April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Nogmaals succes Cilia, ik zal voor je duimen dat je een makkelijke bevalling zal hebben!

Loeki, vanaf morgen kan ik weer uitslapen dus kom ik weer later :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Succes Cilia, zet hem op meid.

3. bambino

bambino Bekend lid

Aug 2, 2006
    965
    0
    0
    Alle meiden die bevallen zijn : GEFELICITEERD!
    Wel bijzonder dat ze allemaal zo vroeg komen :oops:

Hier gaat het goed. Gisteren een top dag gehad, wel erg vermoeiend.
    Nu last van harde buiken......

Ik ga zo ontbijten en genieten van het mooie weer. misschien kom, ik hier nog ff kijken vandaag...ben wel nieuwsgierig naar Harley.

Bo gefeliciteerd we hebben de 37 weken gehaald!

4. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    dank u wel iedereen, heb dus geen oog toe gedaan vannacht en ben dus constant aan het wenen...
    met als gevolg geen beweging in buik...
    de andere poezen lopen er verloren bij.
    ja zorra door een auto.
    mijn vriedn ga straks de straat nog wat opschuren want er ligt bloed en dat hoeven de kids zeker niet te zien.

cilia veel succes meisje hopelijk gaat het vlot!

zorra mooi buikje.

kga nog beke in de zetel liggen en dan badje nemen om wat te proberen te onspannen.

Annabel

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Goeiemorgen allemaal!

Kga even teruglezen en reageren!

@Harley,waar ben je?

@Taschke,ach wat een lieve foto's weer! Grappig heh die gekke gezichten :)
    HErken het wel van die vele foto's maken,dat had ik bij Jennifer ook gedaan,hebben echt een berg foto's,wel leuk hoor,want van mijn babytijd heb ik misschien 5 babyfoto's?

@Jopie,ahhhh jij ook weer van die lieve foto's! Wat een mooi ventje zeg! Zucht ik wil ook!

@Oempje,wat liehiefffff! Hoe voelt het nou,om mama te zijn? :)
    Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit?

@Dientje,ow wat heerlijk je mannetje thuis,hoe heb je vannacht geslapen?
    Lieve foto's weer,zo leuk die bos haren! :) Dat pakje met Lieve Beer hebben wij ook,voor de 1e dag.

@Zorra,wooooow jouw buik is lekker gegroeid zeg! Mooi zeg!

@Tumtummetje,welkom welkom! Wat een lief kamertje zeg!

@Dizzy missy,toe maar,lekker luxe een 22 inch scherm :p
    Het wordt voor jou dus een april kindje :) Vind april ook leuker klinken dan Maart :)

@Bosi,joepie jij mag thuis bevallen :D

@Annabel,ach wat erg van je poes! Pfff snap dat je er erg verdrietig van bent :cry:

@Cillia,spannund! Zou jij de volgende zijn? Succes alvast :D

@Bambino,joepie jij mag ook al legaal thuisbevallen :D

@Loeki,er worden idd wel verdacht veel voor de uitgerekende datum geboren heh ,als dat maar niet betekent dat de rest overtijd gaat :)

Zo dat was het,vandaag weer een drukke dag,zo klaarmaken en naar de kerk,dan naar een verjaardag van een buurjongetje en dan bij mijn zwagers eten.
    Dus zal er niet veel zijn.

Dus een fijne zonnige dag allemaal!

6. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen dames,

Annabel wat verschrikkelijk. Is echt heel zielig.

Oempje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.

Voor alle dames waar het aan het rommelen is, veel succes en hopen dat het doorzet.

Allle andere dames krijgen in ieder geval een april kindje en anders een mei kindje. Ik kan nog steeds op gaan voor een mei kind.

Heb gisteravond lekker spelletjes gespeeld bij iemand, was heel leuk maar wel laat geworden en aangezien ik niet kan uitslapen, ben ik nog best moe. Maar heb er een leuke avond voor gehad. Vandaag heb ik 2 verjaardagen, dus ik denk niet dat ik er veel zal zijn vandaag. Misschien vanavond nog even, maar asl ik er niet ben, betekent dat niet dat ik bevallen ben :)

Ik wens iedereen een hele mooie dag toe. Het zonnetje schijnt lekker.

7. Niet meer actief

Cilia sterkte vandaag en spannend hoor!

Zorra ik heb geweldig geslapen 1 keer wakker om 5 uur en nu pas op zolang heb ik geloof ik maanden niet meer geslapen en gisteren had ik ook al goed geslapen :D ik ga mocht ik morgen ofzo bevallen er iig uitgerust aan beginnen. (niet als ik nu nog 2 weken loop)

Annabel wat ellendig zeg, sterkte met het aan de kids te vertellen. :(

Dientje mijn buik is nu exposief aan het groeien zal snel weer een foto van 40 weken erop zetten deze week(als ik het haal hihi) en de kilo's nemen ook nog toe, gek he!

ga even ontbijten :D

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    @Tascha, fijne dag en doe het rustig aan hè.

@Pientje, ja als we weer balans in de statistieken willen brengen zullen een aantal van ons flink overtijd moeten gaan denk ik. Heb daar nog niet zo'n moeite mee, maar als er meer en meer aprilmama's bevallen zijn word het wel moeilijker denk ik.

@Annabel, wat verschrikkelijk om te moeten zien. Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar niet het bloed op straat gezien gelukkig.

@Bosi gefeliciteerd met je 37 weken.

@Bambino, fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Ik ga ook van het mooie weer genieten, manlief moet vanmiddag tennissen, dus heb het rijk alleen.

@Harley, waar ben je is alles goed met jullie? :(

9. Niet meer actief

hee meiden!

Even heel snel, ik heb een computer gevonden!

Nou zoals evon heeft verteld is kim geboren.
    Ze is zo mooi. Die van mij is echt de mooiste baby van de wereld! ;)

We zijn supergelukkig. Echt wat een mooi mensje zeg.

Helaas is het allemaal niet zo verlopen als gepland.
    Maar goed, wie had van mij anders verwacht.
    Omdat ik het verhaal zelf nogal heftig vind, zal ik het niet hier schrijven. Als ik thuis ben zal ik het bij de bevallingsverhalen zetten. Aangezien er nog een boel moeten en ik jullie geen trauma's wil bezorgen.

Even de leuke kant van het verhaal!

Om 4 uur begonnen mn weeen en om 5.30 braken mn vliezen. Ik heb dus zelf alles gedaan en ben daar bere trots op.

Doordat kim een erg slechte start had, is zij overgebracht naar de couveuse. Hier mocht ze dezelfde avond al uit en ze ligt nu op de medium care. Vreselijk om je kind aan zoveel slangetjes te zien. Maar daar zal dientje alles vanaf weten.
    In eerste instantie mocht ze morgen naar huis. Helaas is dat nu al uitgesteld tot vrijdag. Ze heeft een infectie of een bacterie en die moet er uit. Ze is gister wel enorm verbeterd. Ze drinkt nu 10 ml melk per dag en vandaag gaan we kijken of 15 lukt. De bv komt langzaam, maar goed op gang en ze drinkt goed uit de borst, alleen jammer dat er geen melk komt!

Ik ben heel emotioneel. Heb ook nogsteeds niet geslapen, zelf pillen helpen niet. Ik MOET vandaag naar huis en hoop dat ik vanavond in mn eigen bed, bij mn man en hondje wel mn rust vind. Hier heb ik het iig niet...

Ik zie dat er meer meiden zijn bevallen, geweldig gefeliciteerd! Ik heb verder niet teruggelezen, ga proberen of ik dat morgenochtend even kan doen...

Ik moet nu weer naar kim.

Meiden die nog moeten, echt, het is echt zoooooo mooi! Echt alle ellende van de wereld het is het echt allemaal waard!

Tot snel dikke kus Mo

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik groei nu ook als kool en een kg per week haal ik met gemak geloof ik :p

11. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    cilia - wat fijn meid dat het nu toch doorzet!

bambino - doe het maar lekker rustig aan vandaag! genieten van het zonnetje!

pientje - fijne dag meid!

tascha - veel plezier op de verjaardag vandaag!

missy - ben benieuwd na een foto hoor!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Heel erg veel succes met Kim Mo, dus nog even geduld voor ze naar huis mag, jammer, maar zoals je zelf al zegt, het is het allemaal waard. Zet hem op hè :thumup:

13. Niet meer actief

10 per dag moet zijn per keer. zo erg is het nou ook weer niet ! ;)

14. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    loeki - hoe is het met jou vandaag?

mo - ik geloof je graag dat het verschrikkelijk is om je kindje aan allerlei slangetjes te zien liggen! Over een weekje is ze lekker bij jullie thuis! Hoop dat je in je eigen bedje wel lekker zal slapen!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Gelukkig maar Mo, vond het bij nader inzien al weinig ;)

Meliske, hoe gaat het vandaag met je?

Ik heb vannacht niet zo best geslapen, heb het heel benauwd gehad en iedere keer als ik mijn neus snoot kreeg ik weer een bloedneus, waardoor ik het nog benauwder kreeg. Heb volgens Jaap ook weer verschrikkelijk liggen snurken :(

Ik heb hem ook nog proberen te verleiden tot iets, maar hij wilde ieder risico op een 1-april-kindje uitsluiten :p

Baalde gisteravond ook nog, begeeft de veer van ons verduisteringsgordijn het, dus nu komt al het licht alsnog via de zijkanten de kamer in en ik kan niet slapen met licht :( er zit ook geen garantie op en die krengen zijn nog duur ook. :evil: het gaat om dakramen, dus een goedkoop gordijn van IKEA helpt niet.

Zorra, bedankt voor de tip van de IKEA beschermhoes, mijn zusje heeft er gisteren een voor me mee genomen en het slaapt echt beter dan een zeiltje. Het is niet 100% kraak vrij, maar iig niet benauwd.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    haha, we denken wel gelijk hè. Nou alles wel goed. Kleine weer super druk vanmorgen. Steekt steeds een voet uit mijn zij :p

17. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    hahaha ;)

met mij gaat het goed! Lekker weertje is het hoor!
    Verevelend he dat je niet goed slaapt, dan ben je echt op overdag! Gelukkig kan je lekker "niksen" en laat je mannetje maar lekker voor je zorgen ;)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja heerlijk niksen. Ben nog steeds Bejeweld aan het spelen, zooooooo verslavend. Gek dat zo'n simpel spel je zo lang zoet kan houden.

Hé Meliske, heeft je moeder Zelda, Twilight Princes nog gekocht?

19. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja heeft ze gekocht en ze was ook al best ver geloof ik, maar toen kwam voor ons het slechte nieuws van danischa en toen is ze gestopt. Ze kon zich niet meer concentreren op spelletjes. Maar toevallig zij ze gister dat ze volgende week of zow weer is wilde beginnen, dan gaat ze wel opnieuw beginnen met dat spelletje.

ik ga ook is op zylom kijken of ik da spelleke wat jij aant doen ben kan vinden.

20. Messie

Messie Actief lid

Sep 1, 2006
    202
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Weer lekker weer!

Cilia zet hem op meid! heel veel succes en daarna mooie momenten!

Hier alles rustig, iets betere nacht gehad. Ga weer druk bezig zijn met alles wat nog op mijn 'to do list' staat! Tot later

Share This Page