IK vind het wel leuk zoveel haar, ben erg benieuwd of het klopt na zolang misselijk te zijn geweest, krijg ik dan een kale baby hahahaha!
Ik vind haar ook wel erg leuk hoor, mag met mijn maagzuur ook wel wat verwachten denk ik. Slaap lekker Bambino. Ik SNOEP echt bij het leven, niet zo vreemd dus dat de kilo's er aan vliegen, kan me neit zoet genoeg zijn
Gek he Loeki dat nu op het laatste het lijkt alsof je gewoon niet genoeg kan krijgen van alles, ben toch echt ban g dat na de bevalling de rem er stevig op moet komen, maar daar slaan we ons ook wel samen doorheen hier hoop ik.
waar kon je bij welk abonnement die lodger shelter krijgen, wil dat ook wel eigenlijk weet iemand dat nog?
zorra het dichtste asiel bij ons is zwevegem en dat staat er wel tussen. de kids tellen echt af om te gaan zien hopelijk zijn er al kleine poezen anders zullen ze nog even moeten wachten. Ben nu bezig met gini aan het drinken daar zit ook kinine in zoals bij tonic maar ik vind gini beter smaken. kga gaan zien naar mijn vlees anders is het zwart 't zal tot deze avond zijn, iedereen nog een fijne namiddag toegewenst, Annabel
Oh Leuk Annabel een jonge kat. Wat is gini? Ja Missy, nu ik ne goed voel wil ik er ook nog even van genieten hoor.
jonge katjes zijn inderdaad zo leuk. Die van mij waren ook zo klein toen ik ze kreeg en nu zijn het echt grote beesten. Maar wel mijn grote beesten. Ik vind ze helemaal geweldig.
Dat drankje ken ik niet. Ja, jonge katjes worden groot, maar niet minder lief hoor. Idd Tascha, het zijn wel mijn katers
Ik ben wat allergisch voor katten, maar daarom zoeken ze mij geloof ik altijd op, als ik bij me schoonzus ben komen ze direct bij mij zitten, jammer voor hun want ik kan ze niet aaien dan proest ik de hele dag.
Ik ben echt weg van mijn katten. Ze liggen nu ook heerlijk te slapen. 1 in zijn krabpaal en 1 op de stoel. So Cute (smelt)
O dat wist ik niet, het valt idd welop dat ze altijd bij mij komen ik ben niet bang maar aaien kan dus niet. ze zouden beter naar iemand kunnen gaan die hun wel kan knuffelen
Ze komen ook altijd bij mijn moeder (bang) en mijn nichtje (allergisch), maar degene die met ze wil spelen, mijn neefje van 2,5, ontlopen ze maar wat graag. Ja slapende katten zijn om bij weg te smelten. Als ik ga kijken hoeveel foto's ik al van mijn slapende donders heb, dat zijn ook foto-albums vol hoor, lang leve de digitale fotografie.
Zo ik ga zo de fiets op naar me ouders, endan wat boodschapjes doen en dan is de middag weer een eindje op weg, man ik stik vande honger snap er niets van, zou ik moeten vooreten omdat ik vd week ga bevallen en dan minder eet
Wij jonge ouders. Dat wil ik ook gaan doen, alleen om de doek, want die is dan wel 12 euro goedkoper. Geweldige tip van pientje, Ik heb hier net iemand gehad van de hondenschool. Mijn hond moet weer even in het gareel. Ik heb dat sinds de zwangerschap laten verslonsen. ben benieuwd naar je katten loeki
Volgens mij was het de "Ouders van Nu" want ik heb dat abonnement en daar zag ik het in staan. Maar wel handig die gratis cadeau's heh Zo kom ik aan mijn mijn kinderstoel en voedingskussen. Ik ben juist misselijk en eet veel minder,als ik na het avondeten nog wat eet dan word ik zo misselijk! Maar zou goed kunnen Missy,je moet natuurlijk krachten op bouwen en wat reserves voor de bevalling en kraamtijd straks! @Zorra,heb je nog wat over dat kleuterkamp gehoord? Hebben ze echt al plannen? 13 April heeft Jennifer schoolfoto,ben dan altijd zo benieuwd! Menno vroeg vannochtend nog of de weeën niet stiekem waren begonnen,want hij had geen zin om te werken Elke keer als ik hem bel dan neemt hij op met "Zijn de vliezen gebroken of heb je weeën"