Bambino loeki heeft je erin gezet met een S achter je naam betekent suprise J is jongen en m laat zich danwel raden
Hahaha het ging even fout met de lijstjes, terwijl ik Bambino toevoegde veranderde Zorra haar gegeven, dus we hadden even twee verschillende lijstjes, nu is het weer goed geloof ik.
Nou dan klopt het lijstje nu. Als je iets aan wilt passen druk je op quote en dat haal je voor en na het lijstje even de [/quote] weg, dan kun je zelf je lijstje aanpassen.
weg, dan kun je zelf je lijstje aanpassen.[/quote] Bedankt, hoop dat het lukt. ben echt zo'n held af en toe
ik ben even het spoor bijster, ik heb de hele dag al last van vage buikpijn enzo, maar ik voel ook steeds de kleine schuiven om het maar zo te zeggen dus daar kan ik ook de aanwezige pijntjes van hebben denk ik, maar valt wel op dat ik soms echt even moet wegzuchten wist ik maar wat dit zou zijn, ik hou niet van onzekerheden en onduidelijkheden. De Vk zegt als je het niet weet zij n het geen echte weeen .
haha, dat heeft even een ander effect, je komt er wel uit hoor, je kunt eigenlijk niets verkeerd doen. Oh, weer bijna tijd voor ATWT.
Dat heb ik ook begrepen Missy, als je niet weet wat de pijn is is het geen wee, die schijn je te herkennen.
vervelende is wat is het danwel want lekker voelt dit dus echt niet. nou ja langer dan uiterlijk 18 april kan dit voor mij niet meer duren
Nouik vroeg vanmorgen ook wat de pijn onder in mijn buik kon zijn, maar dat heeft ook nog niemand antwoord op (kunnen) geven.
ja erg he. ik zie echt dingen op tv die ik anders nooit zie. en ik neem zelfs dingen op zodat ik maar wat te kijken heb Zit nu nog het laatste van klasgenoten van gisteren te kijken
Ik heb toch even de VK gebeld want de harde buik blijft aanhouden, ze geeft toch aan dat dit waarschijnlijk een begin kan zijn en nu moet ik gaan turven hoe vaak ik de kleine voel en hoe de harde buiken op elkaar volgen. Ze hoopte me vannacht te zien nou m daar ben ik nog niet zo aan toe geloof ik
Dizzy, je baarmoeder kan door de bewegingen van de baby geirriteerd raken en dat kan die weeen achtige pijn veroorzaken, ook harde buiken komen door bewegingen van de baby is mij verteld. Loeki, die buikpijn onderin je buik zouden voorweeen kunnen zijn, maar wel apart dat je die dan alleen sóchtends hebt. Of je darmen gaan opstarten wanneer jij uit bed komt en dat kan ook een rot gevoel geven. Ik zou het verder niet weten, sorry
iedereen begint nu van alles te voelen, maar wat het precies is vind ik moeilijk te bepalen voor een ander Maar als je je zorgen maakt, kun je altijd de vk bellen toch? En anders ff afwachten wat je lichaam doet........spannend he