Ja, dat gevoelkan ik me heel goed voorstellen Zorra, je zou wat meer verwachten van een ZH Ik hoop idd dat het gelijk doorzet als het begint.
zo te zien hopen we met velen dat de volle maan wat uithaalt deze avond... duimen maar zeker? zorra alles goed met u? Hopelijk krijg je snel reactie op het mailtje en is het niet zo dan zal ze wel in zk aan bevallen zijn é... heb net onze kamer gedweild terug lekker fris de lakens hangen aan de draad, vind het super zo weertje. steken blijven komen en gaan... Annabel
nee zorra, daar zit je natuurlijk niet op te wachten, nou maar hopen dat ze er wel verstand van hebben!
gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag, ik hebeigenlijk weinig te toe ja de was en boodschapjes, dagelijkse kost.
Annabel, vanmiddag naar het dierenasiel toe he! Weet je dat je online ook al kan kijken? Op www.dierenasiels.com en dan het asiel bij je in de buurt opzoeken.
Moet je niet nog een boodschap halen/ in de winkels zijn Tascha? Of even de eendjes brood geven? Kan je alvast oefenen
Nee ik hoef helaas geen boodcshappen te doen en ik heb geen oud brood. Ik ga zo wel even lekker op het balkon zitten in het zonnetje.
Ik hang de was buiten op, woon gelukkig nu even niet in grun ivm die arme schaapjes daar. Ik voel me beetje raar, moe, baby schuift wat op en neer, lijk t nu al op de moeder, beetje rusteloos lijkt het wel, ben ook misselijk en heb veel honger de laatste 2 dagen, terwijl ik ook best veel eet. al 2 boterhammen op beker melk en yakult en paasbrood tntn.
Herkenbaar. Ben ook vreselijk moe, terwijl ik best goed slaap. wel steeds minder en rommeliger, maar ja. Kleintje schuift ook steeds door mijn buik en ben misselijk van de honger.....vreemd. Ik heb alles inmiddels terug gelezen, maar reageren lukt me echt niet. Veel bijzonders heb ik ook niet gemist volgens mij Mo; heb je foto's gezien en het is een prachtig kindje, mag je trots op zijn. En ben bang dat er hier ook een "harig monstertje" uit komt Dames ik ga nog ff lekker op de bank liggen...en misschien slapen.... Fijne dag!