Annabel, ik heb tussen de 34 weken en de 35 1/2 weken mezelf ook zo rot gevoeld. Vrijdag ineens was het weer beter en voel ik me weer topfit. Misschien heb je erg veel last van hormonen, weeen enz... Hopen dat het zo ineens weer verdwijnt. Hier is het erg mistig. 8)
Ja rond Zwolle zit het geloof ik nog aardig dicht Bosi. Nou ik heb me ook wat keertjes beroerd gevoelt de afgelopen tijd, hoop daar nu echt even vanaf te zijn.
Ja ik zit ook rond Zwolle, Ja gek dat het in zo'n klein land zo verschillend kan zijn. Het niet goed voelen kan soms ook met iets anders te maken hebben dan met de zwangerschap. Misschien had ik wel griep een week geleden.
Ach, de opklaringen breiden zich in de loop van de dag uit gelukkig, dus de zon komt vanzelf ook jullie kant op.
Ja griep en verkoudheid gaan ook nog rond hoor, misschien geen epidemie meer, maar dan is de griep niet ineens verdwenen hoor. Het wordt hier met de dag rustiger hè.
ja dat merk je echt goed! straks als iedereen de kleine heeft en eerst is een paar weken verder is, dan gaat het denk ik weer drukker worden.
Ja het is inderdaad heel erg rustig. Iedereen is bezig met haar kwaaltjes, weeen en noem het maar op. Merk dat ik soms zelf ook niet altijd zin meer heb om te schrijven en er zijn momenten dat ik niks liever doe dan op het forum zitten. Zal wel aan de laatste loodje liggen. Ik weet soms niet wat ik met mezelf aan moet.
Ik heb, zoals jullie merken écht niets beter meer te doen, in het weekend heb ik nog afleiding, maar op dit moment weet ik echt niet wat ik nog moet doen, boekje er bij, laptopje en lekker relaxen.
meiden, ik ga onverwacht even met mijn moeder de stad in. Nog wat flesjes kopen en dergelijke. Ik spreek jullie denk ik morgen wel weer, maar ik kom nog wel even kijken of er al iemand bevallen is.