Je kunt verder weinig doen hè. Alle bakerpraatjes ten spijt, ik geloof niet dat er echt iets is dat de bevalling op kan wekken, behalve dan strippen of een andere medische ingreep.
Iedereen de hort op hè en dat terwijl het veel minder mooi weer is dan de afgelopen dagen. Zou toch denken dat iedereen wel even afleiding komt zoeken. Mo, hoe gaat het, bloed je nog erg?
Ik heb even de huiskamer een beetje versierd met paasspulletjes (niet eens zo veel maar ik ben er wel even mee bezig geweest )
zit hier wat harde buiken weg te puffen. Heb bij het lopen nare steken in mn onderbuik en vagina En verder zit die kleine lekker tegen mn ribben te trappen. Nee, wat mij betreft mag die kleine eruit v.a dinsdag! Eerst vanaaf naar de film en zaterdag naar het openlucht museum.....
Da's denk ik ook het verschil Loeki, ik zou willen dat ik druk kon zijn maar kan helemaal niks, dus ik zit echt mn tijd uit te wachten. Ik denk dat als ik mobieler was geweest ik er minder mee bezig zou zijn.
Jeetje, volgens mij voel ik soms alleen maar dingen omdat ik het idee krijg dat dat móet en omdat ik te veel tijd heb om er bij stil te staan. Als ik gewoon 'druk' bezig ben op mijn manier, dan voel ik helemaal niets, voel me juist heel goed, hoest wordt nu echt minder dus krijg weer wat energie.
Ja ik heb me zo lang beperkt gevoelt in de afgelopen maanden dat ik er van geniet dat ik nu bijna geen last meer heb (of er nu zo aan gewent ben dat ik het niet meer zo opmerk)
Niet schuldig voelen Loeki, juist lekker toch dat je nu meer kan dan afgelopen maanden? Lekker van genieten hoor, voorgaande maanden heb je er niet zo van kunnen genieten dus nu gewoon doen. Laat ons maar lekker klagen Bambino, ja het kost me aardig wat energie, iets wat ik al weinig heb (ik heb o.a. ME) dus ik zit en lig een beetje de hele dag (moest ook wel veel rust houden van gyn. ivm bloeddruk) en kom nu regelmatig iedereen hier even lastigvallen