April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Ja als ze er eenmaal is moet ze netjes de beentjes bij elkaar houden ja :):)

Mijn man is darten dus ik heb ook rust hahaha!

Ga de negerzoenen...............oeps dat mag je niet meer zeggen...................ik ga de doos 'zoenen' even aanvallen! MMMMmmmmmm.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Chips, de supermarkt is al dicht, Natanya wil je het NIET meer over neger, paas of wat voor zoenen dan ook hebben :p

Welterusten Zorra.

3. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Pff... heb nog steeds erg last van mijn onderrug. Mijn mannetje heeft net de hele tijd tegendruk gegeven, voelt lekker ;) . Nu heeft hij alleen een lamme hand :D .

Ik denk dat ik lekker lang ga douchen, kijken of het dan beter gaat.

XX Tumtummetje

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Trusten zorra

Loeki: klinkt erg lekker, =P~

Tumtummetje: misschien zet het wel door vanavond, spannend hoor, :p

Hier steken en ongi achtige pijn, dus oefenen neem ik aan. Ik ga zo even met de buik in de maanstralen staan, :)

5. Niet meer actief

zeldzaam mooie maan mensen kijk evennaar buiten !

hier alles oke maar ook niets bijzonders te melden. oempje geweldig dat je bevalling zo super is geweest dat geeft me moed!

iedereen begint hier nu ook te informeren of en wanneer ed. spannend. :D

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hier nog geen maan te bespeuren hou het wel in het oog en ga er dan ook eens naar zien ;)

badje heeft deugd gedaan maar pijn in buik en rug blijft.

zorra slaapwel meid.

kga nu wat tv zien met ventje onze serie begint subietjes,

tot morgen allemaal,
    slaapwel
    Annabel

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    even maantje kijken

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    helaas al helemaal bewolkt

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier zie ik em wel...alleen ik heb er niks aan :(

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hoi meiden, zijn er nog belangrijke dingen gebeurd de afgelopen dagen? Want het is me echt teveel om vanaf zaterdag terug te lezen...

Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest, en gisteravond nog op bezoek geweest bij een neef van mijn vriend en zijn vriendin (die op het punt staat om te gaan bevallen).

Bij mij geen bijzonderheden, de afgelopen 2 nachten heb ik lekker door kunnen slapen en geen steken gehad, alleen gisteren toen we op bezoek waren kreeg ik van die ellendige steken onderin. Op het moment is frummel erg onrustig, en mijn ribben vinden dat niet zo fijn :(

Nog wat van Harley gehoord?

Ik ben eens benieuwd wat die volle maan ons brengt, ziet er in ieder geval mooi uit!

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hey sandra, fijn dat het zo goed gaat!
    nee nog niks van harley gehoord.

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hoi Meliske, hoe gaat het met jou?

Ben toch wel eens benieuwd hoe het met Harley is afgelopen. Heeft niemand een telnr of iets dergelijks?
    En is er voor de rest niemand waarbij het staat te gebeuren?

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    met mij gaat het goed.

ben ook erg benieuwd na harley!
    Cilia is denk ik ook bevallen, die gaf aan dat ze weeen had kort achter elkaar, daarna niks meer van gehoord.

ook janne is vanaf zaterdag ochtend niet meer geweest...

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat.

Die (bijna?)mama's houden ons wel in spanning zeg.... Ik krijg er zelf een beetje de zenuwen van ;)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd daar heb ik ook al last van :)

16. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Erg is dat he...

Weet je dat ik 's nachts heel vaak droom over de mensen hier, terwijl ik ze niet eens ken? Dan zit ik me echt af te vragen wie er bevallen is etc etc. Soms word ik er gek van, dan lig ik maar te woelen en op het forum te kijken :p Moet niet veel gekker worden...

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha zo erg heb ik het nog net niet, maar ik ga wel meteen als ik smorgens uit bed kom effe snel kijken hoor, en dan zit ik er ook de hele dag achter :( hoezo verslaafd ;)

18. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Pas maar op dat je geen ontwenningsverschijnselen krijgt als je internet het een keer niet doet ;)

Ik ben bijna nooit overdag online, omdat ik dan altijd bezig ben met rommelen en weet ik veel wat. Eigenlijk doe ik veel te veel, ik moet mezelf echt meer rust gaan gunnen. Maar ja, hoe maak je jezelf duidelijk dat je rustig aan moet doen, terwijl je zo'n ontzettende drang hebt om de hele tijd bezig te zijn....

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk maar zo, zolang je het nog kan en je heb niet het idee dat je er te moe van wordt, dan is het goed.

Idd als het internet hier uitvalt dan wordt ik volgens mij gek, en ik denk alle april mama's ;)

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Afkloppen, maar hier vrijwel nooit problemen met het internet. En anders race ik de straat af naar mijn ouders :)

Weet je wat het is? Ik mag van de fysio en vk niet eens meer veel doen, ik mag maar 15 minuten bezig zijn met iets en dan moet ik rusten. In de praktijk komt hier nooit wat van, ik ben veel te onrustig, kan gewoon niet stilzitten. Dat heeft niets met de zwangerschap te maken, dat heb ik altijd al gehad.
    Ik hoop niet dat ik er dalijk nog de rekening van ga krijgen na de bevalling.

Deel Deze Pagina