April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En morgen wordt het NOG MOOIER WEER 8)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    :) nee gelijk heb je. Janne ligt lekker in de tuin,

Ik heb net even in de zon gezeten, en ik heb al overal sproeten

Als je je goed insmeert kun je het masker voorkomen geloof ik.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar ik was éven naar het tennisveld en mijn man had nét even een half uur pauze, dus daar samen op het terras gezeten uit de wind 8) , wel met mijn rug naar de zon, maar toch ... het was er goed heet. Somige dames liepen al in kort rokje en een singlet, nou dat vond ik toch een beetje overdreven.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En welke 1-april-grappen zijn jullie tegen gekomen?

Hier in het dorp was het 'koopzondag' ;)

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja maar toch, janne laat meestal wel iets horen.
    ach ik hoop het ook zo voor haar!

hier nog geen 1 april grap tegen gekomen.

heb zo zin in de mc donalds... :p

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik hoop voor Janne dat de beeb zich rustig houd, een stuitbevalling lijkt me niks met haar BI.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lekker naar de Mac dan gaan Meliske, wat houdt je tegen ;)
    Janne zal zich vanavond misschien wel melden, gebeurt wel vaker dat ze overdag in het weekend niet langskomt. Ik hoop eigenlijk niet dat het al bij haar begonnen is, want dat zou betekenen dat ze een stuitbevalling krijgt en daar zat ze echt niet op te wachten. De baby moet toch echt tot goede vrijdag wachten!
    Dizzy, wat lekker dat je nu 2 nachten al goed hebt geslapen, de bevalling mag nu echt beginnen, ben je tenminste wat fitter!
    Loeki, leuk hoor dat je het nu goed bij je ziet dat je zwanger bent, lekker nog even showen met je buik :D
    Mo, ik weet er helaas alles van hoe verschrikkelijk het is om je kind aan de slangetjes te zien liggen. Ik hoop dat Kim snel herstelt van haar bacterie en dat ze daadwerkelijk vrijdag naar huis mag.
    Bosi, PRDM heeft zich na een tijd afwezigheid gemeld dat ze nog niet bevallen was, maar die zal nu ondertussen denk ik wel bevallen zijn, aan de andere kant heeft ze wel vaker lange tijd niet van zich laten horen, maar het rommelde wel al heel lang bij haar. Misschien komen er straks weer een aantal tegelijk met babynieuws :p

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja we krijgen straks weer een nieuwe baby regen denk ik.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Hier nog geen 1 april grappen tegen gekomen. Ik ben meestal zelf wel zo flauw, maar nu even niet, :)

Ja ik heb ook zo'n voorgevoel dat we morgen een paar baby's rijker zijn.

Leuk hoor, hier heb ik steeds naar uitgekeken. Dat we allemaal mogen bevallen en onze wondertjes leren kennen. Ook van elkaar natuurlijk.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wie weet met de volle maan van morgen. ;)

11. Niet meer actief

Zo loeki 1,5 uur in de tuin gezeten, nou ik kan er ook wat van ook de hele middag lekker buiten geweest, de zon is hier in het zuiden nu ook echt doorgebroken en morgen heerlijk nog beter weer.
    Meliske de foto's zijn gemaakt dus ik ga even rommelen om ze op de pc te zetten, is niet mijn eigen toestel, dus aub nog geduld, meld wel als het gelukt is.

Loeki mooie foto met je neefje denk ik en waua ook eenbuik te gek ook al is ie wat aangedikt door je hoole rug, je moet toch wat he!

Bosi leuk he 37 weken en nu mag het voor de echt, maar wie weet blijft je kleintje nog wel eenweek of 4 zitten :D

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wie weet nog wel 5 of 6 afhankelijk van je VK en de situatie ;)

Ja dat is idd mijn neefje, leuk hè. Hij zit echt op zijn kleine nichie te wachten. Het is zo leuk om te zien hoe bewust hij daat al van is. Wat dat betreft is het wel leuk om een jaar op 2 tussen je kids te hebben, dan krijgen ze er veel meer van mee en mijn neefje vind het fantastisch.Nu wachten tot zijn moeder weer zwanger is. (haar man is met pasen even thuis en ze baalde er al van dat ze net nu ongi moest worden)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja wel lekker dit weer. Maar ik wil graag in huis bezig, dus dan mocht het van mij wel minder zonnig, 8)

Het is ook nooit goed.

Ja de baby kan idd vanaf nu nog 5 weken blijven zitten, daarna moet ie er wel uit, of hij nu wil of niet, :)

14. Niet meer actief

Ben nog even bezig met foto, zijn helaas niet erg scherp zie ik, ach ja er zit er wel 1 bij die redelijk is. zet hem zo erop nog effe aanpassen (verkleinen ed)

15. Niet meer actief

De foto staat erin, koste even extra tijd ivm andere apparatuur dan gewend.

loeki 2 jaar tussen de kindjes is denk ik ook echt wel nodig, tenminste ook voor je eigen lijf, wie weet hoe ik er over een half jaar over denk :p misschien wil ik direct er nog een en misschien niet meer, en dan moeet het ook nog maar direct lukken :( op het moment dat je het zou willen.

Bosi wat moet je dannog allemaal in huis gaandoen?

Zorra idd lekker uitgerust ben ik vandaag, zul je zien beval ik pas over 1,5 week ben ik weer doodmoe :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn man wil op dit moment helemaal geen 2e dus ik moet hem er eerst van overtuigen :p

Mooie buik hoor Missy, lijkt veel op die van mij kwa omvang vermoed ik.

17. Niet meer actief

Loeki ik dacht het ook al dat jouw buik zo die van mij kon zijn. woog vanochtend weer meer, of ik krijg een 10 ponder of ik wordt gewoon dik :)

Mijn man denkt dat ik hierna nog een tweeling ga krijgen :( mag ik even passenna 7 ,5 maanden spugen en nog misselijk zijn.

18. Niet meer actief

Leuk forumjunky hihi

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai dames

Vandaag hebben we voor het eerst een wandeling gemaakt met Thyron, het is echt heerlijk weer vandaag!
    Verder heb ik niet zo veel te melden.
    Tot later!

Cilia Spannend hoor ik hoop dat het doorzet succes!

Bambino Fijn dat je gister een leuke dag hebt gehad!

Pientje Ik slaap op zich wel goed me vriend gaat er snachts gelukkig ook uit dus hoef ik het niet steeds optestaan lang leven het kolfapparaat!

Missy Mooie foto!

Tascha Veel plezier op de verjaardagen!

Bosi Joepie je hebt de 37 weken gehaald!

Annabel Nogmaals heel veel sterkte!

Mo Succes met kim en ja ik weet hoe vreselijk het is om je kindje aan een monitor te zien liggen met draadjes.
    Nog even en ze mag lekker naar huis, ik hoop dat je thuis wel je rust vind.
    Heeft kim ook een sonde in haar neusje?

Loeki Mooi hoor die foto's vooral die met je neefje dat vind ik zo lief!

20. Niet meer actief

He dientje wat ontzettend leuk voor jullie om lekker te wandelen lijkt me zo gek om achter je eigen kinderwagen voor het eerst te lopen :) het was ook prachtig weer ervoor,. :D tot later

Deel Deze Pagina