goeiemorgen allemaal, nog geen nieuws en zo te lezen is iedereen even nieuwsgierig. Ik voel me echt mottig heb constant het gevoel dat ik moet overgeven en ben precies een levend lijk heb niets van kleur. en buik doet raar... kga eerst even een badje nemen en hopelijk gaat het over. Annabel
Ik hoop dat je er van op knapt Annabel, niet te heet badderen hè, daar word ik persoonlijk altijd misselijk van.
Verschrikkelijk, ik heb alleen het tweede deel gemist gisteren, dus dit stukje ken ik al, maar ja, je moet toch wat doen op deze vroege ochtend. Bijna weekend, dan heb ik iig mijn mannetje weer twee dagen thuis, is ook wel lekker, de weken worden nu wel lang merk ik.
@Meliske,lief dat je ernaar vraagt! Jennifer is zo goed als beter,alleen nog veel aan het hoesten. Fijn dat je iemand hebt gevonden die je echt begrijpt! Hier krijg je natuurlijk ook steun. Maar als ik voor mezelf spreek kan ik alleen maar indenken hoe het moet voelen om dit mee te maken. Maar zij begrijpt je echt en kan je waarschijnlijk beter steunen. Is het toevallig diegene die in de vlindertuin wat had geschreven? Die was geloof ik ook op 19 Januari bevallen. Hmm moet me snel gaan klaarmaken,eerst naar de ha daarna anderhalfuur met openbaarvervoer naar mijn oude woonplaats. Lekker shoppuh! Ben pas laat weer thuis! Dus zal jammer genoeg al het leuke nieuws missen! Nou fijne dag allemaal! Doei doei
Ik weet niet of jullie ook wel eens in de lounge komen, maar valt het jullie ook op dat het helemaal 'in' is om publiekelijk afscheid te nemen van het forum. Als er nu Moderators zijn die dat doen, maar vrouwen met amper een paar berichten melden dat ze naar een 'ander' forum gaan, krijg steeds meer het idee dat er mensen zijn die dit forum proberen te ondermijnen of zo. Het komt bij mij iig als weinig positief over.
ja ik snap dat ook niet zo. Als je nou heel veel schrijft in een bepaald topic kan ik het me nog voorstellen, maar het komt voor de mods ook niet leuk over, dat ze een beter en leuker forum hebben gevonden. Vind het weer een raar verhaal.
Ja het valt me gewoon op, als ik hier weg zou gaan zou ik dat jullie melden, maar zeker niet in de lounge. Heb dat wel gedaan toen ik vorig jaar een time-out nam, maar dat had een hele andere reden.
ja als wij hier afscheid van elkaar nemen is dat logisch, maar de meeste mensen die afscheid nemen ken ik niet eens.
Ik las dat en aantal van jullie goed contact hebben met collega's. Sinds ik met verlof ben heb ik alleen contact gehad me de collega die de kaartjes voor me drukt en met mijn stagaire die nog een heleboel vragen had, allemaal over het werk. Nog niemand heeft contact op genomen om te vragen hoe het met me gaat. Ik baal daar wel van, want ik ben zelf iemand die altijd een zieke collega belt als ze meer dan een week ziek zijn, vind dat niet meer dan normaal. Heb echt een fijn stel collega's, maar nu baal ik een beetje van ze. Ook mijn teamleider heeft nog niet een keer van zich laten horen, vinden jullie dat niet een beetje vreemd?
Nee, ik ken ze ook niet, dus ga ook niet reageren, het heeft vast te maken met de ban van eerder deze maand.
janne - weet nog even niet waar ze wonen, maar misschien komt het wel. tascha - wat vervelend zeg dat die pijn aanhoud...ik moet eigenlijk ook een afspraak maken voor me verstandskies te laten trekken...maar ik durf niet pientje - gelukkig gaat het beter met jennifer! En idd wat je zegt, jullie (en mensen in mijn omgeving) geven me veel steun en dat is heeeel erg fijn, maar het echte begrijpen doe je pas als je het zelf heb meegemaakt. Loeki - dat is me ook al opgevallen ja, vind het in sommige gevallen ook een beetje overdreven idd. Als er nou een forum lid die veel berichten, zoals jij of sweetangel bijv en idd de mods dan vind ik het een ander verhaal, maar iemand die 30 berichtjes ofzow heeft geplaats, hoeft van mij geen afscheid te nemen hoor.
Loeki, Ik heb ook niet echt goed contact met mijn werk. ze hebben me een paar keer gebeld omdat ze dat eigenlijk moeten, maar voor de rest niets hoor. Ook geen kaartje of zo, dus voor mij hoeft het ook niet meer zo.