Ik heb ze al eens laten zien hoor bosi Hier hadden we ze net. De zwart/witte is Loki, hier ongeveer 6 maanden oud, Odin is hier 9 maanden. Nu is Odin al 3 jaar en Loki dus bijna 3
Haha, en wel lekker MIJN schatjes Loki heeft volgens mij ergens een tattoo waar op staat "I solemnly swear, I'm up to no good." de dondersteen. (alleen voor de liefhebbers van HP) Ik ga even een broodje eten. Heb ook trek.
Dat heeft ie witte van mij ook denk ik. Is ook zo'n dondersteen en hij weet 9 van de 10 keer heel goed dat dat niet mag.
Ja, ze weten donders goed dat iets niet mag. Als die van ons op de bovenetage komt krijgt hij op zijn donder, maar je moet niet denken dat het helpt.
Nee dat helpt niet. DIe van mij doet alsof ie onder de indruk is en als hij denkt dat je niet meer kijkt, doet ie het net zo hard weer.
haha, even een geintje uithalen met mijn man en zijn collega's. Ze spelen daar ook Bejeweld en nu heb ik even hele mooie scores gephotoshopt, laten ze zich daar maar eens op stuk bijten
Loeki; 1 april is geweest hoor Vind het wel een goede actie Ondanks dat ik moe ben, kan ik de rust niet vinden Heb steeds steken in mijn borsten, vooral mn tepels Heel vreemd. Herkent iemand dit?
kan het me wel voorstellen hoor,als je de hele tijd maar binnen zit,das toch ook saai. Dan is het fijn dat er een forum bestaat. Tis dat ik de hele dag aan het rond fietsen ben en de deur steeds uit moet,anders zat ik ook maar de hele dag alleen thuis. En mijn vriendinnen wonen of te ver of werken enzo.