April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

wel ja ben ik goed in deze week :D had vandaag bijna weer planten in de handen maar omdat ik me niet goed voel kan ik ze toch nu niet poten

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missy - wat vervelend! de uwv is idd niet echt een fantastisch bedrijf, zacht uitgedrukt...

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :(: :(: :(:

Dat snap ik niet helemaal Missy. Dat is dan toch een fout van je werkgever niet van jou, of wel soms.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Missy, je bent de zoveelste aprilmama die mot heeft met het UWV.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil mijn schoonmoeder eigenlijk vragen om langs te komen en de tuinen eens goed onder handen te nemen. Zelf kan ik het niet en mijn neefje van 2,5 komt niet verder dan de plantjes water geven :p

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik kreeg eind januari ook een brief dat ze langs wilde komen of dat ik bij hun langs moest komen omdat ik in de ziektewet zit....ikke naar me werk gebelt, en die zeiden je heb niks met hun vandoen want je zit niet in de ziektewet, je bent gewoon met zwangerschapsverlof.... nou, het duurde erg lang voordat de uwv dat begreep.

7. Niet meer actief

Ja mijn werk heeft het niet goed geregeld en ik dus bellen vrijdag middag niemand bereikbaar voor commentaar, mag ik dat maandag nog maar eens gaan uitzoeken, irritant hoor. Ik heb er al heel veel melding van gemaakt iedere keer heel netjes gebeld en ook op de dag dat ik met officieel verlof ging en nu is het toch nog misgelopen, je vraagt je af hoe dat kan. maar ja niet te druk over maken.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ze snappen er daar echt HELEMAAL niets van hè. Zijn er bij het UWV alleen maar pubers met een bijbaantje aan het werk of zo, want van zwangerschappen hebben ze de ballen verstand heb ik al wel gemerkt.

9. Niet meer actief

Loeki arm neefje moet hij nog water gaan geven ook na die forse buien van gisteren :) :) :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, nou dat was voor de regen uit gisteren en hij vond het maar wat leuk, maar ja hij is 2,5 en de ene plant krijgt dus veeeeeeeel meer water dan de andere.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee idd, maar alsje kijkt wat daar voor volk werkt.............! Tenminste hier in eindhoven, niet normaal, dan snap je ook wel dat daar alles fout moet lopen...

12. Niet meer actief

Zo ik ga eens douchen toch maar weer mooi een half uur om dadelijk, ben zo blij als jeroen straks thuis is, lekker even 2 dagen weer samen en niet de hele dag in me uppie op de bank hangen.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, snap niets van die lui, wees blij dat je je geld wel gekregen hebt Missy. Minyaweth zit nu ook met ze te bakkeleien omdat ze haar geld dus NIET gekregen heeft, dat is nog veel vervelender.

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik dewnk wel dat harley al echt bevallen is hoor....het is zo ontzettend stil van haar kant, normaal zegt ze toch wel even snel wat?

en zorra.... dies ook maar stilletjes, misschien ook al aan het bevallen?

15. Niet meer actief

Klopt en dat probleem heb ik gelukkigniet lijkt me helemaal om agressief van te worden. maar inmiddels heb ik wel al een la vol met onzinnig briefpapier van hun en werkelijk niets klopt.
    Volgens mij komt dat van mij uit Eindhoven Meliske

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik vind Zorra erg stil, maar ze is de laatste dagen wel vaker laat.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja das waar loeki

missy - dat zegt genoeg dan :)

18. Niet meer actief

JA minyaweth heb ik hier ook al even niet gezien, maar sommige posten elders wel en hier minder.
    Ik ben honk vast post hier veel maar elders weinig :D

Zora had het idee dat er wat geboren werd vandaag maar volgens mij bedoelde ze niet zichzelf.
    Zorra waar ben je?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb nog nooit een positief woord over het UWV gehoord.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nope ikke ook niet.

meiden ik ben effe weg, even naar de kruitvat met me moeder, hopelijk kom ik niet teveel leuke dingen tegen :oops:

niet teveel kletsen en tot strakkies!

Deel Deze Pagina