Hoi Tascha, ja gezond eten kan morgen idd wel weer, fijn dat je geslaagd bent met slippers. Nu maar hopen dat het mooi weer blijft.
The wedding planner, Bridget Jones, Two week notice, Notting Hill, (gouwe ouwe) Two weddings and a funeral, How to lose a guy in ten days, Ocean's eleven en Ocean's twelve. Dinsney films doen het vast ook erg goed, Keizer Kuzco (echt superleuk!), Mulan, Finding Nemo en Aladdin ------------------------------------------------- titanic, how to lose a guy in 10 days (die is echt geweldig!) daddy day care, raising helen, coyote ugly, 10 things i hate about you, heartbreakers, the terminal, blue crush, pretty woman (ja die blijft leuk om te zien), pride & prejudice, the prince and me, 13 going on 30, fiding neverland, -------------------------------------------- waren tips van een film forum ( ach ja niks te doen he
Little Childern, maar die is nog niet op DVD denk ik. Chocolate Leuke films, maar geen zwijmelfilms: Shrek 1&2 Pirates of the Caribean 1&2 Harry Potter 1 t/m 4 vanavond op tv Runaway Jury, hele goede film.
das altijd he! Ik dacht lekker een avondje zwijmelen! Jan houdt daar niet van dus ja dan doen we het maar als hij er niet is! Kijkt er trouwens iemand van jullie allemaal op donderdag avond naar de Ghost Wisperer op sbs6?
Ja ik kijk ook graag naar de ghost whisperer en House, wat hebben ze die man goed gecast zeg, echt briljant!
goed hoor. Het rommelt weer een beetje met harde buiken hier, maar daar raken we aardig aan gewent Ga nu ff eten, manlief is thuis! Misschien nog tot straks en anders tot morgen, denk ik want ben de hele dag weg ws. Dusgeen paniek als ik er morgen niet ben! Laat zondag echt wat van me horen
Ja ik vind ém echt super, zo grof af en toe Ik zou hem alleen niet graag als mn eigen arts willen hebben
Mijn man is ook helemaal weg van hem, vind het super zo'n recalsitrante arts, maar je zal er maar aan je bed krijgen.
Donderdagavond is altijd echt ons avondje, gezellig Ghostwhisperer kijken en House Alleen het is vaak wel erg lastig om wakker te blijven Normaal gesproken val ik nooit in slaap bij een goede serie, maar sinds ik zwanger ben......
weten jullie dat House een engelsman is! Hij moet voor de rol amerikaans praten! Hij praat normaal engels! Hij speelt ook in stuard little! De vader