April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier wordt je na 24 uur naar het ZH gestuurd om ingeleid te worden, maar het is blijkbaar nogal verschillend per regio.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Maar Harley had al weeen en ontsluiting, dus misschien hoopten ze dat het uit zichzelf zou beginnen.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ja, ze zullen het wel in de gaten houden. Jeetje, wat zijn er veel gecompliceerde bevallingen bij de april mama's. Alleen Jopie en Oempje zijn nu gewoon thuis bevallen geloof ik.

4. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Harley, zet hem op meid. Het klinkt echt zwaar!

Alle afwezig meiden: ik hoop dat jullie mogen genieten van jullie wonder!

Zo dat weet ik nog van het terug lezen :oops:

Poging 2 komt zo, :)

5. Niet meer actief

nou m'n bevallingsverhaal staat erbij...
    ik ga weer naar m'n bedje

liefs

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow ga meteen lezen! Slaap lekker!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    slaap lekker mo!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Slaap lekker Mo.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Is het bij jullie ook zo somber en grijs? :(

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja het miezerd hier.

Ik moet me maar eens aan gaan kleden. NOg even een heel klein stukje ATWT zien, heb ik gisteren gemist.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja hier ook al, het regent nog net niet, maar dat duurt denk ik niet lang...

12. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    poging 2 ;)

Buzzen; wel eens van gehoord, maar doe er niet aan mee. Ben benieuwd hoe het bevalt....

Ik heb nu 2 zeiltjes van het kruitvat onder mijnmolton liggen Kraken niet, maar zweten wel. Ben bij de Ikea geweest, maar ze snapte niet wat ik zocht. Dus ben met lege handen weer naar huis gegaan :(
    Denk dat ik morgen mn bed maar eens goed op ga maken met het zeiltje uit het kraam pakket. Kreeg de tip tijdens de cursus om mn bed zo op de maken:
    Een zeiltje, een molton en dan een hoeslaken en vervolgens weer een zeil (iets groter is handig), een molton en hoeslaken
    Zo kunnen ze de bovenste laag er na de bevalling afhalen en heb je er een schone laag onder

En we gaan eens proberen hoe het slaapt met klossen :(

Pientje: 10% van de bevallingen begingt met de vliezen die breken, dus die kans ik klein....

Loeki; de april mama's hebben niet de makkelijkste bevallingen lijkt het he. Maar misschien wel de makkelijkste kinderen ;)

13. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Hier is het grijs, maar door de wolken schijnt een zonnetje. Misschien wordt het nog wat :oops:

Ik ga ff het verhaal van MO lezen...

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, met het zeil uit het kraampakket kon ik helemaal niet meer in slaap komen.

Mens, ik wil nog een paar minuten ATWT zien, kan die belmiep niet even opzouten :evil:

15. Niet meer actief

ook net ATWT gekeken en Mo der verhaal gelezen. brrr. :(

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Missy, zo erg als het bij Mo was, zo gaat het meestal niet hoor, komt bij ons allemaal goed. Als je het statistisch bekijkt kan het bij ons dan alleen maar beter gaan.

17. Niet meer actief

JA loeki dat moeten we maar denken en gezien het aantal "probleemgevalltjes "hier bij ons moeten er tcoh ook nog eenaantal volgen zoals oempje en jopie :) daar val ik dan graag zelf even onder :)

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Gek eigenlijk heh dat zoiets moois juist pijn moet doen :(

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja als er zo veel gecompliceerde bevallingen zijn, dan moet ook dát in evenwicht gebracht worden toch, net zo goed als dat er een aantal van ons flink overtijd moeten gaan om het gemiddelde weer een beetje op te krikken. :p

Ik ga douchen.

20. Niet meer actief

volgens de pendel vanSonja in september krijg ik op 5 april een meisje ben wel benieuwd of dat klopt. meisje zou kunnen aangezien ik niks heb zien bungelen tijdens de echo's :D 5 april is ook nog haalbaar.

Deel Deze Pagina