zorra: Je bent lekker veel online geweest, heb je zeker ook een bijdrage geleverd aan de 32 pagina's die ik heb gemist Harley: Niet fijn, als het zo blijft rommelen en het zet niet door! Ik zal voor je duimen dat het wat sneller gaat! Loeki: Je bent jezelf vergeten. Hoe is het met je hoest enzo? Ik heb gisteren toch wel een leuke dag gehad hoor, alleen was het ontzettend vermoeiend. En het is niet leuk als je zelf niet kan karten, en alleen maar kan toekijken Ik ga eens even kijken of de buikfoto's gelukt zijn. Zo ja plaats ik er 1, en anders maak ik morgen ff nieuwe.
Welterusten Annabel, gelukkig je frummel nog goed gevoeld vandaag. En hesp is inderdaad ham, ik weet dat omdat ik wel eens in belgie voor een cateringbedrijf heb gewerkt.
Haha, hier alles redelijk Sandra, ik hoest nog steeds, moet slijten hè, kan nog wel 2 weken duren, maar goed, er zijn ergere dingen. Morgen weer naar de VK. Vanmiddag op jacht geweest naar een sluitlaken, maar helaas zonder succes, die dingen zijn niet meer in de winkel te koop
Tja Loeki het is vervelend ja, maar er zijn inderdaad ergere dingen. Het gaat ook weer over moet je maar denken. Vandaag had ik met de vk over een sluitlaken, maar zij raadt het me niet aan en ook niet af. Ze werkt er zelf niet meer mee, vroeger wel zei ze. Volgens haar kun je het beste gewoon meteen je eigen spieren weer aan het werk zetten. En ook al heb ik bi, dan nog raadt ze het me niet aan. Ik zal er nog eens goed over nadenken of ik er nou wel of niet 1 aan ga schaffen.
Ik koop er een op advies van de fysio, maar het is denk ik voor iedereen anders. Mijn spieren zijn mogelijk helemaal niet in staat om iets te doen, als ze al heel blijven.
hoi meiden! Nou ik zit op 6... Moest om 2100 uur stoppen, en zit nu nog maar op 6... Sandra, wat zegt je fysio? Want die denken er vaak heel anders over en die hebben er verstand van... Loeki, hoe lang gaat t duren tot je m hebt? en is je band al verwisseld? Ik ga nu even douchen en dan ga ik maar naar bed... Morgen zijn we dus heel lang in het ziekenhuis, denk dat ik pas om een uurtje of 1400 weer online ben... mn man gaat alleen morgenmiddag thuis werken, dus ik kan niet achter de pc... Maar zal wel even wat laten horen!
Mo, slaaplekker en succes morgen, 6x is niet erg veel hè, hoop dat je morgen weet wanneer ze nu echt iets denken te gaan ondernemen. Nee de band was nog hard, dus ik rijdt er even mee naar de garage morgen, kunnen ze kijken of hij te repareren is, of dat hij echt vervangen moet worden.
heeyheey ja ik moet me rustig houden maar doe het op mn eigen tempo met veel pauzes! thanx meiden ben helemaal blij
Tuurlijk ben je blij, nu maar hopen dat je met een dikke buik mag trouwen. Ik ga afsluiten, trusten dames.
Mo: Ik ben eerlijk gezegd vergeten om het met de fysio erover te hebben laatst... De volgende keer dat ik moet gaan zal ik het met ze overleggen. Veel succes morgen in het ziekenhuis, hopelijk weet je morgen meer he. Welterusten allemaal, ik duik ook zo mijn bedje in.