April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Die van mij is 25 minuutjes rijden van mij vandaan!

De baby is al geheel ingedaald en hij ligt vast die ligt al geheel start klaar!
    Dus denk ook aan oefenweeën (is echt geen lekker gevoel)

Wel grappig Cilia! Van die kaart hahaha!

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja loeki heb daarnet nog met mijn ventje erover bezig geweest aan de telefoon ze hadden hem beloofd om vanaf volgende week niet tever meer op verplaatsing te sturen dans turen ze hem naar frankrijk, niet normaal moest de bevalling dan beginnen geraakt ie heir nooit op tijd!
    Ie was razend en als ze tegen vanavond geen oplossing hebben gaat ie naar de ha en laat ie hem thuiszetten, heb hem nog nooit zo weten reageren! We hebben wel één voordeel onze ha laat ons gemakkelijk thuis!
    We zullen zien deze avond é,
    Annabel

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik zou al helemaal niet bij de buren willen bevallen, vreselijk.

Nog geen nieuws van Mo en Harley. Maar dat is misschien ook wel logisch.

Ik ga de hond even uitlaten. En daarna denk ik ook even de stad in.

De mist is weg, en het zonnetje schijnt weer. 8)

4. Niet meer actief

Hoi ben terug van VK, bloeddruk is aan het stijgen, moest gelijk urine ook laten controleren en me snel melden als ik hoofdpijn krijg, ofwel verergerd. :( Baby ligt tot aan borstbeen en heeft dus blijkbaar toch nog genoeg plaats om te bewegen. sinds 6 uur ben ik niet lekker, veel harde buiken, en zeer zwaar gevoel alsof mijn buik kilos meer weegt.
    Ga zo maar weer eens onder de warme douche staan en kijken of het helpt.
    vanochtend dacht ik ineens nu gaat het beginnen maar blijkbaar loos alarm.

5. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Ja gelukt, paar noeiwe buikfoto's geplaatst.

mijn man werkt de enen dag in de buurt, de andere dag verder weg, hij is plafond monteur, maakt luxe plafonds, en aangezien hij de beste monteur is van nederland moet hij nog wel eens wat verder weg om collega bedrijven te helpen. hij moet vanmiddag naar kampen, ook niet echt om de hoek, maar ja denk als t begint dat ik wel even wacht voor ik bel om te kijken of t wel doorzet.

6. Niet meer actief

TJee Cilia wat eenbuik zeg, daar komt wat binnen met jou (positief bedoeld hoor) ik heb mijn man jouw fot's laten zien van de proffesionele rapportage vond ze ook heel mooi. had ik ook wel willen doen maar ja zonder een noemenswaardige buik heb je niet veel aan die foto's :D

7. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Hier is het nog steeds weer van niks! Heeft iedereen zon behalve ik :(
    En ik woon nogal in zeeland!
    Wat zonnig ahum.. hihihihi

8. Niet meer actief

He Hier inLimburg is het ook niet al te best, wel droog weer maar water zonnetje. volgens mijn VK moet ik voor zondag of erna bevallen want zondag wordt het geweldig weer aldus haar :)

9. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    cilia: Wat een grote buik! Echt gaaf dat daar straks een baby uit komt he! Vindt het zo speciaal!
    Geniet nog even van elk schopje en beweging in mijn buik!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow cilia.. wat een buik! Echt heel mooi! ben er jaloers op ;)

missy - goed in de gaten houden dan maar of je hoofdpijn krijgt.

11. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    dissy missy: Ik hoop het voor je kan je nog van het lekkere weer genieten! Ik hoop dat het snel beter weer wordt kan ik mn was weer buiten hangen!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Och Missy wat vervelend dat je je zo naar voelt, goed contact houden emt je VK hoor en als je het niet vertrouwd gelijk bellen.

Cilia, mooie buik.

Bosi, 8) ik zei toch al dat de zon jullie kant op zou komen ;)

Annabel, jeetje helemaal naar Frankrijk :confused: , dat lijkt me heel ver, maar valt vanaf België natuurlijk wel mee. Mijn man hoeft van nu tot na de bevalling geen onregelmatige diensten te draaien gelukkig.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    annabel - jeetje das ook niet fijn als je man zo verg weg moet nu.

loeki - is wel goed geregeld dan bij je man op zijn werk dat hij nu regelmaat heeft qua tijden!

14. Niet meer actief

He Meliske gaat het eenbeetje vandaag, heeft je vriend er ook verdriet van gehad gisterenvan de :evil: :evil: , of krijgt hij dat niet zo mee, die van mij was daar niet zo handig in wist de halve tijd niet of ik ongi moest worden was of geweest was.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hij werkt nu alleen zijn gewone tijden en geen weekenddiensten tot mei en ook geen standby diensten tot tenminste 4 weken na mijn uitgerekende datum. Vind dat idd wel super goed geregeld.

Wij gaan trouwens in juni lekker een weekje weg, ik heb mijn man eindelijk zo ver om data vast te leggen, van 11 t/m 18 juni zijn we lekker een weekje weg. Ben heel benieuwd hoe dat gaat met zo'n kleintje.

16. Niet meer actief

Jeroen die werkt half uur hier vandaan maar door veel files duurt het vaak langer. Ik heb 2 keer in me leven me zo ongelukkig gevoeld en echt hem nodig gehad, (overlijden dierbare en mijn hond) en toen kon die ook niet voor of achteruit hij is doodsbenauwd dat dit nu weer gaat gebeuren en heeft al voorspeld alle verkeersregels te treden mocht het nodig zijn.

17. Niet meer actief

Loeki waar gaan jullie heen, wij gaan als het goed is vanaf 21 juli ergens naartoe, maar dan is de kleine al wat groter dan die van jullie als jullie gaan.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, ik kijg net een SUPERRRRR leuke kaart van mijn schoonouders, eentje voor de laatste loodjes, wist niet eens dat daar kaarten voor bestonden. Een dubbelgevouwen kaart en als je de kaart open doet groeit de buik van het zwanger beertje, ohhhhh, ben helemaal happy. Staat ook een heel zenuwachtig kijkend mannetje bij, als twee druppels water mijn Jaap. hahaha.

Hé, had Zorra gezegd waarom ze vandaag laat zou zijn of niet zou komen, moest ze weer naar de gyn vandaag, heb het een beetje gemist geloof ik.

19. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    WOW...wat een hoop nieuws! Heb laaaaaaaaaaaaaaaaang niet alles terug gelezen hoor, dass veel te veel! haha
    Mo is vandaag aan de beurt, ben zo benieuwd, en hoe is het met Harley? En Janne een ks al snel...wat een eigenwijsje in je buik, veel sterkte alvast, zo'n ks is ook erg bijzonder! Wat spannend allemaal! Ja nu gaat het allemaal komen he, zometeen zijn we allemaal mama
    :D

Ik hoop dat het goed gaat met jullie, veel sterkte met die laatste loodjes
    Ik kan nog niet echt meelezen hier namelijk, zitten doet pijn...maar kom af en toe even kijken .

Merle doet het echt super goed, een voorbeeldig babietje , echt een schatje.
    Met mij gaat het ook weer, zit aan de antibiotica ivm longinfectie opgelopen in het zh. De koorts is weg, en kan nu een beetje met Merle in de weer zijn. Borstvoeding is door alle toestanden HELAAS niet gelukt, ik geef maar een klein beetje. En ik voed bij. Tis niet anders, wel jammer, had het graag gewild, maar het loopt allemaal anders geloof ik..

Nou meiden, nogmaals succes met alle voorweeen/ echt weeen en alles erom heen!

@Jopie en Dientje: hoop ook dat alles goed is met jullie kindjes!

tot snel!

20. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    hey meiden

schiet me niet weer een verhaaltje te binnen over mn nicht, Gemma!

Zij is een jaartje ouder als mij! Nu 21 dus!
    Zij en haar vriend woonde beide nog thuis, en waren nog niet van plan om samen te gaan wonen!
    Ze werd gewoon ongi en er was niks aan de hand! Ze had nog steeds har strake lijntje en voelde zich prima. Wel had ze soms een raar gevoel bij haar darmen! Het werd steeds iets meer dus toch maar naar de huisarts! Die zij dat ze een zwangerschapstest moest doen! Zij er 1 mee gekregen en thuis gedaan hier stond duidelijk op dat ze zwanger was! Maar hoe lang?
    Ze werd door haar huisarts doorverwezen naar de Verloskundige! Daar aangekomen kreeg ze een echo en bleek dat ze al 33 weken zwanger was! En er was echt helemaal niets te zien! Toen ze het eenmaal wisten werd ze van de een op de andere dag dik. Heel vreemd allemaal! Ze zijn toen nog snel getrouwd vanwege dat de baby elk moment al kon komen natuurlijk! Ze is bevallen met 41 weken van een gezonde zoon william! Hij is nu anderhalf jaar oud! En Gemma en haar man wonen nu lekker met hun zoontje in hun eigen huisje! Wat een verhaal he! Toen ik hoorde op de verjaardag van mijn opa dat ze zwanger was geloofde ik er niks van! (het is trouwens mijn achternichtje) maar we gingen vaak met elkaar stappen of zij bleef bij ons slapen want ze woont hier een uurtje vandaan en zonder auto ben je daar natuurlijk niet zomaar! (en het openbaar vervoer is ook niet alles).

Ik dacht zou dit eens ff aan jullie vertellen! Ik schrok ervan! Maar ze is heel gelukkig nu en dat is het belangerijkste!

Deel Deze Pagina