ow jee nee daar vind ik niks aan, speel jij hem ook op zylom? geloof dat ik dat even gemist had, ik vind mahjong fortuna van zylom wel leuk en text express. messie - fijn dat je goed heb geslapen! fijne dag met "de puntjes op de i zetten "!
Meliske, ik heb ook niet non-stop gespeelt hoor. Maar het is een super mooi spel. Echt weer een Zelda zoals het hoort. Heb hem 3 weken geleden pas uitgespeelt, vind het altijd zo jammer om hem uit te spelen. Blijven nog genoeg dingen te ontdekken, maar toch. Messie fijn dat je goed geslapen hebt.
ja idd weet nog wel van me moeder dat ze andere spellen van zelda een aantal keren opnieuw heeft gespeeld nadat ze het uitspeelde.
Ja toch speel ik Zelda meestal maar een keer. Ben ook helemaal weg van de Tales-serie, maar helaas is er op de Cube maar een spel van uitgekomen en een opde GBA. Leuke daarvan was dat je echt met max. 4 personen tegelijk het verhaal kom spelen en dan geen schietspel, maar echt echt een fantasy-verhaal als Zelda. Jaap en ik hebben daar echt weken van genoten en toen we het uit hadden bleken we nog zo veel extra's gemist te hebben dat ik nog een keer opnieuw begonnen ben. Daar ben ik mee gestopt toen de Wii met Zelda uit kwam, maar nu Zelda uit is moet ik Tales of Symphonia maar weer eens gaan spelen.
loeki - weet je wat ik zo jammer vind, je koop de cube, komen 5 leuke spellen of zow, meer niet, dan komt weer de wii, misschien ook in totaal 5 leuke spellen, dan dan komt er weer iets anders, dat vind ik zo sonde van me geld. ik vind het echt jammer dat er niet 'meer' verschillende soorten spellen komen. eef - jawel je kindje komt vast wel vanzelf, je heb nog even de tijd meis!
Ladies ik ga naar buiten het is er zo mooi! mo wat fijn dat je het zo geweldig vind enidd ik hoef nu even nietde details van elke bevalling te wetennu ik zelf er nog voor sta, maakt me wel zenuwachtig. Loeki wij groeien op het einde dus hard, apart he, n de meeste boeken staat: u komt niet meer aan in gewicht eerder u valt iets af nou mooi niet dus Meliske ik maak foto's vandaag of morgen endie zet ik er wel op nu zie ik er gewoon top zwanger uit, ook wel leuk om nog mee te maken. Ergens ben ik erg blij dat ik dit niet al met bijv. 5 maandenhad, lijkt me toch onhandig als je buik dan al in "de weg zit" tot straks, ben benieuwd wie op 1 april het levenslicht gaat zien.....
missy - geniet ervan buiten meid! Ben echt wel benieuwd hoor naar foto's dus niet te lang buiten blijven hoor, snel foto's gaan maken
Ik denk dat er voor de Wii wel meer spellen gaan komen, de Cuba had een imago probleem, maar dat is met de Wii niet het geval, dank dat er nu echt weer meer interessants gaat komen, dat zie je ook aan de DS, daar zijn al zo veel leuke spellen op verschenen dat ik het bijna niet bij kan houden. Nintendo heeft er goed aan gedaan zijn pijlen niet te richten op de mooiste grafics, maar op de meest interessante gameplay. Eef, dat gevoel heb ik ook hoor, maar je hebt nog wel even. ben er alleen bang voor dat ik net als mijn zusje ingeleid zal moeten worden. Brrrrr, heb zo'n hekel aan ziekenhuizen en slangetjes en zo.
Hey ik ben ook een DS-speler en daar zijn idd veel leuke spellen voor! Ik vergat nog tegen Annabel te zeggen: wat vreselijk van je kat en erg voor jou en je kinderen. Heel sneu,... sterkte!
Hé Messie, leuk hè, zo'n DS. Speel momenteel niet heel fanatiek, maar kan me er uren mee vermaken. Vooral met hele simpele spellen. Gewoon Brain academie, van die kaartspelletjes, maar ook Tetris en Mario vind ik super. Wacht nu met smart op Tales of the Tempest. Mijn favoriet is echter Advance Wars. JA klinkt stom misschien, want ik houd niet van schietspellen, maar zo'n strategie spel vind ik wel leuk. Ja en natuurlijk de Sims en Simcity, kan niet wachten tot die er voor de DS zijn. Ik heb ook Nintendogs, maar dat vind ik saai. Mijn man is helemaal weg van Animal Crossing WW.
Oh, erg hè, al die verslavende spellen, en ja, op dit moment hebben we toch niets beters te doen hè. Het is óf het forum vol spammen óf je aan de spelletje wagen.
Goedemorgen allemaal, Ja vanaf vandaag mag ik ook thuis, en bambino natuurlijk ook, Annabel: wat vreselijk om je lieve kat zo te verliezen. Ik heb het helaas ook eens moeten meemaken, Cilia: succes meid, en als het meezit heb je vanavond je kindje in je armen. Dizzy: lekker genieten van het weer. Ga ik straks denk ik ook maar doen. Meliske, loeki: mijn vriend is ook verslaafd aan online poker. Nou ja, naast zijn playstation dan, Hij speelt gewoon graag spelletjes. Eef: baby komt sowieso, vanzelf of anders ingeleid. Hier alles prima. Alleen in de avond wat harde buiken, maar verder niet echt rommelem.
Haha, ja het is hier verder ook zo rustig. Nog geen nieuws van Harley, Cilia waarschijnlijk druk aan het bevallen. Verder iedereen weekend houden. Ja wat moet je dan nog doen hè
Bosi, heeft hij al de PS3? Ja ik heb ook al een kater aan het verkeer verloren, maar als ik zie hoeveel plezier ze buiten hebben wil ik ze ook neit binnen houden. Mijn katertje was nét één jaar geworden, mocht voor het eerst iets anders dan zijn kittenbrokjes en toen was het in eens over Ik ga even naar mijn zusje, tot laters.
nee idd een kat laat je daarvoor niet binnen, das ook zielig, verschrikkelijk zeg, vraag me af kijken mensen in de auto dan niet uit? of steekt een kat ook zomaar over? loeki - veel plezier bij je zus! Lekker he dat ze zo dicht bij woont! Tot straks!