April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja maar ik ken via via die mensen en ze zijn ook wel erg dom geweest daar hoor, wij hebben wel met het hoofd erbij beslissingen genomen neemt niet weg dat iedereen van elkaar moet afblijven hoor!
    Wij hebben steeds plekken om te overnachten opgezocht die ook als veilig te boek stonden

en idd that's love

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb geen idee wat ze daar gedaan hebben hoor, ook geen oordeel over, het is gewoon vervelend voor ze, kan ons ook gebeuren als we in Noorwegen wildcamperen beseft ik.

Het lijkt me super om naar N-Z te gaan, maar boven aan ons lijstje staat nog Japan, daar gaan we zeker een keer heen.

Nou nou Jaap is laat, als hij niet op schiet is het of zonder eten naar de film of de voorstelling van 21 uur nemen, maar dat vin ik een beetje laat.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hij is er, ben weg

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mooi idd die Forsythia Dizzy, ik heb vorig jaar een stekje van mn ouders in de tuin gezet en nu heb ik al verschillende takken, dus nog niet zo groot als op jouw foto!

De Kerria groeit idd alle kanten op, maar ik heb ze nu begeleid tegen de schutting en dat staat erg mooi!

Nou ik ga weer verder met ATWT kijken :p

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    He meiden ben ik weer.

Mo en Harley, spannend!

Sorry rest ben ik al weer kwijt :oops:

Net visite gehad van collega. Mooie bos gele tulpen gekregen! ( over paasstemming gesproken ;))Was erg gezellig, tenminste beetje aanspraak.
    Loeki, voel je aub niet schuldig. Geniet jij maar lekker! Hebben wij algedaan, nu is het even omgedraaid ;)

Zorra; ook nog eens ME. Ja dat maakt het NOG vermoeiender.

6. Niet meer actief

Loeki kreeg even mijn vader op bezoek, maar Japan daar wil Jeroen ook heel graag heen, zijn broer is daar al vele malen geweest en dat is zo bijzonder daar. enfin we kletsen morgen wel verder je bent naar de film. geniet ze.
    Zorra ja ik dacht even een uitbundig fotootje erin gooien idd paasstemming!

bambino fijn he als je collega's je niet vergeten!

7. Niet meer actief

Ik heb ATWT opgenomen heb zo'n vermoeden dat me dat vannacht nog wel eens van pas kan komen waarom weet ik niet. maar dan heb ik als het nodig is weer een40 minuten kijkplezier! :D

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meiden ik kan jullie echt niet bijhouden hoor :p

Mo, zet em op! Nu heb je gauw je kindje vast!

Dientje, super dat Thyron naar huis mag! Kan je lekker van hem gaan genieten! Krijg je nou nog kraamhulp?

Loeki, veel plezier bij de film!

Bosi, wat een nare buurman :(

Hier gaat alles goed. Vandaag de kraamhulp voor het laatst gehad. Nou moeten we het zelf doen. Maar dat gaat lukken!

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oh, Harley ook... Sorry, niet helemaal meegekregen :oops: Jij zet em ook op hè! Wat super!

10. Niet meer actief

He Jopie ja wij hebben natuurlijk ook verder niets te doen zo de hele middag, jij hebt je mooie mannetje om mee te knuffelen. Lijkt me ook wel weer fijn om alleen thuis te zijn zonder kraamhulp in huis. ben je helemaal weer opgeknapt, en zeg me nou (ik ben stik nieuwsgierig) ben je de pijn van de bevalling echt zo snel vergeten als dat iedereen op tv roept :p

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, de bevalling heeft helemaal niet zo zeer gedaan. Oké het was niet echt prettig, maar ik had veel erger verwacht. En ik ben nog niet helemaal hersteld, maar het is meer een vervelend gevoel, dan echt pijn. Ik heb hechtingen en die trokken een beetje, maar dat wordt ook steeds minder. Ik denk dat het volgende week wel zo'n beetje weer "normaal" voelt.
    En ik vond het wel fijn dat de kraamhulp er was hoor. Ze heeft me goed geholpen met BV, want dat is toch nog steeds best lastig. Liggend op bed gaat het prima, maar zittend op een stoel moeten we samen nog even onder de knie krijgen.

12. Niet meer actief

iedereen weg? :(

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, een berichtje typen kost tijd ;)

14. Niet meer actief

aha te snel met de reactie,Jopie blij om te horendat de bevalling op zich wel mee viel. heeft je man je nog kunnen steunen daarbij, tips voor die van mij?

Ik hoop dat de BV bij mij ook goed gaat ik stond er niet zo achter maar ik ga het toch proberen, de fles kan altijd nog.

15. Niet meer actief

Ik heb vandaag nog aanje gedacht mijn vrienden gaa een weekend (dit weekend) naar eoa Landal greenparks in Putten, dacht gelijk aan jouw. :D

16. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    loeki: veel plezier vanavond!

jopie: nu mag je het helemaal zelf doen, heerlijk hoor!

bosi: irritant zulke buren!
    bij ons is t ook erg gehorig, ik heb er geen problemen mee en de buurman gelukkig ook niet. onze hond blaft gelukkig nooit, alleen als wij met m spelen.

ik ben nog steeds moe, vanavond komt mijn beste vriendinnetje even langs en ik ga maar eens vroeg naar bed...
    ben gewoon humeurig, zal wel door de hormonen komen, hihi.

17. Niet meer actief

Ja cilia nu kunnen we nog de hormonen de schuld geven ;)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Niet echt tips voor je man Missy. Mijn man heeft het bed omhoog gezet e.d. toen ik met weeën in bad lag en de bevalling op zich ging heel snel.
    Ik vind het goed van je dat toch eerst bv wil geven. Neem er wel de tijd voor, want zoals ik al zei het is lastig in het begin. Maar je kraamhulp helpt je er wel bij!

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Cilia, volgens mij wil jij gewoon graag je kindje vasthouden ;)

Missy, gaan je vrienden naar "de Heihaas"?

20. Niet meer actief

Ja ik heb steeds gezegd geen BV maar nu ik me de laatste 3 weken toch wel wat beter ben gaan voelen denk ik het ook zelf wel aan te kunnen, en vind ik dat ik het een echte kans moet geven. Ik heb dat ook zo aan de kraamzorg verteld dat ze me wel ene sturen die ervaring heeft en mij een beetje gaat helpen dat ik niet gelijk opgeef.

Deel Deze Pagina