Ja als het ver rijden was had ik het ook niet gedaan, maar het is even naar de andere kant van de wijk, allemaal 30 km zone, dus kan niet eens hard rijden.
goed,ben me aan het opladen om wat in het huishouden te gaan doen Jennifer is weer naar school. Drink nog ff mijn thee op en dan ga ik maar strijken. Hier is het alleen wel somber weer,maar van het weekend trekt dat geloof ik weer bij toch? Gister begonnen met de letters uitknippen voor het versje op de muur en het zijn maar 98 letters wat een priegelwerk zeg,waar ben ik aan begonnen! Maar ik denk dat het eindresultaat erg leuk wordt,hoop ik...
nou mijn thee is op,dus nu moet ik...als ik nu niks doe,dan gebeurt er de rest van de dag ook niks meer! tot later!
Hup Pientje aan het werk ik ga ook zo strijken. Meliske Tascha fijn dat je goed hebt geslapen. iedereen ide vandaag naar VK gaat fijne controle gewenst. Mo ik denk aan je spannende dag. Harley zou het dan toch nog maart kindje worden vast wel hier wel veel harde buiken maar verder niks. heb gemerkt dat ik slaapritme heb van wakker zijn /plassen en weer gaan slapen elke nacht hetzelfde maar kan het niet veranderd krijgen Nou ja als de kleine er is moet ik ook veel op snachts ben ik het al gewend.
ja dat slaappatroon kennen denk ik een hele hoop vrouwen in deze periode van de zwangerschap. Ik heb vanacht voor het eerst sinds lange tijd kunnen slapen zonder naar de wc te moeten. Ik denk ook niet dat dat nog veranderd.
loeki, tascha, missy en pientje bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven. Dit komt even best hard aan, had het zo gehoopt! wat lief! Kreeg er gewoon even tranen van... en dan vooral het stukje van tweede kindje verwacht
Kan ik me ook voorstellen meliske dat het best wel even hard aankomt, je wilt het natuurlijk graag en wij hier ook.
band moet vervangen worden, maandag worden de zomerbanden er onder gezet en dan de ene winterband vervangen ruim 200 waar je helemaal niets aan hebt ik kan er nog zonder problemen op rijden, als ik maar niet te ver weg ging, dus boodschappen en VK moet geen probleem zijn.
balen hoor Loeki, is altijd zo zonde van het geld. maar je kan ze dan ook later vervangen toch, als er toch zomer banden onder gaan.
Goedemorgen dames, Meliske: wat jammer, maar misschien is je tweede kindje ( zoals pientje al zo lief zei) er nog niet helemaal klaar voor. Tascha: wat heerlijk dat die pijn minder is. Onsteking in de mond is niet echt fijn. Mijn moeder heeft trouwens nog geen tijd gehad om te kijken op het forum van jou moeder. Haar vriend was ziek en mijn zusje ging immers verhuizen, dus tijd ontbrak. Ik las dat het nog niet storm liep, mag je van lotte niet hier reclame maken? Het is toch niet een soortgelijk forum. Loeki: nou lekker weer, 200 euro, pfffff Dizzy: rommelt het al bij jou? Jij bent ook al 39 weken, dat duurt ook niet lang meer. Harley: spannend, Mo: succes pientje is al weg toch? Iemand nog iets van bambino gehoord? Met mij gaat alles prima, niks geks enz.... Ik kan alleen niet meer zo goed op mijn rechterzij liggen, dat doet soms pijn.
Jawel, maar dat is dan alleen maar uitstel en dan moet ik de banden nóg een keer door de garage laten balanceren en wisselen en als ik nu gelijk een nieuwe band neem kunnen we in het najaar zelf de banden weer wisselen en kost het me niets extra's.
ja loeki, dat is ook weer waar. Bosi, mijn mijn moeder heeft een mailtje gestuurd naar een van de mods, maar nog niks gehoord. Ik zal zelf ook wel even een mailtje sturen. Er is hier natuurlijk wel een onderdeel voor de familie.
Meliske wat jammer, hopelijk heb je nu een normale cyclus en kun je er helemaal voor gaan! We duimen voor je! Tascha wat heerlijk dat die kiespijn dan weg is he... Ik heb het ook gehad en als een verstandskies maar eenmaal door is en hij wordt er dan uitgehaald dan knap je snel weer op hoor idd alleen het wondje in je mond maar dat gaat vast snel dicht! Ik krijg zo bezoek van een kennis/vriendin die op precies dezelfde dag is uitgerekend! Lekker aan de baby talk! Tot laters allemaal en rijd voorzichtig Loekie! (balen dat alles met auto's zo duur moet zijn he....)
Nou zeker balen, maar we hebben verder weinig kosten gahed tot nu toe, dus ik mag nog in mijn handen knijpen, maar dit was gewoon onnodig. Moet ook niet 2 dingen tegelijk wille doen
Die dingen komen altijd onverwacht loeki, zonde geld tascha dat is ook wel zo familie, maar een apart forum is misschien toch handiger. Misschien ziet lotte er iets in om samen te werken met je moeder en dat Lona daar dan beheerder wordt, maar wel een klein onderdeel blijft van dit forum. Ik vind het zo'n leuk idee, het zou zonde zijn als het niet lukt.