Jongens ( nou meiden), eigenlijk ga ik steeds meer tegen de ks opzien. Ik heb ook het verhaal van Tooske gehoord. Ik heb nu ook wel weeen, maar ik zal dat dus niet meemaken. Aan de andere kant ben ik wel zo realistisch om te denken dat dit veel beter is voor Frummel. Ik ben ook zo bang voor de pijn erna. Je krijgt een morfinepomp, je kan niet douchen, je kan de kleine niet in bad doen ed. pfffffff
is er bij jullie geen luier inzamelpunt? Scheelt een heleboel afval en het wordt gerecycled, dus ook nog eens goed voor het milieu! Bij ons is het helaas niet
heb ff een lijstje opgezocht op internet: De gemeenten die luiers gescheiden inzamelen Inmiddels is het inzamelen van luiers van particulieren doorgedrongen in 82 gemeenten. Dit is 17% van alle Nederlandse gemeenten. Onderstaande gemeenten hebben een contract afgesloten met Knowaste en zijn gestart met de inzameling van het huishoudelijk babyluier- en incontinentiemateriaal. Almere heeft een contract met Orgaworld. Aalburg Achtkarspelen Albrandswaard Almelo Appingedam Arnhem Barneveld Bedum Bergen (L) Bodegraven Boekel Borger-Odoorn Boxmeer Breda Cuijk De Bilt-Bilthoven De Marne Delfzijl Didam Dinkelland Doesburg Driebergen-Rijsenburg Dronten Duiven Edam-Volendam Ede Eemsmond Eibergen Enschede Etten-Leur Geldrop Gemert-Bakel Gendringen Gennep Grave Haelen Heerenveen Hellendoorn Hengelo (Gld) Hengelo (Ov) Heumen Heusden Hoevelaken Hummelo-Keppel Katwijk Leeuwarden Lichtenvoorde Lingewaard Loppersum Marum Mill Nijkerk Ooststellingwerf Oostzaan Opsterland Oss Overbetuwe Rheden Roermond Ruurlo Scherpenzeel Sevenum Sittard-Geleen St. Anthonius St. Michielsgestel St. Oedenrode Steenderen Swalmen Ten Boer Tytsjerksteradiel Veghel Vorden Vught Wageningen Waterland Wehl Westervoort Winsum Wisch Zeist Zelhem Zevenaar
Heb net een bericht gestuurd naar onze gemeente om te vragen of dit kan omdat ik dit wel verwacht in het kader van de Diftar. Ben benieuwd welke reactie ik krijg
Ben benieuwd, hier worden heel veel luiers illegaal gedumpt in bijv. glasbakken e.d. kan het me nog voorstellen ook dat mensen dat doen. Hmmm, zou iemand in Marum moeten zoeken die ze voor me weg kan brengen, dat zou een hoop kunnen schelen. Hoe zou het met Mo zijn?
ik word morgen mama! Heb al 2 cm ontsluiting! \/ Kindje doet t hartstikke goed, is zelfs ontzettend gegroeid, weegt nu bijna 6 pond... Ze wilden me eerst naar huis sturen, maar toen vroegen we of ze toch wilden kijken of mn bmm al verstreken is... Uiteindelijk heeft ze het gedaan en ze was verbaasd joh! Je hebt al 2 cm ontsluiting zegt ze! Je bent al bezig.... IEEEEEEEEEEE Dus ze heeft me nog even gestript. (een bloederige bedoeling) Dus ik zeg, nou dan zie ik het wel. Nee zegt ze, we gaan je morgen inleiden! Dus om 7 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze me aan t infuus gooien en dan ben ik als het goed is binnen 12 uur mama! Er is nog wel een kleine kans dat ze me morgen naar huis sturen als er iets niet goed is. Plus dat ze ook nog een kans zag dat t vandaag ging gebeuren (door t strippen).... Nou is dat ff goed nieuws, of niet? Ik ben heeeel blij!
hallo meiden ik ben er ook weer, helaas nog geen bevalling vandaag. gisteren de hele dag ongi krampen en 's avonds werden ze pijnlijker, maar nu helemaal niks meer nou ja over een week of 3 heb ik iig mijn kleintje verder kreeg ik nog een tip voor het oh zo fijne matje in bed, ik heb t nu zo liggen: badhandoek matje badhandoek molton hoeslaken gevolg: minder gekraak en minder gezweet, jippie! meliske: balen zeg! loeki: oei 200 euro, dat is best veel ja. harley: hou ons op de hoogte, ben benieuwd. tascha: fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen
WAUWWWWW MO wat goed zeg! ben heeeeel blij voor jullie. denk dat je de eerste bent die gaat bevallen nu! deed het strippen pijn?