Loeki: James stenbeck Lucy Montgomery Braint Montgomery Allison Aaron Raffael Simon Julia 1 julia 2 John Ric cal caleb Molly Jake Nikkie pfff meer weet ik er ff niet (genoeg?)
haha, maar die stonden toch niet allemaal in dat stomme vierkant? haha, wel een trouwe kijkster Almira.
dat vind ik ook zo lastig.Als het pijn gaat doen moet je aan de bel trekken zeiden ze tegen mij. Ja ik voel het, maar echt pijn vind ik het niet doen Een ander misschien wel, dus moet je dan bellen of niet : Tot nu toe heb ik niet gebeld en de kleine zit nog steeds
Cabot ben je vergeten Almira had je niet door dat ik het vanmorgen was op het andere forum? Bambino, waarom is het totaal van jouw ticker maar 39 weken en 6 dagen?
Komt door mn moeder! Die is er mee begonnen en nu kijk ik er nog steeds naar! Ken er veel maar hebben jullie ook een tijdje terug gelezen dat de echte HAL Munson (weet zn naam niet) zelfmoord heeft gepleegd die leeft niet meer (dus binnen kort krijgen we de andere hal weer!
bij dat medische? Wist niet zeker of je het was! En ik ben er al een keer afgegooit omdat ik mn msn aan iemand gaf! Dus ga geen reclame meer maken hahaha
Ja, op een Medisch forum, maar daar mogen we niet zo leuk kletsen als hier. Dus daar zijn de april mama's niet verder gekomen dan 10 pagina's, vandaar dat ik ook hier zit
Oh van die irritante Mod Paul, wat een ZEIKERD is dat hè. Vanes en ik hebben al zo vaak mot met hem gehad Ja toen je zei dat je 10 april ging trouwen wist ik zéker dat JIJ het was.
ik kom ook nog wel eens op een ander forum voor (as) moeders. Maar daar wordt minder gezellig gekletst
Nou ik kom alleen nog op het Medisch Forum om te kijken hoe het met sommige dames gaat, maar verder ook niet meer.
Fatma gefeliciteerd met jullie zoon! heb vanmiddag naar passion of the christ gekeken, wat een bloederige film zeg! almira: helemaal alleen? heb je geen vriendinnen die je kunt uitnodigen voor een filmpje of zo?
Ja hij is erg irritant mocht geen eens mijn msn doorgeven aan dat meisie! Ik dacht t wel dat je t was maar wist t niet zeker Nu kletsen we gezellig hier! Maar ik hou t andere wel in de gaten! Want als er iemand bevalt moet ik wel ff feliciteren! Ff iets heel anders ben heel erg benieuwd hoe mn katten reageren op de baby! De baby heeft al zn eigen kat grappig he! Dolly heet ze echt een schatje! We weten niet wat voor ras ze is maar ze is in ieder geval heel erg speciaal want ze is nog zachter als de kittens die hier toen geboren waren! Een lekkere zachte kleine knuffel hahaha
cilia: al mijn vrienden gaan stappen! Die zijn ook nog maar jong he! Ben een hele jonge moeder! Dus moet je je vrienden missen! Meestal komtmn zusje op vrijdag maar die moet mee uit eten en shoppen!
Ja, vind het ook spannend hoe onze hond op de kleine reageert. We hebben al wel een beetje na gedacht over hoe wij er mee om willen gaan.