bosi333:Met zo een baby moet je altijd een fototoestel vasthebben Ik heb nog nooit zoveel foto's gemaakt als de laatste weken.
Heb niet veel tijd gehad maar gelukkig is er niet heel veel bij te lezen vanavond. Heb de stoelen gekocht, heerlijk zitten en multifunctioneel, hebben 22 inch lcd scherm voor mijn pc tje gekocht en verder visite gehad dus druk dagje, geen pijn in de buik dus ik kan wel met enige zekerheid zeggen geen maart baby hier
haha, roep het niet te hard Missy, je hebt nog 2,5 uur, dat is voor sommigen echt meer dan voldoende om te werpen.
Hallo allemaal! Dit is bijna voor het eerst dat ik hier wat "zeg" op dit forum. Kijk al een hele tijd mee en vind het erg leuk om alles te lezen. Heb ook veel aan jullie tips enzo! Maar ik ben 13 april uitgerekend en vind het wel leuk om zo nu en dan mee te kletsen! Dus hoop dat het nog kan XX tumtummetje
Hartstikke goed! Ik voel me nog steeds super, maar heb ook wel erg zin om ons meisje te zien! En ik heb het gevoel dat mijn buik op knappen staat Zo strak zit mijn vel, hihi..
welkom tumtum, kort het maat even af. Tuurlijk mag je meekletsen, we hebben wat nieuw bloed nodig nu er steeds meer mama's zijn.
Haha.. ja, heb het inderdaad gelezen. Er zijn al veel maart mama's ipv april mama's. Bij ons wordt het toch echt april, tenzij we nu gaan bevallen
Ja maar dan zouden we het wel heel snel moeten doen, nee hoor, ik ga echt voor een april kindje, hoop maar dat het geen mei wordt.
Tum Tum mooie babykamer heb je! Je weet vast wel heel zeker dat het een meisje wordt! Geniet je van je verlof? Alles goed? Ik ga even lekker in bad, tot later of TRUSTEN
Ik ga je voorbeeld volgen Messie. Kleine drukt weer pijnlijk in mijn bekken, dus ben het wel weer zat voor vandaag. Trusten allemaal.
Ik ben nu wel blij dat ik in maart ben bevallen. We hebben al genoeg verjaardagen in april!Mijn man,broer,de oma van mijn man,ikzelf.Iedere week hebben we in april een verjaardag We hebben de goei maanden van het jaar uitgekozen.Lekker in het zonneke wandelen. Mag alleen nog niet te lang buiten blijven met Elena.De vroedvrouw heeft gezegd dat onder de 3 kilo je beter wat meer binnen blijft met wat kouder weer. Maar Elena woog vorige week al 2800 gram dus zal ze deze week rond de 3 kilo zitten zei die vrouw van Kind en Gezin
Messie ---Ja, ik weet heel zeker dat we een meisje krijgen! Hihi.. er is ongeveer 4x gecheckt omdat ik het niet kon geloven . Ik geniet echt van mijn verlof, heb mij nog geen dag verveeld! En we zijn net twee weken geleden verhuisd, dus ik was wel blij met mijn verlof. Taschke--- je hebt echt een prachtig meisje! Wij hebben ook zoveel verjaardagen in april! Mijn vriend is jarig op 9 april, dus ik ben benieuwd wanneer de baby komt. Ik denk zelf 7 april, waarom weet ik eigenlijk niet..
truste meiden die lekker gaan slapen. Ik ben echt zo benieuwd naar harley. Wat laat ze ons toch in spanning! Ze zal wel lekker aan het genieten zijn van haar kindje!
Mama Mo en papa: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Nog even en dan mag ze lekker naar huis! Oempje en man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! En wat een mooie foto's! Geniet er lekker van meid! Cilia: Gefeliciteerd met het verliezen van je prop. Hopelijk gaat het bij jou nu ook snel doorzetten he! Als de voorspellingen van iedereen uitkomen, zou je morgen gaan bevallen En hoe moeilijk het ook is, geduld is een schone zaak he. Het zal echt niet lang meer duren. Dizzy missy: Fijn dat je ondanks een drukke dag geen pijn in je buik hebt. En nu zal je inderdaad geen maart-mama meer worden Bo: Morgen mag het voor jou ook officieel beginnen he, spannend hoor. Ik moet nog een weekje wachten, ben morgen pas 36 weken. Maar die week zal frummel nog wel blijven zitten denk ik Messie: Die postzegels zullen zeker leuk zijn geworden. Loeki & Zorra: Die steken zijn echt vervelend he, ik heb ze meestal 's nachts. Afgelopen nacht werd ik met een schok wakker van die vervelende pijn, dus weer een rotnacht achter de rug... Zorra: Leuk dat je dochtertje zo geniet van het zwemmen. Ik vond er vroeger niet zoveel aan weet ik me te herinneren. En mooie foto's van je buik, hij is inderdaad gegroeid in een week tijd. Dientje: Mooie foto's van Thyron! Taschke: Wat een lieve foto's! Echt een lief klein popje! Volgens mij blijft het lekker weer, dus kun je van de week lekker naar buiten met Elena. Jopie: Leuke foto's, vooral die in de tummytub is om op te vreten Tumtummetje: Leuk dat je komt meekletsen hier. Spannend, voor jou kan het ook elk moment zover zijn he. Mooi kamertje hebben jullie. En nu ben ik me toch zooooo benieuwd hoe het met Harley is afgelopen he... ' Zoals ik eerder zei heb ik de afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, die kleine vind het blijkbaar leuk om zich onderin te wurmen en de steken die daarop volgen zijn gewoon te vreselijk om waar te zijn.... En ineens ligt ie weer gezellig boven. Tegen de ochtend ben ik pas in slaap gevallen, en pas om 12uur vanmiddag kwam ik het bed uit. Ook weer veel harde buiken gehad, ik had er op een gegeven moment gewoon spierpijn van Zo, nu ga ik nog even op het forum rondneuzen en dan volg ik het voorbeeld van de meesten hier, lekker naar bedje toe. Kijken wat ons vanacht weer te wachten staat...
Meliske, ik denk ook dat Harley lekker aan het genieten is. Tumtummetje: Was het niet zwaar, zo laat in de zwangerschap nog verhuizen>
zo ik geniet even vanmijn 22 inch scherm lekker groot. Tumtum welkom, nooit te laat hier. Loeki ik heb wel nog een ananas liggen hihihi, maar dit ga ik nu niet meer eten voor 24 uur vannacht. Dus geen maart baby hier, we maken nog kans op 1 april, volle maan (de 2de) witte donderdag, goede vrijdag, 1ste en 2de paasdag dus bijzondere dagen genoeg deze week.
Sandra1982: Viel mee hoor, het verhuizen! We hebben alles gelijk naar de juiste kamers gebracht. Het ging aardig geordend zeg maar. Dat scheelt een hoop! Het ergste vond ik alles regelen . Zoals adreswijzigingen Maar het is allemaal goed gekomen !