eef hopend dat er snel weeen komen, hoop het voor u. maar lang zal het niet meer gaan duren, bijna weer een mama bij. Succes! Nu hapje eten en dan van namiddag eerst naar de kapper, zodat we er mooi bijliggen é nee mijn haar meot dringend gekleurd worden 't is nu 8 weken geleden en trek op niks meer en nog beke bijknippen zo kunnen we er weer tegen aan. tot vanavond nog eens, voor ik naar de gyn ga Annabel
Eef, even geduld hebben, ja weeën kunnen lang op zich laten wachten, lees het verhaal van Harley maar. Je onderschrift klopt dus niet helemaal meer
o Eef spannend zeg! De weeen komen wel hoor, je mag nu alleen niet meer in bad, maar dat weet je wel denk ik. De maan heeft bij jou wel haar werk gedaan, Loeki: je kunt het altijd even melden. Hoeft het niet, maakt het ook niet uit. Annabel: veel plezier van de kapper
Oke eef zie je wel volle maan was duidelijk vannacht enniet eergisteren zoals je eerst dacht Loeki ik had hetzelfde maar ik moet wel de kraamzorg bellen als je de weeen beginnen omdat ze bij de geboorte han- en span diensten verrichten en in het ZH niet. Ze willen weten wanneer ik begin met weeen en de VK belt hun dan als het echte werk gebeuren gaat maar dan hebben ze vooraf al een beetje rek met de planning kunnen houden.
Die losse lamp is bedoeld voor als er niet genoeg licht is, maar je kan beter een zaklamp klaarleggen, dit voor het geval dat de stroom uitvalt. De 2 emmers gebruiken ze meestal als afval emmers, en de ondersteek om de placenta in te doen. @Loekie, dat hoef je niet door te geven aan de kraamzorg hoor, als er niet genoeg tijd is om naar het ziekenhuis te gaan beval je ook thuis, dus daar moeten ze op voorhand al rekening mee houden.
Ik heb een extra staande lamp op de slaapkamer staan. Maar nu is onze gewone slaapkamerlamp ineens stuk Dus die moet menno ff fixen! Weet nog niet of het de moeite waard was Loeki,moet ze nog op de muur plakken. Denk trouwens niet dat je hoeft te melden dat je alsnog thuis gaat bevallen,anders vraag je het aan de kraamverpleegster hier op het forum? Haha ja als je het zo bekijkt met die 10%... @Eef,wow spannend! En jij maar zorgen maken dat je niks voelde en dan ineens...succes!
wij hebben al een tijdje een zaklamp op de slaapkamer, maar das meer om met die kleine te spelen. We hebben eens gelezen dat de kleine nu licht kan zien in de buik dus af en toe zetten we de zaklamp op mijn buik en inderdaad de kleine reageert Die 2 emmers had ik nooit meer aan gedacht Misschien dat we zo nog meer tips krijgen van de VK. zal ze met jullie delen, misschien hebben jullie er nog wat aan...
Ja maar de kleine moet nog ff wachten hoor,de kamer moet nog af Voor mijn gevoel ben ik nog niet klaar. hoewel ik wel heel graag de baby in mijn armen wil houden. En Menno ook,die kan niet meer wachten... Maar ik zal al die schopjes ook wel missen eigenlijk...
Nou als jullie niet te veel kletsen scheelt het me straks inderdaad zoeken BM; staat voor baarmoeder hoogte? Weet ik wat ik straks in moet vullen
nee. wie missen we eigenlijk allemaal? Janne; sinds 30-3 afwezig Em77; is nog wel online geweest gisteren, maar heeft niet gereageerd PRDM; sinds 26-3 afwezig