Ja, ben ook echt zoooo blij! Echt een opluchting... En het strippen deed echt pijn. (sorry, kan er niks anders van maken) Bloed nu ook heel erg.... (nou ja, gewoon een normale ongesteld zeg maar) Ja, morgen mama. ieeeee, ik ga maar even mn moeder bellen dat ze oma wordt!
hahaha, ja, maar morgen! hihihi ben echt superblij... Ik ga even mn tas enzo opnieuw inpakken! En mn man moet weer werken! Spreek jullie later nog wel! Dan zal ik ook weer teruglezen! Doeiiiii
ooooow wat een goed nieuws zeg Mo! Wauwie,ahhh spannend! Ooooooow ik wil ook mijn baby! Zou helemaal mooi zijn als het door het strippen nu al doorzet! Dat is wel ineens snel gegaan die 2 cm! Nou zet em op!
goeiemiddag allemaal, Voorallereerst proficiat é mama mo en wie weet gaat het toch nog vanzelf door het strippen en hoeven ze morgen niet in te leiden. Als het blijft bloeden moet je dan niet terug naar zk? loeki amaai 200 euro komt wel niet zo goed uit é, zou ze ook liever voor iets anders gebruiken. tascha blij dat je goed geslapen hebt en bijna geen zeeer meer hebt. cilia het zal wel eens doorzetten ,niet wanhopen meisje en wie weet duurt het geen 3 weken meer. Harley en nog geen verandering? met sexen bedoel ik eens goed van bil gaan zorra hoe ist met u meisje? Ik heb vandaag al heel het huis schoon alles verzet en terug mooi op zijn plaats gezet ben echt blij als het huis zo opgeblonken is. Vanavond komt mijn pa al wat in de tuin klaarzetten voor dan volgende week ofzo gras te zaaien. Vraag me ook wel af of je het merkt van de slijmprop bij mijn eerste 2 eigenlijk niks gemerkt..en nu heb ik wel meer slijmverlies maar doorzichtig dus zeker niet bloedkleurachtig ofzo... Heb wel constant een gevoel dat ik naar het groot toilet moet en als ik dan op de wc zit niks...al heb ik geen problemen met mijn stoelgang verre van zelf.. Annabel
WAUW MO! WAT ONTZETTEND GOED NIEUWS! IK ZIT HIER MET VRIEGDE TRANEN IN MN OGEN ( ZULLEN DE HORMONEN WEL ZIJN....)
stuur maar wat zon naar belgie ook op want hier is het al gans de dag bewolkt en zelf koud vergeleken met de voorbije dagen, zo'n graad of 9 en voor morgen en zaterdag geven ze al niet veel beter uit. Wel vanaf zondag en dan ook voor de volgende week... Annabel
Heeyheey Dames! Alles goed? Hier gaat alles wel oke! Ben er weer ff dus eens ff kijken waar t allemaal over gaat! Tascha: Doe je wel rustig aan! En trouwens lekker dat de pijn weg is(van je kies)! Heb je weer lekker kunen slapen Ben benieuwd wat lotte er van zegt! Loeki: Een ongi gevoel.... Spannend! Meliske: Ooh wat verschrikkelijk..... Hopenlijk heb je de volgende keer beter nieuws Harley: Echt spannend! Dizzy missy: ik heb dat ook dat ik van sommige geuren echt heel misselijk wordt en andere geuren ontzettend lekker, zoals de allesreiniger van de c1000 (marine heerlijk) hahaha Bambino: Ik wil ook borstvoeding geven maar ik heb op het moment 3 flessen (vanwege dat mijn moeder geen borstvoeding kon geven aan mij en mn broertje en zusje) Mo: wat verschrikkelijk spannend Nog ruim 24 uur SUCCES Zit nu lekker op de luie stoel achter de pc! Met een kat naast me en achter me op de leunig! Echt super lief..... Heb net lekker vissie op jammie! Mijn vriend is ook weer aan het werk gegaan en is 23:30uur thuis! Nog heel lang dus! Ga denk ik daarom vanmiddag nog maar eens ff bij slapen op de bank! Ben vanmorgen om boodschappen geweest en ga vandaag lekker NIKS meer doen! Ben jaloers op jullie het weer is hier echt k*t helemaal grijs en mistig! Zucht....... Hoop dat ik nog met een dikke buik mag trouwen en dat de kleine dat ook wil! hahaha Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Kussies
Heeyheey Dames! Alles goed? Hier gaat alles wel oke! Ben er weer ff dus eens ff kijken waar t allemaal over gaat! Tascha: Doe je wel rustig aan! En trouwens lekker dat de pijn weg is(van je kies)! Heb je weer lekker kunen slapen Ben benieuwd wat lotte er van zegt! Loeki: Een ongi gevoel.... Spannend! Meliske: Ooh wat verschrikkelijk..... Hopenlijk heb je de volgende keer beter nieuws Harley: Echt spannend! Dizzy missy: ik heb dat ook dat ik van sommige geuren echt heel misselijk wordt en andere geuren ontzettend lekker, zoals de allesreiniger van de c1000 (marine heerlijk) hahaha Bambino: Ik wil ook borstvoeding geven maar ik heb op het moment 3 flessen (vanwege dat mijn moeder geen borstvoeding kon geven aan mij en mn broertje en zusje) Mo: wat verschrikkelijk spannend Nog ruim 24 uur SUCCES Zit nu lekker op de luie stoel achter de pc! Met een kat naast me en achter me op de leunig! Echt super lief..... Heb net lekker vissie op jammie! Mijn vriend is ook weer aan het werk gegaan en is 23:30uur thuis! Nog heel lang dus! Ga denk ik daarom vanmiddag nog maar eens ff bij slapen op de bank! Ben vanmorgen om boodschappen geweest en ga vandaag lekker NIKS meer doen! Ben jaloers op jullie het weer is hier echt k*t helemaal grijs en mistig! Zucht....... Hoop dat ik nog met een dikke buik mag trouwen en dat de kleine dat ook wil! hahaha Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Kussies
Mo wat een fijn nieuws zeg! Spannend hoor. Meliske: sterkte, je had het zo gehoopt. En natuurlijk hopen we volgende maand weer met je mee hoor! Harley: vannacht maar chatten op het forum dan tussen de weeen door?Ben zelf tot 5 uur beneden geweest en op het laatst kwamen ze om de 3 minuten. Nu is het weer gezakt naar 1x per 10 min ongeveer. IK WIL SLAPEN Voor de rest ben ik alles al weer vergeten: zeef met grote gaten. Sorry dames
Hoi, ik kom jullie alleen ff op de hoogte houden. Ik heb nog steeds weeen ongeveer om de 10 minuten. Ik ben zo onzeker als de pest, dit is de 1e keer dat de weeen in de loop van de ochtend niet afnemen en weggaan. Ik hoop zo dat het gaat doorzetten. Ik ben zelfs van mn verstopping af, had net ineens diarree. Ik blijf hier maar niet rondhangen, kan mn hoofd er niet bijhouden, ben zo afwezig.