loeki zorg maar goed voor u kater en hem goed knuffelen... meliske succes en benieuwd naar de foto's straks. allé mijn zoontje wil beke pc spelen, tot later. Annabel
arm beesje, zo zielig als je huisdieren wat hebben vind ik. ben maar weer aande was bezig, ik was me suf de laatste week elke dag was draaien om maar alles schoon te hebben voor het geval dat
daar dacht ik vannacht ook nog aan. De was nu even heel goed bijhouden! Bij mij zal het nog wel even duren, maar jij bent bijna uitgerekend natuurlijk dizzy,
Ja ik was ook heel wat af merk ik, mijn vorm van nesteldrang denk ik dan maar. Moet bij de boodschappen nog vuilniszakken halen bednk ik me ineens, die stonden ook nog op de lijst van de benodigdheden voor de thuisbevalling. Mijn man vroeg waar ze dat voor nodig hebben, dus ik uitleggen voor de verbanden e.d. nou hij was er gelijk klaar mee, dát wilde hij niet eens weten. Katertje is nu toch naar buiten, ik kijk het even aan, gelukkig heeft onze DA 2x per dag spreekuur, dus ik kan om 12 uur en om 6 uur als ik het niet vertrouw.
Ja Bosi ik zit tegen de deadline aan hahaha. ik ben nu administratie la aanhet opruimen stel dat iemand die per abuis open trekt omdat ze denken dat er bestek of zo ligt, is het een grote puinzooi toch maar even opruimen.
Ja het zijn nu echt de laatste dingen die nog opgeruimd moeten worden hè. Oh het zonnetje komt hier door, ziet alles er gelijk een stuk vriendelijker uit, maar zie ook gelijk dat ik nodig de ramen moet zemen. NU doet mijn hh-hulp dat iedere week, maar mijn neefje zit graag voor het raam dus nu staan er weer allemaal handjes en katteneusjes op
Keukenrollen 2 stuks moeten hier ook aanwezig zijn. Ik ga vanaf morgen ook poetsen en administratie( ) opruimen. Wat een gedoe eigenlijk.
Ja keukenrollen heb ik genoeg, waren laatst in de aanbieding geloof ik. Twee plastic emmers heb ik wel, maar moeten nog even schoongemaakt worden.
He, Loki is ook zijn halsband verloren heb altijd een reserve liggen, maar moet ik weer een gaan kopen. Die kat loopt echt in 7 sloten tegelijk hè.
Geen idee, er staat bij mee, twee emmers, waarvan een met een vuilniszak zullen ze wel als afvalemmers gebruiken. Op deze site staat: Voorbereiding: Als u thuis wilt bevallen, heeft u het volgende nodig: Een kraampakket (verkrijgbaar bij uw drogist of apotheek, of via uw verzekeraar) met daarin: plastic zeil, zes celstofonderleggers, zes steriele gaasjes (10 x 10 cm.), twee pakjes steriele gaasjes (zestientjes), twee pakken kraamverband en een navelklem. Hydrofiele of moltonluiers. Een goedgekeurde metalen kruik met kruikenzak. Twee vuilniszakken. Twee emmers. Bedverhogers (bij de thuiszorg verkrijgbaar). Een po of ondersteek (bij de thuiszorg verkrijgbaar). Een verplaatsbare lamp.
owkee dankjewel,alleen een ondersteek moet ik dan nog. Joepie ik hoef nog maar 8 letters te knippen Nu snel Jennifer van school halen,tot later!
Pientje danheb je goed doorgeknipt zeg, goed hoor1 Loeki waarvoor hebben we eigenlijk dan de lamp nodig, of wil ik dat niet wetenik vermoed nl voor te hechten
ZOooo dat heb je best snel gedaan, was het de moeite waard? Ondersteek had mijn zusje nog, dus die hoef ik niet te halen en ik begreep ook dat hij niet strikt noodzakelijk is. Ik hoop alleen maar dat we voldoende licht op de slaapkamer hebben. Is natuurlijk een zolder met slecht 2 kleine dakramen en alleen een spaarlamp. Hebben nu wel losse spotje gekocht, maar toch, zou ik in nog meer licht nodig hebben? Misschien even een bouwlamp halen?
heb je nergens in huis een burolampje of een schermlamp waar de kap even vanaf kan, is toch ook oke lijkt me :
Nee, alleen een halogeenspotje, nou ja, anders de staande lampen uit de woonkamer maar even naar boven als het zover is. Oh misschien weet een van jullie dit, bij de intake van de kraamzorg zou ik in het ZH bevallen, maar heb ik groenlicht voor een thuisbevalling, moet ik dat bij hun nog melden, volgens mij niet, omdat het op ieder moment alsnog kan veranderen, maar vroeg het me ineens af.
hallo, ik heb goed nieuws!vanochtend om half 7 braken mijn vliezen alleen gebeurt er verder niet veel verlies nu steeds slijm, bloedpropjes en heb last van hele lichte menstruatiekrampjes. de verloskundige is al geweest, mn vruchtwater zag er goed uit, bloeddruk was iets hoger, maar dat kwam door de spanning. ben benieuwd, het is nu afwachten geblazen tot de echte weeen beginnen.
SPANNEND Eef, nou binnen 72 uur moet de kleine er dan zijn he. Maar moet je nu plat liggen, de kleine was toch nog niet ingedaald, of nu wel? Nog zo'n leuk statistisch feitje, als 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen zal de rest van ons nu dus met weeën beginnen
nee hoor, ze heeft van de week inwendig onderzoek gedaan en het is helemaal ingedaald en ligt vast maar waarom komen er geen weeen?