April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    veel succes bij de VK loeki

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Succes bij de VK Loeki.
    Dientje, ik weet niet vanaf wanneer je een samenvatting wil? Want vanaf je laatste post tot nu toe is het enige spannende dat Harley om de 10 minuten weeen had en het nu toch lijkt te zijn begonnen, oja en Mo is gestript en als de baby vandaag niet spontaan komt word ze morgen ingeleid!

Wat gaaf trouwens dat Thyron morgen al naar huis mag, scheelt toch weer een paar dagen!

3. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Dientje: mooi hoor dat je mannetje morgen al naar huis mag!

loeki succes bij de vk

harley: zet m op!

heir schijnt af en toe het zonnetje, maar ook veel wolken hoor, jammer...
    heb alweer niks gedaan vandaag, erg he?!
    ben moe, maar heb geen zin om te gaan liggen. ga zo filmpje afkijken, was ik gisteren aan begonnen.

4. Niet meer actief

Hoi Meiden,

Nog ff snel....

Dientje, wat een geweldig nieuws dat Thyron morgen naar huis mag! Gefeliciteerd!

Meliske, balen meis, had het je zo gegund!

Harley! Wat goed, echt wel balen voor je dat je zo'n pijn hebt, maar we gaan nu gewoon tegelijk op! hihihi
    Zat net nog te denken, zo krijgen we allebei tegelijk een kind, zelfde geslacht en de zelfde naam, haha dat zou wat zijn!
    Heel veel succes meis! Dat we morgen allebei maar een klein kindje mogen hebben!

Bij mij is er toch ook iets gaande...
    Heb toch echt wel weeen en het bloedverlies is ook best heftig. (was voorspeld) Zometeen komt mn schoonmoeder de hond ophalen en gaat mn man even boodschappen doen. Ik heb nu nog onregelmatig weeen, maar t schommelt tussen de 8 en 15 minuten. Kan heel goed komen door het strippen, dus ik hoop niet te veel...

Baal dat mn hondje zo weggaat, daar kan ik altijd zo lekker tegenaan leunen. Ze heeft t ook door. is heel sip...

Ik kom denk ik niet meer online vandaag, zitten doet echt pijn...

Sorry meiden dat ik verder niet reageer!
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel! Bedankt voor jullie steun! Jullie zijn allemaal topwijven, echt waar!

Ik kom weer terug als mama! JIPPIE!

5. Niet meer actief

Ben weer even snel komen spieken of er nog nieuws is, Mo geweldig !

Harley zet hem op!

hier gb , ga nu nog weer even stofzuigen had ik nog niet gedaan en verder met de strijk deel 2 verder gb. tot zo.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mo, zet hem op, jij bent een kanjer en je kan het.
    Morgen terug komen als mama.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :thumup: Zet ém op Mo, je gaat vandaag gewoon samen met Harley bevallen!

8. Niet meer actief

Dientje is alles klaar thuis om thyron te ontvangen ;) , heerlijk zeg je mannetje mee naar huis. Dat wordt zeker genieten in het weekend.
    :)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zet hem op Mo, je kunt het, dit is wat je zooooograag wilde :D

Bij de VK alles weer goed, kleine meid nog steeds ingedaald en vast in het bekken en ligt nu echt van mijn bmm tot tegen mijn ribben. Normaal zakt dus je bm als de kleine indaalt, maar bij mij blijft ze lekker hoog zitten en groeit ze gewoon mijn bekken in :p . Ik mag ook wel langer Antagel gebruiken dus zal even een nieuwe fles halen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zit hier duidelijk een weersverandering in de lucht, vogels doen heel druk en lucht wordt donker, lijkt wel of er onweer komt.

11. Niet meer actief

Loeki ik hoor net op de radio dat in noorden idd onweer en zelfs hagel kan komen dus pas op :D

12. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Wow spannend Mo succes ermee!

Dientje wat fijn dat Thyron thuis in zijn eigen bedje gaat slapen! FEEST!

Nou hier alles rustig. Die vriendin die vandaag langskwam en die ook 25 april uitgerekend is had een zelfde soort/maat buik. veel gekletst, erg leuk.

Ik moet om 18:00 naar de VK en mijn moeder gaat mee. ben benieuwd hoop dat ie nog goed ligt...

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dan ga ik snel de konijntjes voeren voor het los barst, zag idd op buienradar weinig goeds richting Grunn komen.

14. Niet meer actief

Bij mij dus hetzelfde de BM blijft ook groot en is zelfs nog 36 cm te meten terwijl de kleine al ingedaald is. vorige week was dat. ben benieuwd morgenvroeg wat er dan is.

15. Niet meer actief

Cilia mijn moeder gaat morgen ook mee toch eens leuk voor moeders denk ik.
    leuk dat je een fijne middag hebt gehad. :D

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ships het begint al en alle ramen staan boven open :evil:

17. Niet meer actief

NIet rennen op de trap he :) :) :)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou had niet veel later thuis moeten komen merk ik, onweert nu ook. Nou ja, hebben een mooie dag gehad en mijn tuin kan echt wel wat water gebruiken.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    Mo zet hem op meid, :p

Dientje, wat geweldig dat Thyron morgen thuis komt. Heerlijk!

Loeki: super dat ze al vast ligt in het bekken!

Ik ben net aangesproken door mijn buurman. Ze hebben teveel last van de hond. Ze zijn met de vut en dus altijd thuis. Nu blaft de hond ook wel veel, dus ergens zeker een waarheid. Hij is aan het puberen en ik was ook al bezig om te kijken hoe ik het op moet lossen. Maar toch voelt het vervelend als je zo wordt geconfronteerd. Hij had zijn frustratie ook helemaal opgebouwd, dus hij deed ook heel vervelend erover.

Nou ja, nu voel ik me dus wel wat rot. Ik heb net een cadeautje voor mezelf gekocht. Lekker parfum en ook in laten pakken als cadeautje.

Maandag komt er iemand van de hondenschool hier thuis om te kijken wat er fout gaat en wat ik eraan kan doen. Dan ook gelijk voor de baby oefeningen. Het kost 35 euro, :( voor 2 uur, maar ik heb het er voor over.

Ik moest het even kwijt, :oops:

Nu weer over leuke dingen praten, zoals baby's :p

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Bosi, wat balen, heb je hem ook verteld dat er iemand komt om jullie met het 'probleem' te helpen? Wat een domper op je dag dan hè.

Deel Deze Pagina