wel apart dat je het pas na het indalen hebt? Misschien dat ze nu vast gaat liggen? Of lag ze dat al? Bij Jennifer had ik ook van die pijnlijke steken,maar nu eigenlijk (nog) niet. Ben toch zo benieuwd naar Harley joh,zou ze soms een onverwachtte KS gehad hebben dat ze niet kan reageren?
De mijne ligt ook al vast, VK hier op het forum zegt dat het bandenpijn is, maar ik denk niet dat dat het is, in mijn vagina zitten toch geen banden? Het is ook vooral 's avonds en het maakt niet uit of ik druk of rustig ben geweest die dag.
Hallo allemaal! Loekie en dizzy prachtige buikfoto's. Ik zal proberen er ook weer een op te zetten! Dientje wat heerlijk dat je met Thyron hebt gewandeld! lekker trots achter de kinderwagen!? Bevalt de wagen die je hebt? (Welke?) Mijn buik zit praktisch gezien toch echt wel in de weg, snachts met omdraaien en met tafel dekken en koken, auto in en uitstappen en net dat hoge duin op bij het strand... Misschien moet ik minder gaan doen.... Maar met dit mooie weer en zonder jas ben ik ook wel weer extra trots op mijn buik. Voel me in ieder geval een stuk minder lomp dan met die dikke winter jas. Ik ga even wat foto's in mijn album zetten van mijn babykamer en de nieuwe wieg naast ons bed staat! De babykamer is weer meer af, mijn vriend was lekker actief dit weekend en we hebben samen het huis weer meer af gekregen! (balen pientje!) Nou check mijn foto's maar in een minuut of 10
Als het goed is is mijn baby ook al volledig ingedaald. Maar dat hoor ik dinsdag. Ja harley duurt wel lang met reageren. Ik zal mijn vriendin wel vragen of ze het doet op deze site, zij staat ook ingeschreven, en is ook zwanger. Of mijn vriend. Maar goed, als er urgente zaken zijn, denk je niet aan een forum denk ik.
pientje - ja ik ken dat gevoel heel goed, dat je van pissigheid moet huilen. nee heb geen mac gegeten, niet zo goed voor de lijn en ik moet echt wat kilootjes kwijt voordat ik weer aantel. loeki - het klinkt pijnlijk! bosi - als ik me vriend zou moeten vragen of hij iets zou willen laten weten hier.... dan komen jullie nooit iets te weten, die snapt er de ballen nie van idd wat je zegt, bij urgente gevallen komt het forum toch wel effe op de tweede plek
Nou, ik laat mijn man hier wel even posten als ik het zelf écht niet kan, maar deze forumjunky kan echt geen dag zonder jullie hoor
Hee meiden, ben net thuis! Ga nu lekkert douchen en naar bed en dan morgen weer naar kimmie! Heb niets gelezen nog, sorry. MAAAAR..... Kijk eens in mn album!
ach gossie wat een droppie! Ze ziet er toch best flink uit al is ze niet zo zwaar! Wat een lieverd zeg!
hallo, wat een rotdag, het klinkt mss gek maar 't is stil in huis... We hebben het de kinder verteld en het was niet gemakkelijk, ze weenden nogal en wij natuurlijk ook. en dan al die vragen waarop je zo moeilijk kunt antwoorden. We hebben beloofd dat ze een nieuwe poes krijgen, morgennm gaan we eens zien naar het asiel als er kattejongkes zijn.. mooie baby mama mo. heb al gans de avond voorweeen die enorm uitstralen naar de rug en naar beneden toe. Denk van de emoties en ook mss van het niet slapen want heb de ganse nacht wakker gelegen en geweend... sorry dak even niet reageer op iedereen, ben kapot, tot morgen slaapwel Annabel
och mo wat een scheetje! Idd ziet ze er niet magertjes uit, wat een mooi kindje zeg! annabel - hoop dat je wat kan slapen vanacht!
Dank je wel dames! Ben ook erg trots! En idd ze oogt heel niet mager! Heeft lekkere dikke billen! Weten jullie nog dat we het van de week hadden over dat nieuwe fabeltje dat waar was.... Van de misselijkheid en het haar... Dat ik toen zei dat ze vast heel veel haar heeft..... Nou heb toch nog ff snel een fotootje geplaatst. (en gemaakt, gelukkig denk ik ook dara aan jullie) Zodat als jullie misselijk zijn (missy) Dat je weet waar je het voor doet! En nu ga ik echt naar bed, want ik moet plat! AMEN
knap meissie hoor Mo! Nou mijn foto's staan erin hoor! groetjes en trusten ik ga zo lekker op bed! Messie