April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar ik denk dat het voor de rest van de avond wel gedaan is, tenzij Mo en Harley nog langs komen, maar denk het niet.

Moet even op mijn man wachten.

2. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    ik denk t wel ja!
    Hoop dat er iets op tv is vanavond zal wel niet!
    Dan maar iets downloaden (mag eigenlijk helemaal niet).....

3. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Loeki heb jij een beebiesite?

4. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    hier nog een fan hoor van de ghost wisperer, house kijk ik alleen als er geen prison break komt, dat vind ik helemaal geweldig vooral wentworth miller is zo'n lekker ding :D

vanavond even bij mijn schoonouders op bezoek, is gezellig, doen we bijna elk weekend wel een avond. kan heeeel goed met ze gelukkig, ga zelfs winkelen en op vakantie met ze.
    fijne avon allemaal!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    cilia, fijn dat je zo goed overweg kan met je schonouders, das hier wel heel anders :( heb het niete echt getroffen met me schoonouders

6. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Dat is wel balen ja meliske. ik heb gewoon erg veel geluk, heb ook goed contact met zwager en schoonzusje. helaas alleen wat mider met mijn oudere broer, vroeger waren we erg close maar sinds hij in rotterdam studeert spreek ik hem eigenlijk niet meer zoveel. hij reageert niet op smsjes en komt niet opdagen bij mijn ouders als hij dat afgesproken heeft, wel jammer. hij woont nu al 7 jaar daar. ben benieuwd of hij wat laat horen als hij oom wordt.....

ik ga er weer vandoor, tot morgen

7. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    ik heb ook absoluut geen leuke schoonouders!
    Mijn vriend ziet mijn ouders meer als zijn ouders als zn echt vader en moeder!
    Moet er volgende week weer naar toe :(

8. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoi,

ik vroeg me af hoeveel april mama's er nu al zijn bevallen?
    En of er mama's zijn, die net zo ver zijn als mij en ook denken dat ze doorlopen tot 42 weken :(

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ben jarenlang webmaster geweest van sites, ben zo blij dat ik even geen sites hoef te beheren.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Er zijn er nu 6 met zekerheid bevallen. Ik verwacht tot 42 weken door te lopen.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    cilia dat is idd erg vervelend van je eiegn broer, hij zal vast wel reageren als hij oom wordt, toch?

almira - er he zulke vervelende schoonouders, heb er ook altijd een hekel aan als ik er heen moet, maja zo af en toe moet het een keer :(

eef - er zijn nu 6 april mama's bevallen.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow loeki haha zelfde reacties...

13. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Schoonouders pffffff **Diepe zucht**

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, manlief heeft me een heeeeeel verslavend spelletje gegeven "Bejeweled' nu al verslaafd.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nooit van gehoord van dat spelletje, wel leuk spel?
    jeetje wat is het rustg hier!

16. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Rustig he hier!

****Zwijmel zwijmel****

Had de laatste aflevering van charmed gedownload! Wat een schitterend einde... sniksnik
    Nu ben ik weer verslaafd kan niet wachten totdat mn dvdbox er is! Wat heerlijk ff lekker op vrijdag avond charmed kijken!

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bejeweled is idd een verslavend spelletje. Meliske je kan het o.a. bij zylom.nl spelen ;)

Mn vriend wil weer Topgear kijken :x Dus ik kom jullie maar lastigvallen :p Als er tenminste nog iemand is :rolleyes:

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan je echt van genieten he van een goede serie?!

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dames, jullie kletsen wat af zeg! Terwijl ik zit te lezen en meteen zit te reageren op iedereen, zijn er alweer een aantal pagina's bij ;)

Meliske: Ook al is het geen leuk onderwerp, toch is het goed dat je iemand hebt gevonden waar je mee kan praten die hetzelfde heeft meegemaakt.

Tascha: Gefeliciteerd met je 36 weken nog, een tijdje geleden dacht niemand dat je die zou halen :D
    Heb je lekker geshopt met je moeder?

Loeki: Je schreef dat je collega's geen contact met je opnemen om te vragen hoe het met je is. Die van mij doen het ook niet. In februari werd ik ineens gebeld om het kerstpakket op te halen (hadden ze dat niet eerder kunnen doen) en toen vroeg er ook niemand hoe het met me ging. Een hallo en meer niet. Ik kreeg wel een kaartje met verschillende namen, maar voor de rest niets meer gehoord. En dan heb ik zelf ook geen zin om iets te laten horen, dus dat doe ik dan ook niet.
    Hoe ik het doe als de weeen beginnen en mijn vriend is op het werk? Heel gemakkelijk, hij werkt bij mijn ouders in het bedrijf, en zodra het begint laat ik het hem weten en wordt hij naar huis gebracht. Als ie thuis is gaat ie niet eens naar het werk. En ik zou het fijn vinden als hij meteen vanaf het begin erbij is, je weet immers niet hoe snel het kan gaan.

Cilia: Mooie toeter heb je hoor :D En leuke foto van de hond met die trui aan.

Evon: Wat fijn dat het zo goed gaat met Merle! Jammer dat het met de borstvoeding niet lukt, maar het belangrijkste is dat alles goed is en gaat he!

Almira: Wat een verhaal over je nichtje, ik geloof dat ik ter plekke om zou vallen als ik kreeg te horen dat ik al 33 weken zwanger was... Zo is er een meisje hier in de buurt, die kreeg jaren geleden ineens mega buikpijn, ging naar de wc en beviel daar. Die wist ook niet dat ze zwanger was, ze was pas 14 jaar toen en op school werd wel eens tegen haar gezegd dat ze niet zoveel moest snoepen. Ze werd wel wat flinker, maar zag er helemaal niet zwanger uit. En werd ook gewoon ongesteld.

Bambino: Goed nieuws dat je toch thuis mag bevallen en weer naar de vk kan gaan.

Fatma: Gefeliciteerd met je zoontje! En eigenlijk blijf je toch een aprilmama he :p Wel schrikken zeg, van die hartritmestoornissen.

Dientje: Lekker dat Thyron nu thuis is, en de hond zal gewoon even de tijd nodig hebben om eraan te wennen! Geniet er maar lekker van.

Zorra: Vervelend dat je die ziekte misschien via de borstvoeding kan overbrengen op je kleintje. Maar in dat geval is het beter om een flesje te geven he. Ik hoop dat je maandag goed nieuws te horen krijgt en je toch gewoon borstvoeding kan en mag geven.
    En ik ben er nu, helaas weer alleen omdat ik zoveel moest bijlezen ;)

Dizzy missy: Is het gerommel opgehouden voor vandaag? Ik zit echt te duimen voor je dat het snel gaat doorzetten.

Afgelopen nacht heb ik ontzettend veel harde buiken gehad, en steken onderin. Ik dacht dat de kleine eindelijk ging indalen, maar nu zit ie weer tegen mijn ribben te porren.

Wat een gerommel allemaal met dat UWV, ik heb vooralsnog geen problemen ermee, omdat mijn werkgever mij betaald en hun krijgen weer geld van het UWV.

Harley en Mo zullen inmiddels wel bevallen zijn, of aan het bevallen zijn.... Jeetje wat is dat spannend zeg, als je maar niets hoort.

Ik kijk ook elke donderdag the ghost whisperer, en voor de rest kijk ik alleen standaard naar gtst.
    Jammer ja dat de verloskundigenpraktijk niet meer komt, en ik zat me al op 'jouw' aflevering te verheugen Loeki. net als de kraamafdeling, die kwam ook in 1 keer niet meer erop. Laatst zou er een docu komen over Christijan Albers (formule 1) dus mijn vriend en ik zitten er klaar voor, wordt er wat anders uitgezonden en zeiden ze dat die docu een andere keer erop zou komen. Maar ze zeiden er wel niet bij wanneer/hoe en wat.

20. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    ja absoluut een goede serie kan je echt opvrolijken :D
    leuk he die serie's van die mannen grrrr

Deel Deze Pagina