goedemorgen allemaal, Hier ook nog niks, Al dacht ik hjet gister wel even. Flink veel harde buiken, met pijn in mijn onderkant en later over de hele buik. Zal wel weer oefenen zijn. Voor vanavond, volle maan, Ja, janne is nu wel verdacht stil, vooral omdat ze erg benieuwd was naar harley. Ik ben ook benieuwd hoe het met PRMD en Harley gaat, Mo: wat een prachtige meid, en wat een mooie bos haar, Tascha: nu gaan ze je kindje niet meer tegenhouden als het nu doorzet. En wat loeki ook zei, jopie mocht ook voor de 37 weken lekker thuis bevallen. Eef: misschien mag jij vanavond wel. Ik ga eens kijken bij de sensatie,
Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen, dus ik denk ook niet dat er iets aan de hand is als het nu komt. Maar het zal wel weer wegtrekken. JIj bent ook lekker aan het rommelen he?
ben er trouwens achter dat ik al weken voorweeen heb maar datz e geen pijn doen, tenminste niet meer als een goeie menstruatie. Dacht dat t gewoon gerommel was, dacht dat voorweeen veel zeerder zouden doen. ff vraagje, ik verlies al 3 weken steeds ( bah) slijmvlokken, gewoon wit/doorzichtig zonder bloed.Zouden dit stukjes slijmprop kunnen zijn..? sorry voor de vieze praatjes
De dag dat ik ben bevallen waren er nog 7 andere bevallingen en dat was niet normaal daar zeiden ze!Het was de één bevalling na de andere! Het vreemde is dat er op dezelfde dag als ik nog 3 kindjes waren geboren ook op 36 weken!Mijn meisje mocht meteen met mij op de kamer in een verwarmd bedje maar de andere moesten nog even op prematuren liggen. Ook toen ik in het ziekenhuis heb gelegen op 33 weken lagen daar nog een paar vrouwen die ook rond de 33 weken waren en die ook aan de weeenremmers lagen. Er hing iets in de lucht denk ik. De vroedvrouwen waren er nog mee aan het lachen dat veel kindjes van april nu ineens op 36 weken geboren werden Ze dachten dat het mss kwam door de kwalitiet van het sperma omdat het in de periode dat de kindjes 'gemaakt' zijn zo verschrikkelijk warm was!
das 1 vermiste die terug is hoe is het vandaag met je zorra? taschke - so! Dat zijn er idd veel, en zit misshcine iets in dat de kwaliteit minder was met het warme weer hoe is het met je kleine meid? eef - zou kunnen meid, je hoeft em niet in 1 keer te verliezen.
Goede morgen Zorra Ik rommel nog steeds niet. Nog meer dames die niet rommelen? Nu Bosi rommelt en Janne afwezig is ben ik geloof ik alleen rommelloos, of vergis ik mij. De ochtendpijn was duidelijk mijn darmen, want nu mijn stoelgang weer iets beter is, is de pijn ook weg. Dus meer dan de avondsteken heb ik niet.
Zo even bijgelezen Ben de helft alleen weer vergeten Ik zal Janne eens een mailtje sturen, aangeven dat ze gemist word op het forum Loeki, bij mij rommelt het de ene dag wel en de andere dag helemaal niet. En die steken onderin heb ik ook regelmatig en dat is toch echt het hoofdje van de kleine, ook al ligt hij helemaal vast en is hij helemaal ingedaald. Meliske, hier gaat alles prima hoor, ben wel een beetje zenuwachtig voor het telefoontje van het ziekenhuis ivm mn B12 tekort en eventuele onderzoeken. Ben bang dat ik ze straks nog alle onderzoeken die op het internet staan voor moet gaan kauwen Maar ja misschien valt het mee en krijg ik gewoon de testen die ik nodig heb. Lekker dat je ongi weer op zn retour is, straks weer aan de slag Tascha, het zit je allemaal niet mee he, je vader en zn onderzoeken, de zkh. opnames, je zus die haar relatie uitgaat.....Maar straks krijg je eindelijk wel iets moois en positiefs, je kleintje! Daar maar lekker naar uitkijken, je bent iig bijna de vroeggeboorte periode voorbij, dus dat is ook alweer iets positiefs.
goed idee zorrra om janne een mailtje te sturen. ben benieuwd of je die onderzoeken ook echt gat krijgen, en ja zou er toch vanuit mogen gaan dat ze er in het ZK verstand van hebben...
zo ik ben ook weer boven water, was al vroeg op maar toch maar weer terug het bed in, lekker gelegen tot net. nog geen nieuws hier dus
Ik ga gewoon overtijd, goed voor de gemiddelden en ach wachten duurt altijd lang maar als het buiten mooi is enik voel me goed vind ik het niet zo erg
Loeki misschien ben jij een van de gelukkigen waarbij er geen gerommel vooraf is, dat het straks in een keer doorzet. Meliske, je zou idd van een zkh. mogen verwachten dat ze er wel verstand van hebben, maar helaas ben ik al veel artsen tegengekomen die niet weten wat het precies inhoudt, en met mij heel veel anderen. Blijkbaar krijgen ze er op school weinig of geen les over Maar er blijken jaarlijks nog steeds mensen door te overlijden of in een rolstoel te belanden, lijkt me dus dat het niet iets is waar ze licht over moeten denken, maar ja wie ben ik.....