Ik mag voor het eerst wat gaan buzzer, Wiekse Rosé,dat komt als het goed is eind van de week hier binnen. Alleen mag ik nu niks drinken Dus Menno kan zijn geluk niet op Kreeg wel 2 mailtjes met enquetes voor snoep en beautyproducten,dus hoop dat ik veel snoep mag buzzen en lekkere beautyproducten Alles wat gratis is,is leuk
A ja ik konme daar wel eens voor aanmelden maar heb dat otoen niet gedaan, was zo misselijk toen Anabel volgens mij waren de vliezen van Harley niet gebroken maar had ze weeen, hier moet jeook bevallen als je vliezen gebroken zijn binnen ik dacht 48 uur, enmag je niet meer naar huis toe.
Ja vond het ook wel raar dat ze haar niet eerder inleiden hoor. Vooral omdat er toch complicaties zijn bij haar waar ik zelf doodsbang van zou worden.
Nou Janne is nog steeds vermist, gisteren ook niet op msn geweest en heeft haar mail nog niet uitgelezen. Zou ze dan toch eerder bevallen zijn? Ik hoop maar dat alles goed is. Harley, jeetje en wij maar denken dat je al heerlijk van je kindje aan het genieten bent. Je zal wel verschrikkelijk moe zijn, probeer nog maar even goed te rusten zodat je de bevalling wat fitter in gaat. Ik wens je iig heel veel succes, zet ém op! Hopelijk tot snel met een mooie bevallingsverhaal en lief, mooi en gezond kindje! Mo, wat heerlijk dat Kim het zo goed doet, hopelijk nog een paar daagjes en dan mag ze lekker mee naar huis. Ik weet niet hoeveel je nu op een dag kolft, maar je zou kunnen proberen om wat vaker te kolfen om je BV nog meer op gang te brengen. Wat betreft mn B12 gedoe; net de HA gebeld dat ik die antistoffen getest wil hebben, de assistente heeft de vraag bij de HA neergelegd en vanmiddag om half 4 kan ik terugbellen. Als het niet via het zkh. snel genoeg gaat, hoop ik dat ik het via de HA kan doen, maar ja die snappen er al helemaal niks van, maar het is dus afwachten nu. Loeki, wat schattig dat je man je zo verdedigde tegenover zn collega's Ik vond het wel een goeie grap Meliske, ik ben echt super benieuwd naar het eindresultaat! Pientje, ik slaap ook op zo'n matrasbeschermer (van de Kwantum) en vond het aan het begin ook warm, maar nu ben ik er wel aan gewend, alles beter dan dat zeiltje. Wat je ook kan doen is s'nachts slapen met een dik maandverband, is een tip die mn schoonzus van de VK kreeg, maar of dat echt al het vruchtwater opvangt?
Nou Zorra slapen met maandverband en zeker een dik vind ik geen optie, zie nu al op tegen het vloeien en dan zo veel maandverband moeten dragen. Maar ja waarschijnlijk is dat danook maar tijdelijk een week of 2 hooguit hoop ik. Ik denk trouwens dat ik begin met weeen ipv vliezen breken gek voorgevoel he.
Haar vliezen zijn toch wel gebroken? Ze krijgt toch steeds CTG en moest tempen ivm infectiegevaar en ze moet na de bevalling 24 uur in het ziekenhuis blijven ter observatie,dat moest ik toen ook. @Zorra,hmm ja zat ook te denken aan dik maandverband,maar vraag me ook af of het helpt.
www.buzzer.nl Mag je als eerste gratis dingen uittesten en houden En daar breng je dan raportages over uit en je mening enzo. Weet het verder nog niet zo goed,doe het voor het eerst.
Ik hoop trouwens dat de bevalling begint met gebroken vliezen. Dan weet je ten minste zeker dat het is begonnen
Goed! De kleine doet het zo goed dat we weer terug mogen naar de VK en weer thuis mogen bevallen Vanmiddag gaan we naar de VK om alles door te spreken en voor controle.
Ow das nog best lang! Ik werd na 26 uur ingeleid en na 56 uur werd Jennifer geboren. En ik had geeneens complicaties of een voorgeschiedenis en Harley wel.
Dizzy morgen moet ik trouwens weer naar de gyn. Als ik vandaag van de HA geen labformulier krijg voor het testen op die antistoffen ga ik morgen maar weer "zeuren" bij de gyn. Ik heb weleens gehoord van dat buzzeren, maar zelf niet aangemeld. Ik doe mee als respondent voor het TNS Nipo, krijg je regelmatig onderzoeken per mail die je moet invullen en daar krijg je punten voor en die punten kan je dan weer inwisselen, bijv. voor een Blokkerbon van 10 euro. Ik heb al aardig wat bonnen ingewisseld