Goede morgen Dizzy, nee ik ben niet bevallen, maar de hele nacht buikpijn gehad. Geen activiteit of zo, maar gewoon mijn darmen denk ik. Het is de tweede keer dat ik tijdens mijn zwangerschap asperges gegeten heb en ik heb voor de tweede keer wakker gelegen met buikpijn, dat kan haast geen toeval zijn.
Ik zet het er even in voor je Taschke, fijn dat het goed gaat. Wat is precies Kind en Gezin, zoiets als ons consultatiebureau?
Ja,weet niet hoe dat in Nederland noemt. Moet je 1 keer per week naar toe om te zien of de baby goed bijkomt,groeit,ontwikkeld,... En ook als je vragen hebt kun je die aan hun stellen.
Kreeg net mail van me collega's waar de baby blijft, ojee dat gaat wat worden als het kindje nog 2 weken besluit te blijven zitten.... nu al veel mensen nieuwsgierig.
Ja ik dacht dat Jopie zei dat ze op 23 april voor het eerst moest komen, dan is Dylan al ruim een maand oud en dus 3 weken na het stoppen van de kraamzorg.
Haha Missy, beginnen ze bij jou ook al. Ik heb nu een broertje dat bijna dagelijks belt en een schoonmoeder die ook niet kan wachten tot de kleine er is. Mijn zusje en mijn moeder hebben gelukkig zo iets van, die blijft nog wel even zitten, net als bij hun. Ik denk dat ik mijn antwoordapparaat maar in ga spreken: "De baby is nog niet geboren, belt u over 4 weken maar terug."
Ja ik word er bijna zelf zenuwachtig van, maar mijn kind zal zich niet laten haasten denk ik . Misschien idd ook aut. mail beandtwoorden, met erin nee we zijn nog niet bevallen.
Ik heb nu toch al het idee dat niemand meer geinteresseerd is in mij maar alleen in mijn buik. Best wel raar vind ik net alsof ik zelf niet meer mee tel.
Als ik zeg dat ik buikpijn heb roept mijn man gelijk "doet ze het nog wel?" dat ik pijn heb is niet belangrijk.
Oh, mijn man was er gisteren mooi ingetrapt met mijn gephotoshopte highscores. Zijn collega's hadden gelijk gezegt dat het niet echt was, maar hij had mij verdedigd. Nu voel ik me wel een beetje schuldig hij geloofde echt dat ik dat noooooooit zou doen. Oh wat ben ik slecht hè. Vind het zo lief dat hij niet wilde geloven dat ik het plaatje gemanipuleerd had. Voor degene die het gemist hebben. Ik stuurde gisteren mijn man een screendump met mijn highscores van Bejeweld, allemaal een beetje mooier gemaakt met Photoshop
Goedemorgen meiden! Jee Harley... Had zo voor je gehoopt dat je er vanaf was. Maar t wordt alleen maar vervelender ... Rust maar goed uit! En doe voorzichtig meis... Kan iemand me een update geven? Dan ga ik nu even een verhaaltje tikken over Kim en dan zijn we misschien tegelijk klaar!
harley - jeetje meid, dit is wel het laatste wat ik verwacht had! Dat je het moeilijk had gehad had ik wel verwacht maar nog niet bevallen... pfff probeer vandaag maar wat op kracht te komen! Heel veel sterkte vandaag en morgen! aaaaah straks krijg ik me tattoo :lol
Nou het verhaal van Harley heb je al kunnen lezen Mo, Verder: - zijn Ayyildizf en Oempje bevallen, beide van een zoontje. - is Janne sinds zaterdagochtend 'vermist' - is de bevalling van Cilia zondagochtend waarschijnlijk begonnen. - ligt Zorra overhoop met het ZH over haar vit.B tekort en de eventuele gevolgen daarvan voor haar ongeboren zoontje en het geven van BV. - veel blablabla
Loeki ik vind het wel een bak hoor met die scores Mo update, effe denken, milou zou bevallen zijn maar die postte hier nagenoeg niet. Harley heb je zelf gelezen. Cilia was ook bezig, niets meer vernomen tnt Janne is niet online sinds paar dagen, Voor de rest volgens mij geen schokkende dingen, oja oempje is ook bevallen maar dat wist je denk ik al.
Meliske IEK naalden in je lijf, ik vind het idee wel prachtig hoor maar mij niet gezien voor vrijwillig naalden in me lijf.. maak aub wel snel foto ben erg benieuwd! Gaat er iemand mee of ga je alleen. Weet de tatoo shop de symboliek ervan ?