missy, zie dat je al gebeld hebt. Spannend! Loeki; mijn man snapt ook niet dat ik zowat de hele dag of naar de tv kijk of achter de computer zit. Maar ja wat moet je anders?
Ja Zorra, ik vermoed ook dat het mijn darmen zijn, maar goed het wordt iedere ochtend erger en houd langer aan, maar het komt niet in golven amar is een aanhoudende pijn. Dizzy ik hoop ook dat het begonnen is voor je. Moet zeggen dat er wel veel vóór de uitgerekende datum bevallen zeg.
Wat lief dat je het zo opschrijft...met januari erbij... geeft me echt het gevoel dat ik er echt nog bij hoor zorra - he daar ben je weer! Fijn dat allles weer goed was bij de gyn! Wat raar dat geen een gyn hier vanaf weet, vervelend dat je nu tot maandag moet wachten op de uitslag! Ayyildizf - gefeliciteerd met je zoontje! dientje - nu kan je echt lekker genieten van je mannetje! Echt heel fijn dat hij nu lekker thuis is! missy - Wat spannend, zou je VK een voorgevoel hebben omdat ze je vanacht wil zien?
Heey meiden, Ben weer terug van mijn moeder! Heb nog niets terug gelezen maar ben een beetje depri! Mijn vriend is weer heel de middag en avond weg! Mijn ouders gaan lekker shoppen en daarvoor uit eten! En ik ben weer (voor de 5de avond) alleen thuis! Ik ben absoluut niet graag alleen! Wil ook wel gaan winkelen maar mijn ouders hebben het al besproken en gaan vanaf daar gelijk winkelen. Dus er zit voor mij maar 1 ding op : thuis zitten helemaal alleen
almira; we zijn er voor je! En Meliske; ik ken je niet vanaf het begin, maar voor mij hoor je hier net zo goed als ieder ander hier!
Meliske had je hier anders verwacht we zijn gestart met z´n alle en iedereen hoort erbij. Ik wil ook dat mijn man naar huis gaat komen , gelukkig is hij bijna klaar ben blij dat het weekend is morgen, wie weet hou ik ons hier thuis vannacht wel wakker. Oja wat wel grappig is dat bij alle echo´s die ik heb gehad de a therme datum 1 april was terwijl de ongi datum op 5 apil aan gaf. Ik zelf denk nog steeds dat ik pas volgende week op zijn vroegs beval hoor, maar ik dacht ga me niet gek zitten maken ik ben de VK gewoon even en voel me nu al beter. Spannend vind ik het wel trouwens.
Fatma: Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Geniet er maar lekker van! Dientje: Gaaf dat de kleine thuis is en nu lekker genieten van je gezinnetje En de rest sorry dat ik niks terug schrijf!
bambino - ja is ook wel zo, maar soms dan denk ik zelf van, waarom zal ik hier nog wat van me laten horen, ik kan niet lekker meekletsen over baby's, harde buiken en weeen.... maar andere keer denk ik weer och ik weet echt wel wat weeen zijn, heb ze ook meegemaakt en er zijn nog genoeg andere dingen over te kletsen, ik kan jullie ook helemaal niet missen, veels te gezellie
Meliske: Mijn vriend is om half 2 weg gegaan en is pas om half 12 thuis Thanx Bambino Blijf nog maar lekker een poosje kleppen!
idd almira lekker kletsen hier loeki - ikke niet, heb het nog nooit gezien missy - gaat het nu wel wat beter?
Kijk maar naar gisteren hebben we de hele tuin de revu laten passeren incl. foto´s Enne je kletst gewoon als je het aan kan lekker mee, en op het moment dat er bij jou een post. test is kletsen we gewoon allemaal daar weer over mee, hier zitten een clubje superkletstantes bijeen
Nou je mist helemaal niets en het gaat nu ook over dode baby's en zo, dus zal je ook niet aanraden te kijken.
Heb geen tijd om op alles te reageren. Ayyildiz, gefeliciteerd. Het blijft opvallend stil he, van Harley haar kant. Ik weet wel wat die aan het doen is....
Snap wel dat het heel dubbel kan zijn. Maar inderdaad jij hebt ervaring en een prachtige dochter gekregen. Helaas verliep alles anders dan verwacht, maar ik vind het ontzettend knap hoe jij je er door heen slaat. En er is nog genoeg te kletsen hier voor iedereen!
Ik hoop dat ze kan genieten van haar kleine en dat ze niet nog steeds bezig is, maar ja het kán lang duren. Duimen dat alles vlot en goed verlopen is.
Janne ik heber ook pijn bij maar dat vind ik zo moeilijk om te omschrijven aan de VK, ja er is wel pijn maar ik kan best wel wat hebben, hoge pijngrens denk ik van mezelf dus ja wat is pijn ... moeilijk hoor dus de VK kan er niet zoveel mee snap ik ook wel, we wachten het maar allemaal af, binnen 3 weken is er iig een baby hier