April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, zolang jij er achter staat, komt het goed!

2. Niet meer actief

dE Heihaas (toepasselijk zo rond de pasen ) ik denk van wel dus.
    :) eigenlijk hoop ik dit weekend te bevallen zal ze lerenom op het moment supreme weg te gaan :) :) , nee ik gun het hun en zondagavond komen ze weer terug enwaarschijnlijk beval ik pas echt met de pasen denk ik zelf :D

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zou wel een stunt zijn :p

4. Niet meer actief

Dat geeft me moed.
    Moet wel zeggen dat hoe meer er hier bevallen hoe meer ik me druk begin te maken over me eigen bevalling als dat zo door gaat moet ik maar een paar dagen internet stilte gaan afspreken voor mezelf, (zo erg zal ik het toch niet latenworden) :) :)

5. Niet meer actief

Gelukkig belt Jeroen net dat hij in de file staat had al lang thuis moeten zijn, en nu ik hoogzwanger ben maak ik me toch meer zorgen merk ik. Weer eens een ongeval gebeurd....gaan zo ook hapje eten en even de stad in kleding voor hem kopen denk ik.

6. Niet meer actief

Dames nog fijne avond, MO en Harley jullie zullen wel niet meer online komen vanavond maar denk aan jullie :eek: zet hem op!

tot morgen dan! ga even huis afsluiten en me klaar maken om weg te gaan byy :)

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik moet toch ook eten :p

Fijne avond!

8. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Hoi Hoi allemaal

Ik kom ook regelmatig in Putten bij familie die richting Voorthuizen woont dus langs de Heihaas!
    Heerlijke omgeving daar bij het bos!

Maar hier hebben we zee duinen en strand en daar kan ik toch echt niet zonder!

Bij de VK was alles oke, bloeddruk aan de lage kant. En de beeb ligt boven mijn bekken, beweegbaar, maar wel met zijn hoofd naar beneden. Het kan wel heel goed zijn dat hij van de week even dwars gelegen heeft letterlijk! Toen met die hik. Nouja zag er op de echo weer goed uit dus ben gerustgesteld.

Vanavond laatste avond zw.gym dus dan is dat ook weer klaar. Vorige keer cursus 'samen bevallen' gedaan en die is toch wel veel leuker maarja!

tot later

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mo en harley - heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel kracht en goed moed beide! Jullie hebben vast snel de kleine bij jullie!

Dientje - Fijn dat je mannetje morgen mee naar huis mag!

Jopie - Zal toch wel even wennen zijn denk ik zonder kraamhulp, maar ik denk ook wel weer heel lekker, gewoon je eigen gangetje gaan. Had je wel een leuke kraamhulp?

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ben ik er eindelijk weer is de rest weg. mijn internet heeft eruit gelegen vanmiddag. hij doet het pas sinds 10 minuten weer.

nou ja, ik hou het wel in de gaten of er nog iemand komt.

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond,

hier is het ook weer zo'n str**ntweetje hopelijk draait het vlug terug om. en komt het zonnetje weer.

harley en mo zet ze op meiden en ben er pratisch zeker van dat jullie beiden als mama terug komen peiepn :)

hier sedert half uurtje vreselijke harde buiken met ongi krampen en pijnlijke steken in vagina....
    kga beke tv zien en op mijn gemak liggen en dan nog beke anenas eten ben er gewoon verzot op de laatste tijd want geloven in de bakkerspraatjes doe ik al lmang niet meer, gewoon genieten van mijnne anenas ;)

sorry de rest ben ik vergeten, mijn dochter kwam net wat vragen :oops:

kga ze eerst instoppen en kom dan nog eens piepen...

Annabel

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ben weer terug, film vond ik een beetje tegenvallen, maar wel aardig. Nog niemand bevallen zie ik, maar ook geen berichten van Mo en Harley.

Ik ga wat drinken en dan lekker in bad en bed denk ik, ben moe.

13. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    loeki geniet maar van u badje en dan u bedje...
    slaapwel en tot morgen,
    Annabel

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    jammer dat de film tegenviel loeki.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jammer loeki dat de film niet helemaal geweldig was.

truste voor straks!

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nog geen baby's? Jammerrrr
    wat spannend heh! Denk dat we morgen wel goed nieuws te lezen krijgen,denken jullie niet?

Ik had van te voren kunnen vertellen dat ie tegenviel...want wat heb ik een hekel aan Bean! :) Nee niet mijn soort humor...

@Dientje,ben je al zenuwachtig voor morgen? Zal wel heel bijzonder zijn!
    Je hebt een heel sterk ventje hoor! Echt om trots op te zijn!

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik denk ook dat we morgen goed nieuws te horen krijgen, maar ik ga nu stoppen en lekker naar bed. Ik spreek jullie morgen weer.

18. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Hallo
    nog geen nieuws over harley en mo zie ik...
    komt vast morgen.

loeki:jammer dat de film tegen viel, hoef ik tenminste niet meer te gaan, haha. ik vraag wel of iemand m brand. heb pas de film van borat gezien, vond ik ook tegenvallen.

ik ga ook zo naar mijn bedje, ben nog steeds moe.
    ja jopie, ik wil gewoon de kleine in mijn armen hebben en knuffelen...

19. Niet meer actief

Geen nieuws hier, ben net terug uit de stad en dacht effe kijken, no baby today!

allemaal een rustige fijne nacht en tot morgen :D

20. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    [quote="dizzy missy
    bambino fijn he als je collega's je niet vergeten![/quote]

ja erg leuk! :)

krijg regelmatig tel of smsjes. Ook een mail van mijn teamleider. En iedereen vertelt regelmatig dat ze me missen :oops:
    Maar dat was ook al toen ik op een andere groep moest werken ivm mn zwangerschap. Toch leuk om te horen :D

Deel Deze Pagina