Nou je buurman mag wel blij zijn dat je zelf al zoveel actie onderneemt, en je bent nu ook heel veel thuis dus kun je het zelf ook goed beoordelen, wel jammer dat hij het zo ontactvol brengt zeker omdat we nu aan het einde vd zwangerschap gevoeliger zijn voor kritiek ed. hopelijk helpt het wat diegene die komt.
Nou wacht maar tot de baby er is gun niemand een huilbaby hoor Bosi, maar dan worden ze helemaal gek denk ik. Heb hier ook buren met een huilbaby gehad. We hebben ons over de ergernis heen gezet omdat we ons beseften dat de buren er al moeite genoeg mee hadden, maar je wordt er soms wel gek van.
Nee ik probeerde wel te vertellen dat ik er erg druk mee ben, maar hij luistert erg slecht. Zijn vrouw stond erbij en nam het steeds wel voor mij op, of nou deels. Ach het is ook een beetje hun schuld. Hij vindt het namelijk niet erg als de hond blaft naar de katten in de tuin, maar als hij blaft naar vogels dan weer niet. Hij heeft onze hond ook zelf een beetje geleerd dat hij mocht blaffen tegen katten. Beetje dubbel allemaal. Maar goed, ik denk dat die vrouw ons heel goed kan helpen maandag, ze heeft al jaren een goede hondenschool, dus ik denk dat het wel goed komt. Ik moet ook weer even mijn hond onder de duim krijgen, want eerlijk is eerlijk, ik ben ook een watje. Ja een domper een beetje.
Onze buren hebben de gewoonte om keihard de rolluiken laat in de avond te laten vallen, jammer. We grappen nu wel vaker wacht maar ze zijn natuurlijk niets gewend van ons, bijna altijd uit huis geweest, geen huisdieren of harde muziek, veel op vakantie en nu een baby dan zullen ze wel vaker terugdenken aan hun onbezonnen leven tnt al 8 jaar naast ons. Ze worden ouder altijd thuis en hebben voorheen altijd blijkbaar vrij gewoond ze zijn best wel luidruchtig maar niet met opzet hoor. Maar ik denk dat ze wel vaker zich zullen aankijken als de kleine er dadelijk is.
Mo, wat leuk! Harley, spannend hoor. Zorra dank je, dat klinkt al positiever dan dat ik gelezen had. Dientje wat fijn dat jullie morgen met zijn 3en naar huis mogen.
Laat je niet kisten hoor Bosi. Blaf maar lekker van je af Weer is hier ineens 180 graden omgeslagen zeg een uur geleden was het nog heerlijk zonnig, nu giet het en onweert het behoorlijk toch vind ik regen na een lekkere dag niet zo heel erg.
Zo ik ben eventjes plantjes en bloemen kopen, de nesteldrang uit zich bij mij volgens mij in het kopen van tuinspullen tot zo (ik woon bijna naast alle winkels makkelijk maar ook verleidelijk hoor )
Zo en dan zit je toch in een keer rechtop in bed. Wij hebben ook zulke buren. "s avonds laat en 's ochtends vroeg. Schrik me altijd rot.
Mijn man slaat altijd enorm hard met de voordeur, ook 's morgens vroeg, dan dreunt het hele huis, dus ook het huis van de buren denk ik dan, gekke is dat niet alleen mijn man het doet, maar eigenlijk iedereen die hier komt, mijn zusje, zwager, ouders, ze doen het allemaal, ben ik dan de enige die voelt dat het echt niet nodig is om zo hard met de deur te slaan, iemand een tip? Dranger kan er niet op volgens mij. 21...22...23...24...25...boem, oké onweer in nog 2 km weg
Zorra Thanx voor de samenvatting. Harley Spannend hoor ik denk dat het nu niet meer zo lang gaat duren. Mo Wauw spannend hoor nog eventjes en je hebt je kindje in je armen \/ Dizzy Ja alles is gelukig klaar, ik heb nog even de meubeltjes afgenomen en gestofzuigd en gedweild. Loeki Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Celia Lekker toch even niks doen. Meissie Succes bij de VK! Bosi Balen zeg dat je hond veel blaft tja je kan er volgens mij weinig aan doen. En kop op meid gooi het allemaal maar van je af hoor! Janne Ik zie dat je 6 april mama wordt leuk hoor!
Ja ik was even tv aan het kijken idd Het is ook niet leuk als buren luidruchtig zijn. En ik vind ook wel dat hij gelijk heeft. Alleen het is de manier waarop. Ik zal er wel iets aan moeten doen, anders gaat hij zeker stappen ondernemen, dat weet ik zeker. Als iemand zijn fiets trouwens voor hun huis neerzet, pakt hij de fiets en neemt hem mee naar achter. Daar steekt hij de banden lek en zet de fiets weer terug. Om een voorbeeld te schetsen hoe hij is, Dizzy: dat zei ik nog tegen de buurman. Straks als de baby huilt ga ik die ook niet de mond snoeren. Dat vond hij gelukkig toch wat anders. Grapjas, Janne: spannend zeg, dat je de datum weet. Ik denk dat het een hele goede beslissing is om de KS te doen. Vooral omdat een stuitbevalling toch wel meer stressvol is, en jij erg bang bent om je baby te verliezen ( ik ook natuurlijk, maar gezien je voorgeschiedenis)
Bosi, die vrouw zal je vast veel tips kunnen geven hoe je het blafprobleem kan aanpakken, want het is zeker op te lossen hoor. Maar het vergt wel veel tijd en moeite van de baasjes, want het is niet in 1 dag even gedaan. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat als jij ook van het blaffen af wil het zeker gaat lukken
Ik zit op mijn man te wachten, ik heb echt zin om naar de film te gaan even wat te eten pakken in de stad en dan lekker lachen.
Dientje, alles is dus klaar voor Thyron Zal misschien wel een slapeloze nacht worden, is toch spannend dat hij morgen naar huis mag. Dizzy, het tuincentrum zal blij zijn met zo'n zwangere met nesteldrang Loeki, je hebt iig nog mooi weer gehad, hier is het de hele dag heel somber geweest
heerlijk samen genieten, een hele fijne avond dan en veel lachen, maar pas op met je gevoelige buikspieren, maar dan weet je morgen tenminste waarvanje last hebt: de lachspieren