Tot straks Meliske. Ik moet eigenlijk ook iets gaan doen, iig even naar de brievenbus lopen. en ga dan mijn zusje maar eens bellen of ze nog plannen heeft voor vanmiddag, zo lekker om haar dichtbij te hebben wonen.
Ik was even bijlezen Vanmorgen naar de gyn. geweest en dat gaat altijd gepaard met lange wachttijden, dan nog rit naar huis.....Maar ik ben er hoor, en de kleine heeft nog geen zin om uit mn buik te komen Harley ligt vast van haar kleintje te genieten en Mo misschien ook al wel, of ze is nu nog aan het puffen. Ik ben eigenlijk weer vergeten waar jullie het over gehad hebben, iig over ATWT en planten, maar de rest? Was gelukkig iig niks schokkends.
Nee hoor zorra, het was een hele hoop blablabla, fijn te lezen dat alles met jullie goed is. Je ziet hoe veel er op je gelet wordt hier Meest interessante was dat bambino weer onder controle van de VK komt en thuis mag bevallen.
Ha zorra ook weer terecht, Ik ben lekker weer fris en schoon ga even op de bank hangen ATWT van gisteren kijken.
Oja Loeki dat klopt idd, Bambino hartstikke goed dat je nu weer onder controle mag van VK en thuisbevallen Dizzy veel plezier met kijken naar ATWT! Het is hier rustig zeg.....
Ik kom even snel kijken of er al nieuws is. Jammer, In elk geval goed nieuws voor bambino, Dientje kan ook al lekker genieten van haar kleine mannetje thuis, Ik ga nu ook de stad in zo. Kijken of ze die leuke fleece kleden nog bij het kruitvat hebben. Bij de winkel in de buurt was het al weg, nu ga ik even kijken in de stad zelf. Trouwens, ik ben nu niet zo heel veel meer bezig met het bevallen. Heel gek, maar nu ik me beter voel maakt het alweer minder uit hoe snel het gaat. Ik kan nog wel een paar weken wachten,
Gelukkig dat je je weer lekker voelt Bosi Lekker even snuffelen bij de Kruidvat, ik hoop dat ze daar wel van die fleece kleden hebben, anders zou je eens bij de Action kunnen kijken als je die toevallig in de buurt hebt. Die hebben nl. ook fleecekleden.
Ha ha, toch kruidvat met een D. Ik wist het niet meer, Het ging me vooral om die van het kruidvat, omdat het kleden zijn met stippen, zo leuk, Maar bedankt voor de tip. Misschien zie ik bij de action ook wel een leuke als ze het niet meer hebben bij het kruidvat.
Hier is het idd rustig spiek af en toe als ik langs PC loop, beweeg ik ook nog wat vandaag . vanavond zal er wel eea aan nieuws binnenkomen.
Ja die van de Action zijn volgens mij meer uni kleur Bosi. Dizzy, ik ben benieuwd of we vanavond idd babynieuws te horen krijgen
bambino: wat fijn dat nu alles goed is en dat je gewoon thuis mag bevallen! meiden die gaan winkelen: veel plezier. zo krijg je dagen geen bezoek en zo krijg je de hele dag mensen, hihi. mijn vriendin en haar vriend kwamen vanmorgen lands en mijn moeder, vanmiddag kwam mijn schoonzusje even langs en toen nog mijn schoonmoeder, wel gezellig hoor. hier is t nog steeds mooi weer met een stralend zonnetje, word er gelijk weer vrolijk van, was gisteren echt humeurig... mijn ventje kwam vanmiddag gezeliig thuis eten, moest vanmiddag naar een andere klus. hij wordt ook wel ongeduldig nu hoor, hij belt regelmatig en is steeds vroeg thuis, schattig hoor... loeki: leuk dat je een kaart kreeg, hihi, gelukkig is die wel voor jou bestemd en niet voor de buren zoals die van mij, moet er nog steeds om lachen.
Zo weer bij met de ATWT nu maar weer afwachten om 17 uur. Gisteren was het zo mooi buitne hier en nu.... ach ja gelukkig hoef ik het niet te hebben van die ene mooie dag er komen er vast nog wel een paar de komende 11 weken
Toen ik de envelop zag heb ik eerst even heel goed het adres gecontroleerd Nou heb heeeeel nuttig een uurtje ligge pitten. Mijn kleine meid is weer rustig voor haar doen, ik kan daar werkelijk geen pijl op trekken, heel vervelend. Echt schoppen doet ze al een tijdje niet meer, maar nu ligt ze gewoon heel rustig vandaag, Nog geen nieuws lees ik, dus we blijven nog even in spanning, ik denk dat we met vrij veel zekerheid kunnen zeggen dat Mo en Harley nu wel bevallen (zijn). Ik hoop gewoon op een ochtend hier te kunnen komen en net zo droog als Jopie te melden dat ik moeder ben.
hallo, ik ben er even tussenuit geweest maar dat had een reden, ik ben namelijk twee weken in het ziekenhuis opgenomen geweest vanwege hartritme-stoornissen en omdat ik al zover was wilden ze me houden tot de baby er was, afgelopen maandag 26/3/07 was het dan zover en is mijn zoontje Ayman Gibraiel geboren het gaat inmiddels prima met ons en per vandaag mochten we weer naar huis nou ik zal voortaan met de maart-mama's moeten gaan kletesen dus bijdeze wens ik jullie allen een voorspoedige bevalling en veel geluk! kus Fatma
Gefeliciteerd! En er zijn meer april mama's in maart bevallen en die kletsen hier ook nog steeds mee hoor !
Fatma wat fijn dat nu alles goed is en gefeliciteerd met je zoontje. We hebben het al de laatste weken een paar keer over je gehad omdat je ineens weg was en niet meer online was op het hele forum, fijn dat we nu weten hoe en wat. Enne wat bambino zegt, we hadden al besloten dat een ieder uitgeteld in april blijft gewoon april mama als ze dat ook zelf wil, bevallen in jan/feb/maart/april of wellicht mei maakt ons niets uit! Geniet maar lekker van je zoon
zwanger 01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +13,5 kg (39+2) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling 2cm ontsluiting! 02.Mama mo(27)S01 april1e kindjeBM 2/3 NX(39+1)gew+9kg(39+1)hfdlig. ingedaald vastbijz=ZH bevalling,kindje klein,amper vruchtwater 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +18 kg hoofd lig. bijz= zh bevalling 05 Cilia (24) 03 april 1* 1e kindje BM 40cm gew +24 hfdligging, ingedaald, vast bijz= thuis bevallen 06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 36 cm( 38 +2)gew 4 (38+5) inged. bijz= 07.Em77 (29)M 07 april 1e kindje BM 37 (38+2) gew +7,3kg(38+2) CVIBI bijz= thuisbevalling 08.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +7,0 kg (37) hoofdlig. bijz= ingedaald 09.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 3/4 NX ( 37+5) gew +17,5 kg ( 37+5) onvolk stuit bijz= 6 april ks 10.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 11.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig bijz= 12.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 3/4 NX (37+5) gew +13,2 kg (37+4) volledig ingedaald ? bijz=thuisbevalling 13.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 14.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 15.Natanya26 (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (35+3) gew +12,7 kg (35+3) hoofdlig bijz= Hoofdje zit erg laag, kleine baby. 16.Bambino (27)S 22 april 1e kindjeBM ?? cm (36+5) gew +15kg (36+5) hoodfligging bijz= weinig vruchtwater, thuisbevalling 17.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 18.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg (30+1) ?lig. hoofdlig bijz= 1cm opening 19.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 32cm (35+2) gew 17 kg (35) ingedaald, nog niet vast bijz= thuis bevallen 20.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 32cm (36+1) gew +9 kg (36+1) hoofdlig.ingedaald/niet vast bijz= thuis bevallen 21.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (35+1) gew +8 kg (35+1) hfd bijz= thuis bevallen 22.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3/4NXgew +9,0 kg hoofdligging! bijz= thuisbevallen 23.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= weer weeen loos 24.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 3/4nxgew +20,8 kg Hoofdligging bijz= Thuis bevallen Bevallen 01. Meliske (22) Danischa* 19-01-2007 815 gr 33 cm 02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 2000 gr 44 cm bijz= 7 weken te vroeg 03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm bijz= te vroeg 04. Evon (26) Merle 22-03-2007 bijz= KS bij stuitligging 05. Jopie (28 ) Dylan 22-03-2007 2950 gr 49 cm bijz= 3,5 weken te vroeg 06. Ayyildizf (25) Ayman Gibraiel 26-03-2007 ???? gr ?? cm bijz=
Hai dames We hebben Thyron om 11.15 opgehaald en we genieten echt van hem. Het is wel even wennen allemaal maar tot nu toe gaat het allemaal goed, onze hond is alleen een beetje te enthousiast (weet ff niet meer hoe je dat schrijft). We hebben zn vertrek helemaal gefilmd en ook de kamers waar hij heeft gelegen dat is wel leuk voor later. Zijn mo en harley nog niet bevallen?