ja dat is dus het probleem. Iedereen is aan het werk, dus je gaat ook niet even bij iemand op bezoek en morgen ben ik er de hele dag niet dus ik moet even voor schrijven
hier gaat het verder goed hoor. ben erg moe en toch geen rust..... Straks buiten het geboortebord schilderen. Hebben we voor ons trouwen gekregen ( groot nijlpaard, met geld erop) Geld is er inmiddels af en omdat hij helemaal roze is ga ik hem nu grijs maken ( vind het niet zo leuk als we een zoon krijgen ) En ik ben helemaal gek van nijlpaarden, dus ja bij ons komt er geen ooievaar in de tuin maar een nijlpaard, haha Ben nu video aan het kijken, heb het 6e zintuig opgenomen. Vind het toch erg bijzar.....
lekker gefietst loeki? Gebruik jij die lilypadz trouwens nog? Ben ondertussen letters aan het knippen...
Is het zo ver lopen jeetje ik haal het niet eens naar de garage, en da's amper 10 minuten. Oh kreeg ook antwoord op mijn vraag over die steken, zijn toch de banden. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 458#880458
@ Bambino, leuk werk toch schilderen met dit weer. Heerlijk. @ Pientje, nee de Lilypadz gebruik ik niet meer en wel om 2 redenen, 1. ik kreeg er kloven van en 2. na een week of drie plakten ze niet meer, uitgekookt en van alles geprobeert, maar niets werkt. Bij de fysio alles goed, ze dacht dat ik de laatste loodjes misschien zelfs wel zonder fysio zou kunnen doen, maar ik blijf toch liever een keer in de week komen. Heb nu donderdag nog wel een afspraak, maar dat is omdat het maandag pasen is. Ze waarschuwde nog wel dat de hypertonie net zo snel weer terug kan komne als dat hij verdwenen is, want een verklaring heeft ze er niet voor.
goh weer wat geleerd dan Wel balen van die lilypadz dan,wilde ze ook kopen omdat ik die compressen toendertijd maar niks vond en duur. Maar is dat normaal dat ze na 3 maanden niet meer plakken? Vind dat wel snel en ze kosten toch 25 euro!
We leren zo wel meer over ons lichaam he? Ja ik ga lopen. Ik heb niemand die mij kan brengen en kan zelf niet rijden. Ook openbaar vervoer heeft geen zin en ik kan beter lopen dan fietsen. Op zich is het ook niet zo erg, maar ik loop niet zo snel meer, dus heb ik meer tijd nodig en dan kan ik daar even bij komen voor ik weer terug moet. Maar het is ook geen hobby van mij hoor.
We leren zo wel meer over ons lichaam he? Ja ik ga lopen. Ik heb niemand die mij kan brengen en kan zelf niet rijden. Ook openbaar vervoer heeft geen zin en ik kan beter lopen dan fietsen. Op zich is het ook niet zo erg, maar ik loop niet zo snel meer, dus heb ik meer tijd nodig en dan kan ik daar even bij komen voor ik weer terug moet. Maar het is ook geen hobby van mij hoor.
Ja ze kosten 25 euro idd, maar de fabrikant stelt in de gebruiksaanwijzing niet te kunnen garanderen dat ze goed plakken, dit door ingetrokken tepels, blablabla. Ik ga ze denk ik wel weer gebruiken als de kleine er is en de zomer er aan komt, want het zijn echt de enige pads die je onder strakke kleding niet ziet en in een BH werken ze wel goed, alleen die kloofjes, die komen steeds na een paar dagen gebruiken. Vandaar dat ik ze nu een tijd niet gebruikt heb, maar merk nu met het mooie weer dat ze toch wel erg handig zijn, alleen de reden waarom ik ze gekocht heb, lekken in bed, is toch niet zo handig gebleken.
Ow dus in combinatie met een bh zijn ze wel goed? Hmm denk dat ik ze toch maar ga proberen dan. Tascha waarom is fietsen geen optie?
lopen gaat gewoon makkelijker, weet eigenlijk niet waarom. Dat had ik al heel snel, dat ik het fietsen niet prettig meer vond.